Skocz do zawartości

AKwadrat

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

AKwadrat's Achievements

0

Reputacja

  1. A jak to sprawdzić? Wczoraj próbowałem usunąć usterkę jednak bez rezultatów. Posiadam internet stacjonarny ale dla sprawdzenia podłączyłem wczoraj internet bezprzewodowy z play-a i okazało się że na tym internecie wszystko działa poprawnie... Dzwoniłem do operatora skąd biorę internet jednak poinformował mnie że żadne zmiany nie były dokonywane i nie ma pojęcia co jest przyczyną usterki. Proszę o jakąś podpowiedz.
  2. Może pomożecie mi z podobnym problemem. Od wczoraj nagle nie mogę wysłać powiadomień do klientów ani żadnych maili z sello. Wszystko działało poprawnie aż do wczoraj i nie wiem jaka jest tego przyczyna... Jak loguję się bezpośrednio ze strony to wysyła maile normalnie. Przy sprawdzaniu w sello poczty przychodzącej POP3 wszystko jest ok jednak przy sprawdzeniu poczty wychodzącej wyskakuje komunikat: ChilkatLog: VerifySmtpLogin: Connecting to SMTP server smtp.gmail.com :465 smtp_host: smtp.gmail.com smtp_port: 465 smtp_user: akwadrat.allegro trying_auth_method: LOGIN WaitForData timed out. Error performing handshake Failed to connect to secure SMTP (1) Failed to connect to SMTP server. Pocztę mam założoną na gmail-u a porty ustawione odpowiednio: POP3 - 995 SMTP - 465 Odznaczone również są opcje bezpiecznego połączenia i serwer wymaga uwierzytelnienia. Próbowałem już na różne sposoby i nic. Odłączyłem firewall i inne programy i też nic. Proszę o pomoc.
  3. Witam, Mam problem z instalacja nowego sello 1.72 . Oto co zrobiłem: 1.odinstalowałem stare sello. 2.Zainstalowałem nowe( 1.72 ) 3 Zainstalowałem HotFixa 4.przy odpaleniu sello wyskakuje mi "Wersja bazy danych jest starsza od wersji obsługiwanej przez ten program." Wcześniej miałem ten sam problem jak przechodziłem na 1.71( tez trzeba było zaktualizować bazę danych, ale zapomniałem jak to się robi.) C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\... i tu pojawia się problem bo nie mam folderu InsERT... i wymaganego pliku sello.xml ( w którym przypomina mi się że coś trzeba zmienić.) Proszę o pomoc, czekam na jakieś wskazówki. Pozdrawiam Adam.
  4. Jest, o czym już wielokrotnie wspominałem. Sello jest uzależnione od serwisów zewnętrznych co powoduje, że wszelkie plany trzeba z dnia na dzień zmieniać. Mówiąc przykładowo, tworząc soft niezależny wiadomo co nie działa i co należy poprawić. W przypadku Sello sytuacja może się zmienić z dnia na dzień i trzeba na to jakoś zareagować. Takie zdarzenia przerywają cześć prac nad wersją kolejną (1.7). Z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że nowa wersja może nigdy nie powstać... bo zawsze możecie się tłumaczyć: " W przypadku Sello sytuacja może się zmienić z dnia na dzień i trzeba na to jakoś zareagować. Takie zdarzenia przerywają cześć prac nad wersją kolejną (1.7)." Takie przeciąganie może trwać w nieskończoność, a wasi klienci mają ciągle problemy na które nie możecie zaradzić. Cały czas mam problemy z pobieraniem danych i wystawianiem aukcji co strasznie utrudnia mi prace jak i wszystkim waszym klientom płacącym za wadliwy program. Uważam, że rozwiązanie tego problemu powinno być dla Was PRIORYTETEM a sytuacja ciągle się przeciąga i zero konkretów!
  5. Zadziałało, chociaż nie powiem robiłem to samo od rana co napisałeś i nie udawało mi się... najważniejsze ze poszło, dzięki za pomoc.
  6. Witam, lekkie problemy z ran były, ale jakoś się udało pobrać dane i w miare normalnie pracować. Nie wiem czy w dobrym dziale pisze, ale w pewnym sensie tez sie tego tyczy "Minutowy limit wywołań dla tego klucza WEBAPI został przekroczony. Proszę spróbować później." mianowicie probuje wystawic aukcje wyskakuja zamiennie 2 komuniakty: 1. Zdalny serwer zwrócił błąd: Minutowy limit wywołań dla tego klucza WEBAPI został przekroczony. Proszę spróbować później. (0x80004005). Rozumiem to przez obciazenie klucza WEBAPI. 2. Zdalny serwer zwrócił błąd: Nieprawidłowa wartość parametru: (0x80004005) Wszystkie kategorie pobrane, HF1 zainstalowany... Problem się często powtarza, nieraz zmiana kategorii pomaga,ale nie w tym przypadku. Macie jakies pomysły jak to rozwiazac?
  7. Ile może potrwać rozwiązanie tego problemu? Jest to kwestia godzin czy dni? Czy może mi ktoś powiedzieć jak długo trwała naprawa w przypadku poprzednich awarii?
  8. "Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Minutowy limit wywołań dla tego klucza WEBAPI został przekroczony. Proszę spróbować później." Tyle się naczytałem na forum Sello, aż się przeraziłem. Wiem, nie jest to wasza wina... ale jak czytam to problem z pobieraniem danych jest co jakiś czas ten sam. Widać ze kolejne osoby w dniu dzisiejszym maja ten sam błąd... jestem nowym użytkownikiem Sello i po raz pierwszy zdarzył mi się kłopoty z pobieraniem danych. Ile czasu trzeba będzie czekać na rozwiązanie tego problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...