Witam,
mam następujący problem z programem sello w wersji 1.6.2HF i 1.7. Z dnia na dzień przestał działać podgląd wiadomości i szczegóły transakcji paczek na stacji klienckiej (pierwsze zakładki z dolnej belki). Na serwerze wszystko jest ok, wyświetla się prawidłowo. Zmieniając zakładkę z szczegóły transakcji na wiadomości, towary czy paczki wszystko wyświetla się poprawnie. Problem jest tylko z stacją roboczą na wszystkich wersjach sello.
Po aktualizacji sello do najnowszego 1.7 ekran startowy się nie wyświetla. (cały biały), problem dalej występuje.
Dodam że korzystam z sello na dwóch komputerach od roku czasu. Wszystko zawsze było ok (ew, problemy z pobieraniem transakcji - było o tym głośno) Na serwerze wszystko dobrze się wyświetla, działa jak należy. Na stacji klienckiej występują wyżej opisane problemy.
Problem jest o tyle denerwujący że nie ma natychmiastowego podglądu transakcji, trzeba na każdą wchodzić z listy(wyskakujące okna) i wydłuża to makabrycznie pracę z programem...
Jakieś pomysły? Sugestie? Może koleżanka która pracuje na tym komputerze coś odinstalowała, co spowodowało błędne wyświetlanie? Z tym że ponowna reinstalacja sello powinna pomóc, a tutaj nic się nie dzieje...