Skocz do zawartości

AEIOUY

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

AEIOUY's Achievements

0

Reputacja

  1. Nie wiedzieć czemu SELLO zwiesił się na skrzynce odbiorczej tego konta. Problem rozwiązałem poprzez całkowite usunięcie konta w SELLO i ponowne jego założenie. Po założeniu nowego konta poczta pobrała się w całości bez żadnego problemu. Jeśli ktoś zna powód tego typu przypadku proszę o informację.
  2. HA HA HA ... koń by się uśmiał. Jak zaznaczyłem, na serwerze JEST nieodebrana poczta. Aktualnie 24 wiadomości i dale SELLO ich nie chce pobrać: Status Czas Opis zdarzenia 2011-02-09 08:09:39 Zakończono: odbieranie wiadomości 2011-02-09 08:09:39 Brak nowych wiadomości 2011-02-09 08:09:38 Pobieranie: sklep@XXX.pl 2011-02-09 08:09:38 Rozpoczęto odbieranie wiadomości DLACZEGO SELLO RAPORTUJE BRAK WIADOMOŚCI NA SERWERZE??? Do tej pory wszystko działało poprawnie i nagle D... a żadne parametry się nie zmieniły. Bynajmniej tak twierdzi firma hostingowa.
  3. Witam i proszę o pomoc. Z SELLO korzystam od ponad miesiąca i do tej pory działał "mniej więcej" prawidłowo. Od soboty SELLO nie pobiera poczty, komunikat raportu to np.: Status Czas Opis zdarzenia 2011-02-08 12:40:12 Zakończono: odbieranie wiadomości 2011-02-08 12:40:12 Brak nowych wiadomości 2011-02-08 12:40:11 Pobieranie: sklep@xxx.pl 2011-02-08 12:40:11 Rozpoczęto odbieranie wiadomości Sęk w tym że na serwerze JEST nie pobrana poczta. Outlook pocztę pobiera bez problemu. Poza tym: * Poczta wysyłana jest prawidłowo * test połączenia z serwerem odbiorczym OK * port POP3:110 SELLO został dzisiaj zaktualizowany do najnowszej wersji. Proszę o wskazówki co może być powodem tego typu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...