Skocz do zawartości

Piotr Nowak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Piotr Nowak's Achievements

0

Reputacja

  1. Wiem, że to dział poświęcony Sello, ale w dziale z Subiektem GT nie mam uprawnień do tworzenia wątków a wiem, że tutaj również mogę uzyskać pomoc od mądrych głów Inserta. Na jednym ze stanowisk napotkałem problem z Kasiarzem GT. Problem polega na tym, że program nie widzi sterowników urządzeń fiskalnych. Próbowałem aktualizować sterowniki urządzeń, deinstalowałem oraz instalowałem od nowa subiekta, czyściłem katalogi Insert GT w systemowym katalogu AppData, czyściłem wpisy w rejestrze. Nic nie pomogło - za każdym razem w Kasiarz GT wyświetla się komunikat: "W systemie nie zainstalowano żadnych sterowników drukarek fiskalnych". Czy istnieje jakiś sposób na wymuszenie skanowania sterowników urządzeń fiskalnych? Albo może macie jakiś inny pomysł na rozwiązanie tego problemu?
  2. Witajcie, Zauważyliśmy dwa problemy z pobieraniem oraz grupowaniem transakcji. Pierwszy problem jest taki, że klientka za pierwszym razem dokonała zakupu w lutym i ta transakcja została zakończona. Ta sama klientka zakupiła ten sam produkt teraz w czerwcu i okazało się, że nie pobrało tej transakcji jako nowy zakup tylko formularz jaki został wypełniony został przypisany do tej starej zakończonej transakcji, przez co nie była widoczna na liście sprzedaży. Zaobserwowane w wersji 1.20 Na drugim stanowisku dla innego konta Allegro mamy postawioną nową licencję oraz wersję 1.20.1. Sello dosłownie działa od 4 dni. Mamy ustawione aby pobierało transakcje od 15.06.2016. Tutaj mamy podobny problem tylko trochę inaczej się objawia, ponieważ starsze transakcje nie są pobrane. Na tym stanowisku pomimo tego, że klient kupił teraz jedną sztukę danego produktu to i tak pobierając transakcję wyświetla nam w zakładce PODSTAWOWE, że kupił 2 sztuki a na formularzu mamy informację, że kupił tylko jeden produkt. Wyświetla nam, że kupił 2 sztuki, ponieważ ten sam klient dwa miesiące wcześniej z tej samej aukcji kupił jeden produkt. W ciągu tych 4 dni na tym koncie mieliśmy już dwa takie przypadki. Przejrzeliśmy ustawienia i nigdzie nie możemy znaleźć możliwości nie grupowania (nie łączenia) automatycznie tych transakcji. Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu?
  3. Ja bym się naprawdę nie zdziwił jakby to był celowy zabieg ze strony Allegro. Może w ten sposób chcą wypromować swojego Menedżera Sprzedaży. Dziwi mnie jedna rzecz, posiadamy także integrację z Allegro przez sklep internetowy i tam o dziwo transakcje są widoczne, aukcje da się wystawiać a przecież korzysta wszystko z tego samego API i z tych samych kont użytkownika
  4. Oczywiście, że nie mają: http://cafe.allegro.pl/showthread.php?1736800-Błąd-Asystenta-5_0_1_4-nie-pobera-danych Czy na tym innym stanowisku jest taki sam system operacyjny (jaki?). Czy na starym stanowisku również zaczęło działać? Na innym stanowisku jest Windows XP. Teraz zweryfikowałem i na starym stanowisku nie działa (Windows Server 2002) - na serwerze to nawet nie można założyć nowej bazy danych bo głupich haseł do Allegro nie przyjmuje. Nie wiem co jest. Jak skończymy obsługę zamówień to spróbuję przeinstalować Sello i zobaczymy jak się wtedy zachowa. Niestety po przeinstalowaniu Sello problem na jednej maszynie nadal występuje - co najlepsze na tym komputerze właśnie stoją wszystkie bazy
  5. U nas zaczęło działać. Wcześniej kontaktowaliśmy się z Allegro i stwierdzili, że nie mają więcej takich zgłoszeń. Uruchomiliśmy Sello na innym stanowisku i wymusiliśmy pobieranie parametrów z Allegro. Pobrało kategorie i następnie wymusiliśmy pobranie transakcji i poszło. Działa od około 30 min normalnie
  6. Nie zgodzę się z tym, ponieważ próbowałem odpalić Sello na bazie wcześniejszej i problem występuje. Dodatkowo przy tworzeniu nowej bazy jest monit o podanie nazwy użytkownika oraz hasła i już na tym etapie wyświetla błędy, że dane są niepoprawne a przecież identycznymi loguje się po stronie Allegro i działają
  7. U nas występuje problem na Windows Serwer 2003 oraz na Windows XP. Sprawdzane na dwóch różnych kontach allegro i ten sam problem
  8. A możecie mi powiedzieć co mniejwięcej w którym miejscu zmienić? Posiadam Windows Server 2003 z baza MSSQL
  9. Witam Mam następujący problem, moja baza sello leży na dysku C i pomalutku zaczyna mi brakować na tym dysku miejsca. Z bazą Subiekta sobie poradziłem poprzez przekopiowanie plików z bazą danych na inny dysk i przełączenie w programie serwisowym ścieżek dostępu (czyli przełączyłem Subiekta na te właśnie nowe pliki i działa) Chciałem podobny zabieg zastosować do bazy Sello ale nie moge nigdzie odszukać gdzie jest informacja o ścieżkach do bazy danych tak jak to było w Subiekcie. Proszę o pomoc, może ktoś będzie miał jakiś inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu Pozdrawiam Mateusz
  10. Witam Posiadamy podobny problem tylko nam pobiera wszystkie maile (w odbiorczej sa) ale juz nie podpina ich pod transakcje. Skrzynka na Gmailu Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...