Synchronizowałem kilka razy Sello od tego czasu i nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem do klienta i wysłałem pod właściwy adres, ale dalej nie wiem dlaczego tak się zamieszało z tymi adresami w Sello. Klient twierdzi, że nie wpisywał żadnego adresu nigdzie i użył adresu z ustawień Allegro (tak też było wpisane w mailu do mnie) a w Sello pojawił się całkiem inny adres do wysyłki a rzeczywisty adres do wysyłki był wpisany w adresie dokumentowym pomimo, że F-vat nie była wybrana. Klient jedynie mi powiedział, że kiedyś zmieniał dane w Allegro, bo się przeprowadził i ten adres, który pojawił się w Sello jest jego starym adresem sprzed kilku lat, nieaktualnym już. Dlatego albo klient coś poknocił przy zmianie adresu w koncie Allegro, albo nastąpił jakiś błąd w Allegro przy zmianie jego adresu.
Ostatnio kupowałem też coś na Allegro i zauważyłem jedną rzecz. W formularzu dostawy i płatności kliknąłem na opcję "Chcę otrzymać F-vat" i rozwinął mi się formularz z danymi. Wpisałem tam swoje dane i odhaczyłem okienko "Chcę otrzymać F-vat" - formularz z danymi "zwinął się", ale po ponownym zaznaczeniu opcji "Chcę otrzymać F-vat" moje dane do faktury były tam wpisane. Czy klient nie mógł tam wpisać tych danych a potem odfajkować opcję dokumentu F-vat i dane mimo tego przesłały się do Sello, bo w sumie one tam cały czas były wpisane?