Skocz do zawartości

Ireneusz Leciejewski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ireneusz Leciejewski's Achievements

0

Reputacja

  1. U mnie taka sytuacja nastąpiła ni z gruszki ni z pietruszki. Rozwiązanie: Administracja -> Zewnętrzny system sprzedaży -> Połączenie -> Użytkownicy w systemie sprzedaży -> klikasz na użytkownika i wprowadzasz hasło użytkownika do subiekta.
  2. Fajna sprawa to Czerwony plus do subiekta. Wtedy wpłaty na konto masz kontrolowane. Tylko mt940 jest potrzebny ale jak masz dużo wpłat to można się na to skusić. Na allegro znajdziesz plusa za 730zł a konwerter za około 180zł
  3. Podzielam zdanie Patryka. W Sello jest o tyle łatwo że każda wiadomość i jej odpowiedź jest podpięta pod danego klienta. Jedna osoba powinna zajmować się obsługą klienta od początku do wystawienia dokumentu wstępnego i końcowego. Wtedy jest w stanie ogarnąć transakcję. Jakby jedna osoba odpisywała na listy a druga wprowadzała transakcję to zrobiłby się bałagan bo klienci mają różne "pomysły" np. związane z dodaniem towaru do przesyłki poza allegro. Co do płatności to musisz sprawdzać je na koncie, czasami klient wpłaci więcej (zaokrągli sumę), czasami wpłaci pomimo że wybierze za pobraniem itp. Wpłaty poprzez PayU kontroluje Sello i tak to zostaw. Ja osobiście w uwagach do dokumentu końcowego wpisuję numer Karty płatności.
  4. Pomogło ale mogę zmienić ilość w liczbach całkowitych a nie dziesiętnych. Np jeśli zrobię transakcję ręcznie i chciałbym wpisać ilość kleju 0,1szt to mogę wyłącznie 1szt lub 2szt itd. W Parametrach listy jak zmienię Format z: 9 999 999 na cokolwiek innego np. 9 999 999,33 to już nie mogę w ogóle zmienić ilości nawet całkowitych.
  5. Witam. Od 4 dni sello 1.9 nie pobiera mi nowych wiadomości. Nic nie aktualizowałem. Serwer komercyjny. Wygląda to tak że Sello łączy się ze skrzynką e-mail i pomimo że wiadomości są na serwerze to ich nie pobiera. Na pasku na dole nie wyświetla informacji że cokolwiek zaczyna pobierać (tak jakby ich tam nie było). Nie wyświetla żadnego błędu. Wiadomości na thunderbird i telefon dochodzą bez problemu (pozostają na serwerze). Sprawdzałem ustawienia pop i smtp (ustawienie portów itp.) Sprawdzałem we wszystkich filtrach. Sprawdzałem u admina serwera czy sello łączy się prawidłowo - wygląda to normalnie. Nie mam pomysłu. Proszę podpowiedzieć co mogę jeszcze sprawdzić.
  6. Mogę zmienić tylko cenę a ilość nie. Może mam wyłączoną jakąś opcję w adminie?
  7. Chciałbym dodać klienta do sello z bazy subiekta. Wchodzę w klienci ->Nowy klient ->Klikam w "Niepowiązany z kontrahentem w Subiekt GT" otwiera mi się okienko wyboru, wybieram. I tu pojawia się "problem". Czy sello nie może automatycznie uzupełnić danych do dokumentu i do wysyłki tylko muszę klepać ręcznie? Czy może jest sposób żeby synchronizować Klientów Subiekta z Sello tak żeby były uzupełniane wszystkie dane kontrahenta? Czasami wysyłam listy polecone do istniejących klientów w Subiekcie i w tym momencie korzystam z sello który generuje mi listę wysyłkową i "książkę nadawczą".
  8. Wszystkie transakcje z listy niezależnie od statusu nie dają się edytować
  9. wersja 1.9.0.158 Screena w tej chwili nie mogę wysłać (postaram się jeszcze dzisiaj). Ale zauważyłem że niezależnie od statusu nie mogę zmienić ilości.
  10. Dziękuję za odpowiedź. Właśnie w tym miejscu nie mogę nic zmienić. Może muszę coś zmienić w adminie ale przeleciałem wszystko kilka razy i nic nie zauważyłem.
  11. U mnie zawsze adres dokumentowy jest taki jak powinien. Adres wysyłki nawet jak nacisnę przycisk kopiujący adres z formularza to i tak w subiekcie się nie pokazuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...