Witam!
Pojawił nam się problem...
Zginęło powiązanie bazy Subiekta. Sello pokazywało prawidłowe połączenie z bazą, ale Subiekt nie pozwalał na utworzenie żadnego dokumentu. Udało się ponownie połączyć i przywrócić pracę poprzez ustawienie od nowa haseł i powiązania pracowników z Sello z personelem w Subiekcie.
Wszystko byłoby OK, gdyby nie fakt, że Sello zgubiło absolutnie wszystkie powiązania z Subiektem. Nie ma dokumentów wstępnych, końcowych, nie było towarów powiązanych. Po synchronizacji na szczęście wróciło powiązanie towarów i transakcji ale jest jeden gigantyczny problem
Otóż, nie wróciły żadne dokumenty początkowe i końcowe. Wszystkie transakcje wcześniej zrealizowane wystawiły od nowa dokumenty początkowe i czekają na realizację rezerwując stany magazynowe, co uniemożliwia dalszą sprzedaż (np. 190 plecaków w rezerwacji).
1. Czy jest możliwość, aby przywrócić powiązanie dokumentów wystawionych w subiekcie do Sello??
Rezerwację możemy naprawić usuwając wszystkie dokumenty wystawione danego dnia o statusie "niezrealizowane", ale tu też pytanie:
2. Czy można te dokumenty (zamówienia od klientów) usunąć zbiorczo, żeby nie klikać ponad 3000 razy pojedynczo??
Nie rozwiąże to jednak do końca problemu, bo po usunięciu dokumentów transakcje w Sello będą miały fikcyjne numery, bo dokumenty będą skasowane.
Bardzo serdecznie proszę o pomoc.