Skocz do zawartości

hiena

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

hiena's Achievements

0

Reputacja

  1. Navireo ma napisany dodatek, który trzyma i wysyła opisy przedmiotu w różnych językach do sello i zapisuje dane w zakładce "serwisy". Aby ten mechanizm działał musi być najpierw produkt wprowadzony do sello metodą synchronizacji - musi istnieć pozycja w sello, aby navireo mogło zapisać produktowi dane do serwisów. Ten mechanizm działa bez problemu. Problem tkwi w procesie synchronizacji uruchamianes z sello.
  2. Ten produkt oraz wszystkie inne w naszej kartotece mają pola własne: Miejsce w magazynie Opiekun Słowa kluczowe Typ produktu Waga brutto Wartości wpisane (lub wybrane z listy wyboru) powtarzają się na innych produktach i synchronizują na tych innych produktach bez problemu. Konkretnych wartości pól własnych wolałbym nie pisać na tym forum, z pewnością mają Państwo dostęp do naszego systemu lub mogę wysłać na priv. W każdym razie te same pola własne nie blokują innych produktów. Jedyna podejrzewana cecha wspólna produktów blokujących synchronizację to zmienione symbole.
  3. Tak, mechanizm zmiany symbolu zgadza sie. Pomylilem sie w opisie bledu, ale nie moglem wyedytowac posta. Przykladowa zmiana: Produkt X był dodany z symbolem JK7322C. Został utworzony w sello z tym symbolem. Następnie w navireo był zmieniony symbol na JK7322C/1. Przed sello 1.20 symbol się również uaktualniał w procesie synchronizacji i wszystko przebiegało gładko. W sello 1.20 na produkcie synchronizacja stoi i w logu pokazuje się informacja, o której pisałem wcześniej (EOF lub BOF... czy coś takiego, nie mam podglądu tego błędu już).
  4. Pracujemy na Navireo 1.22 HF. Microsoft SQL server 2014 - kupiony w firmie Insert - wersja do pracy z programami Insert Od wczoraj ustaliliśmy co następuje: - Jeśli produkt został w systemie przedażowym (navireo) wprowadzony z określonym symbolem produktu - Następnie został zsynchronizowany z navireo i wprowadzony do navireo z danym symbolem - Następnie w systemie sprzedażowym został zmieniony symbol produktu to ma miejsce następujące zdarzenie: - Sello 1.20 przy synchronizacji towarów z systemem "wiesza się" (wykonuje czynność w nieskończoność, nie kończąc jej) na produktach, które zostały pierwotnie zsynchronizowane z innym kodem produktu. Nadmieniam, że sello w wersji 1.18, które używaliśmy wcześniej, nie miało tego problemu. Produkty ze zmienionym symbolem były normalnie aktualizowane. Dodatkowo: Sello nie chce synchronizować, ale ma połączenie z produktami ze zmienionym kodem produktu (przycisk "pokaż w navireo") działa. Rozwiązanie tymczasowe, które znaleźliśmy: - Odznaczyliśmy ptaszek "produkty dla serwisu aukcyjnego" w navireo dla problematycznej grupy towarów. Produkty takie się dalej nei synchronizują, co powoduje pewne problemy, ale akurat w naszym przypadku nie aż tak wielkie, bo my produkty do sello wysyłamy innym mechanizmem niż synchronizacja. W mojej ocenie gdzieś między wersją 1.18 a 1.20 sello coś zmieniło się w mechanizmie synchronizacji produktów między navireo a sello. Jeśli może się Pan wypowiedzieć w tej kwestii i znaleźć rozwiązanie, ewentualnie wpisać potrzebę zrobienia poprawki na listę pilnych spraw, to ułatwiłby Pan nam życie. Wydaliśmy dużo pieniędzy na ten system a teraz przestaje działać.
