Skocz do zawartości

Heveliusz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Heveliusz's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzięki Gdybym go nie potrzebował, to bym nie prosił... Skrypt jest potrzebny, bo nie mam dostępu do modułu wiadomości ze względu na zbyt dużą bazę. Trzeba ją wyczyścić od zewnątrz. Więc ponawiam prośbę o skrypt.
  2. Witam! Znalazłem na forum kilka wątków o tym, ale wszyscy piszą, że jest dostępny, a po przeszukaniu wszystkiego nie znalazłem tego skryptu. Czy ktoś może udostępnić ten skrypt? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  3. Podczas edycji szablonu, jeśli pójdziemy wg. schematu: podgląd -> podgląd z autotekstem -> edytor graficzny, wówczas stracimy bezpowrotnie cały kod szablonu. Jeżeli natomiast po podglądzie z autotekstem klikniemy ponownie podgląd, to szablon będzie zachowany i można kontynuować pracę. Podobnie ma się sprawa, jeśli w podglądzie klikniemy F5 - wszystko znika. Ogólnie jest to spory problem, gdyż jeżeli o tym zapomnimy po podglądzie naszej pracy wszystko weźmie w łeb i jeśli nie jest zapisane wcześniej, to trzeba zaczynać od nowa.
  4. Witam! Pojawił mi się problem. Założyłem nowy magazyn i nową bazę w sello, żeby rozpocząć sprzedaż na innych portalach. Podczas synchronizacji pomimo zaznaczonych znaczników "SA" w subiekcie zsynchronizowało się tylko kilka towarów (1/3), a przy reszcie pojawił się błąd Niedopasowanie typu(0x80020005). Jak to ugryźć, co z tym zrobić, jak sprawić, by towary pojawiły się w Sello? Będę wdzięczny za pomoc (znalazłem tylko info, że w 1.10 to zostało usunięte).
  5. To i ja zapytam: Dlaczego przy automatycznym pobraniu formularzy i płatności oraz sprawdzeniu ich zawartości (prawidłowe, aukcja przeniesiona "Do paczek"), nie można już do transakcji przypiąć wiadomości? Prościej, jeśli transakcja zostanie zatwierdzona automatycznie, to choćby nie wiem co, maile do niej się nie podepną zbiorczo (pomijam automat). Stanowi to spory problem, bo fajnie, że transakcja od razu przeskakuje, ale klient często wybiera coś innego, niż pisze w mailu, więc trzeba je czytać. Może ktoś zna rozwiązanie?
  6. Witajcie! Zapewne wielu z Was używa aplikacji emSzmal do księgowania wpłat na koncie. Wszystko działa tak jak należy, ale zazwyczaj w przypadku, kiedy to klient sam robi przelew i otrzymujemy imię, nazwisko, oraz prawidłowo(!) napisany nick. Wtedy wszystko śmiga bez problemu i zdarzają się tylko pojedyncze nieudane księgowania. I teraz pytanie: Czy ktoś z Was uporał się z problemem księgowania wpłat pobraniowych z Poczty Polskiej? Siedzą tam mrówki i źle przepisują nie dbając o podkreślniki, spacje czy inne znaki, które klienci upodobali sobie i wciskają w nicki. Jedyne co zazwyczaj się zgadza, to numer nadania, który jest zapisany w bazie sello, bo jest spod niego generowany. I tu pojawia się problem. Wszystko byłoby pięknie, gdyby mrówki przepisywały numer z uwzględnieniem części stałej, puli numerów i cyfry kontrolnej oddzielonej spacjami tak, jak sami życzą sobie otrzymywać. Przepisują jednak jednym ciągiem co powoduje, że każdego dnia mamy kilkadziesiąt przelewów do sprawdzenia, a przecież emSzmal pięknie księguje po numerze nadania. Jak rozwiązać ten problem, aby w bazie Sello numer nadania zapisany był jednym ciągiem z pominięciem nawiasów i spacji, żeby doszło do autoksięgowania? Może ktoś wie jak podać prawidłowo numer, bo jeśli zdefinujemy go w sello w postaci ciągu i bez nawiasów, to wówczas nie powstanie kod kreskowy a dodatkowo cyfra kontrolna i tak będzie zawsze oddzielona. Może ktoś uporał się z tym problemem, bo mnie już głowa dymi, a chciałbym, żeby to wszystko działało prawidłowo. Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...