Skocz do zawartości

ulicasoczewkowa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ulicasoczewkowa's Achievements

0

Reputacja

  1. A może nam ktoś pomóc? Mam swój klucz gdzie ja mam go w Sello wcisnąć? Jak w ogóle wygenerować nowy klucz? JEstem sama w firmie przez kolejne 1,5 tygodnia a nam wszystko siadło
  2. Dokładnie to samo masakra nie możemy pracować Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później. DODATKOWO CZY TO MA ZWIĄZEK Z wiadomością z Allegro takiej treści: Przypominamy, że zgodnie z zapowiedzią, 25 czerwca usuniemy stare metody WebAPI obsługujące listingi ofert: doSearch doShowCat doGetUserItems doGetSpecialItems Wszystkie funkcjonalności usuwanych metod są realizowane przez doGetItemsList. Zachęcamy do przejścia na nową metodę. W razie wątpliwości zapraszamy na naszą stronę na Facebooku, gdzie odpowiemy na Twoje pytania. Pozdrawiamy, Zespół Allegro ?????????????? Niechaj ktoś odpowie, bo się burdel robi na sello
  3. m.in. dzięki wiadomością typu (sprzedałeś, sposób dostawy, nowa wpłata), więc to kolejny powód aby nie korzystać z zewnętrznych programów pocztowych Dokładnie tak samo u nas. Bez tego zginęlibyśmy. A wracając do problemu to wszystkie wymienione problemy sprowadzają się do ustawień synchronizacji i niesprawdzania co spływa do Was na bieżąco, czyli ogólnie Waszej organizacji pracy. Nie można odpuścić kontroli maili bo w dużym ruchu zawsze coś Wam umknie. Napisz najpierw która wersja Sello i czy pobieracie naprzemiennie pełne dane i na podstawie dziennika. Oraz czy codziennie restartujecie kompy z Sello. Co do organizacji pracy, to na bieżąco schodzą Wam maile. Trzeba więc na mailach kliknąć podepnij zbiorczo co jakiś czas. A potem masz filtr - status podpięcia: niepodpięte do transakcji. Oczywistym jest, że jeśli są maile nie podpięte do transakcji to najwidoczniej nie ma tej transakcji w Sello. Wtedy trzeba ją pobrać używając naprzemiennego pobierania pełnych danych i na podstawie dziennika. Powinno Ci się wtedy udać pobrać wszystkie formularze i wpłaty. Aczkolwiek zdarzyły się pojedyncze przypadki, że Sello nie jest w stanie pobrać jakiejś transakcji. I trzeba ją dodać ręcznie do Sello na podstawie maili. Wtedy jest to wina Allegro ale są to bardzo sporadyczne przypadki. PS Jak poustawiacie sobie prawidłowo reguły wiadomości to wszystko w wiadomościach staje się dużo bardziej czytelne i do razu widać jak na dłoni czego brakuje. Widzę, że musimy sie podszkolić co do Sello, bo to np. nie jest mi znane: Trzeba więc na mailach kliknąć podepnij zbiorczo co jakiś czas.
  4. PKT 3 Właśnie jest coś takiego, że na 79% wpłat przy wielu zakupach,aż się nie zrobi grupuj to transakcje świeca się na czerwono że nie zapłacono. Jak się pogrupuje wiele zakupów jednego klienta wskakują tam gdzie mają być Transakcje do paczek Ale niestety zdarza się tak, że : jedna transakcja się świeci na zielono i jest w "do paczek" a druga świcie się na czerwono i oczekuje na płatność i nawet nie moglibyśmy zgrupować wielu zakupów jednego kupującego, bo te dwie transakcje się rozczepiły PKT 4 nie mam co przewijać, bo lista raportów jest krótka
  5. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi tak liczne. Siadam i czytam później zrobię podsumowanie.