  5. Zaktualizowalismy sello do 1.20 ale jest jakis problem. Sello nie chce aktualizowac produktow z navireo. Niby robi, kolejne produkty aktualizuje, ale na okreslonych produktach staje. Czy zmienil sie w sello w tej wersji mechanizm jakim sello wiaze produkty z navireo? Przykladowo, na jednym z produktow w logu wyskoczyla informacja, ze (cytuje z pamieci) EOF albo BOF is incorrect i pozycja nie moze byc powiazana. Po skasowaniu tego produktu z sello, proces synchronizacji staje na innym produkcie, ale nic kompletnie się nie robi dalej. Nie ma informacji w logu, po prostu czynność trwa w nieskończoność i się nie kończy. Wygląda to tak, jakby określone produkty blokowały synchronizację, jednak przed aktualizacją nie blokowały. Dlatego pytam o zmianę mechanizmu. Jakie może być rozwiązanie tego problemu? Czy jeśli odznaczę ptaszek "produkt do systemu aukcyjnego", zostanie on permanentnie rowiązany między navireo a sello? Jeśli nie, to jak zerwać powiązanie między produktem. Nie możemy produktów usunąć bo są na dokumentach i na aukcjach i system nie pozwala.
  6. Na rynku nie ma gotowych rozwiazan, ale jesli jestes gotow wydac male kilkadziesiat tysiecy to da sie zrobic autorskie rozwiazanie
  7. Też mieliśmy ten problem. Jego rozwiązanie kosztowało dużo pieniędzy - zakupiliśmy oprogramowanie autorskie. Okazało się, że API shoper jest tak prymitywne, że shoper manager wyciska z niego wszystko co się da i wielu rzeczy, wydawałoby się oczywistych, nie można zrobić. Szoper wprowadził nowe API niedawno, ulepszone, ale akurat w naszym przypadku to by oznaczało, że musimy wydawać kolejne ogromne pieniądze na integrację z nowym API. Na waszym miejscu rozważyłbym inne rozwiązania niż oprogramowanie insertu i shoper, a nie za wszelką cenę próbował zostać na tych platformach. Może się okazać, że wyjdzie was dużo taniej niż robienie autorskich rozwiązań. Bo dobrych istniejących integratorów shopera z subiektem nie ma.
  8. Czy Sello 1.19.0 działa z Navireo 1.22 ? Proszę administrację o informację, nie mogę się jej doprosić od partnera. Używamy Sello 1.18.1, przydałoby się zaktualizować. Jednocześnie zgłaszam propozycję aby umieszczać informację o kompatybilności w notkach przy wypuszczaniu kolejnych wersji. W końcu też jesteśmy klientami.
  9. Mam włączony widok na wszystkich użytkowników i kontekst wszystkich kont. W dymku wyskakuje ciągle ta sama liczba pobranych transakcji, więc się one nie dodają do sello. W szczegółowym logu nie ma błędu, jest Rozpoczęto importowanie zamówień Zakończono importowanie zamówień
  10. W raporcie szczegółowym nie ma żadnego błędu. Wg mnie jest wszystko ustawione tak jak być powinno. ZK ściągają się i dodają do subiekta programem shoper manager. W sello ustawilem wg instrukcji z notatek. Wyskakuje dymek, ze x transakcji podano, w zależności, jaki filtr ustawie w opcjach. Na liście transakcji nic się nie dodaje a w raporcie szczegółowym nei ma żadnego błędu.
  11. W tej kwestii wszystko jest poprawnie, filtry nic nie blokują.
  12. Witam Problem polega na tym, że nie działa nowa funkcjonalność - pobieranie zamówień z subiekta. Zamówienie ZK w subiekcie zostało ściągnięte ze sklepu. Został zrealizowany kwit. W sello klikam na pobieranie zamówień z subiekta i wyskakuje dymek, że zamówienie pobrano, nie ma go natomiast na liście transakcji. W czym może tkwić problem. Pozdrawiam
  13. Chciałbym eksportować towary wprowadzone w sello do subiekta. Jak to zrobić. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...