  6. Dzien dobry Państwu Działamy w Sello mamy swój system pracy na tym programie, ale ostatnio to co zaczęło się wyrabiać z programem to ręce nam odpadają Mając swój system pracy, nagle gdy zauważamy ogrom dziwnych komplikacji zmusza to nas do innej strategii,a to sprawia wydłużenie realizacji wysyłek. Prosimy o pomoc w rozwiązaniu problemów, jeżeli jest to możliwe, bo może to co nam się dzieje to normalne w tym programie: 1) dzwoni klient i pyta gdzie paczka bo zmawiał 14 dni temu? więc patrzymy w transakcjach brak osoby, wiadomościach brak wiadomości i dopiero jak klient podał NICK Z ALLEGRO odleźliśmy człowieka i jego zakupy dopiero w KONTRAHENCI!!!!!. tego samego dnia odezwał się drugi klient tez z tego dnia zakupów i też brak czegokolwiek i dopiero w KONTRAHENCI WSZYSCY go odnaleźliśmy tak samo jak poprzedniego. Nie minęło 40 minut i nagle wchodzę w Sello, aby spisać adres i jeszcze raz NICK i BOM BOM BOM jeden klient jak i drugi z tego dnia co dzwonili patrzymy w wielkim szoku,a oni NAGLE SIĘ POJAWILI w Transakcjach do PACZEK!!!!!!!!! i widomości ich transakcji wskoczyły jako NIEPRZECZYTANE!!!!! Zaznaczam, że ja to robiłam nie pracownik, więc nie ma mowy że coś nagle innego się nacisnęło z kosmosu. Takich sytuacji było Bogu dzięki byli spoko ludzie więc oszczędzili nas w komentarzach i gwiazdkach. Ogólnie kontrahentów mamy super, bo są OGROMNIE wyrozumiali, ale nie zdziwię się jak jednemu strzeli żyłka i da nam negatywy:( 2) Transakcje zapłacone ustawione na NOWE, Transakcje oczekujące na płatność ustawiony filtr na NOWE. i wszytko ok te co nie zapłacone w niezapłaconych te co zapłacone to wchodzą "Transakcje Do paczek." i nagle klient pisze, ze nie ma paczki więc wchodzimy, w transakcje, że ta Pan/Pani nie zapłacił/ła, więc już chcemy jej pisać że nie zapałciła, a ona po sekundzie wysyła nam dokument że płaciła w PayU, więc ZAWSZE tak zapłacone paczki wchodzą Transakcje DO PACZEK! a TUTAJ NIC! a tutaj NIE i jest napisane że nie ma za to kasy więc jest w Transakcje Oczekujące na płatność!!! :'( 3) Sytuacja teraz przed sekundy, która się ponownie powtórzyła (to już jest chyba z 15 raz taka sytuacja którą niekiedy damy rade szybko wychwycić, ale niekiedy się nie da przy takiej ilości paczek): Klient kupił dwa produkty: Aukcja nr 1 wskoczyła do "Transakcjach Do Paczek!" Aukcja nr 2 wskoczyła do "Transakcje oczekujące na płatność!" wchodzimy w wiadomości i dokument z PayU, że klient zapłacił za dwa produkty OD RAZU !!!!!!!!!!!!!! > > > > przez coś takiego parę razy wysłaliśmy tylko jeden przedmiot :( 4) i niepokojące jest jeszcze jedno te PRZEKLĘTE RAPORTY. Wyświetlają mi się ilość np. 11 wchodzę, aby sprawdzić ich STATUS co jest źle, a tam NIC. Wszystko ok poprawnie śpiewa i tańczy. Jak były błędy w aukcjach i się wchodziło w Raporty to Status miał ikonkę i jak kliknęło się w błąd aby wyświetlić szczegóły raportu, że np. nie ma kodu pocztowego, że brak numeru konta, że opis zły a tutaj przy 11 Raportach świecących informujących, ze jest coś ŹLE wchodząc w listę RAPORTÓW okazuje się, że wszystko jest OK i wchodząc w szczegóły raportów też ok. Teraz mam kolejne 25 błędów w raportach wchodzę w listę raportów i 4 elementy listy mają status ikonę ŻÓŁTY TRÓJKĄT Z WYKRZYKNIKIEM. Wchodzę w szczegóły aby zobaczyć co jest pięć, a tam : [data i godzina tutaj jest] Rozpoczęto odbieranie aukcji [data i godzina tutaj jest] Wysyłanie danych na konto XYXYZYX na Allegro Polska [data i godzina tutaj jest] Zakończono: odbieranie aukcji i wszystko super BŁAGAM O POMOC! Jak tak dalej będzie to muszę zmienić system na inny, bo niewłaściwe działanie psuje opinię mojej firmy, a my jesteśmy bardzo oddani klientom, bo produktu wymagają dużej dbałości o Pacjentów. Dziękujemy za jakąkolwiek pomoc. Ulica Soczewkowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...