Skocz do zawartości

GRZEGORZ SAJDAK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

GRZEGORZ SAJDAK's Achievements

3

Reputacja

  1. Było by już dostępne, gdyby firma K-Ex nie wyłączyła dostępu do testowego API. Nie możemy kontynuować prac programistycznych oraz testerskich nie mając działającego środowiska testowego. Będzie dostępny serwer, będą prace kontynuowane i pojawi się nowa wersja. Do tego też proszę nie porównywać dwóch programów stworzonych w zupełnie innych technologiach. W jednej wykonanie konkretnej rzeczy zajmuje tydzień, w drugiej 3 tygodnie. Do tego w Sello przykładamy również dużą wagę do testowania rozwiązań i nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów. @BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy. Strona testowa była wyłączona przez kilka dni. Dopytajcie ph z K-ex czy jednostka z KT jest podpięta jako klient w GP (czy jest tam widoczny numer CK).
  2. Witam, A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ? Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa. Ps. Klienci mogą mieć problem z pomostem Api jeśli klient miał jednostki w starym systemie k-ex (Koltrack. Czyli inny był numer płatnika w K-ex, a inny numer jednostki nadawczej) . Wtedy polecam kontakt z Państwa właściwym przedstawicielem handlowym K-ex Geis.
  3. WItam, podbijam temat - coraz więcej klientów korzysta z bezpośredniej integracji K-ex zawartej w Sello. Masowym nadawcom - przeszkadza odznaczanie/zaznaczanie. Najlepszym rozwiązaniem byłoby: Wyjściem byłaby opcja wyboru/zaznaczenia - "jeśli wybrana usługa nie ma uzupełnionych danych koniecznych do jej realizacji to utwórz etykietę bez owej usługi. Problem dotyczy również exportowania paczek do wyślij/odbierz - sello wysyła za każdym razem paczki innych dostawców - przez to chwilę to trwa. Pomysłem jest podział na dostawców. Pozdrawiam! Grzegorz Sajdak Key Account Adviser Branch Office: RZESZÓW, TARNÓW, KRAKÓW, LUBLIN tel. 510 - 030 - 456
  4. Masur - apropo Twojego ostatniego zapytanie - dowiedziałem się, że obejściem znaków specjalnych jest: Więc również prośba aby przy następnej wersji Sello - był zastosowany powyższy schemat. Znaki specjalne będą przechodzić.
  5. Witam, piszę w imieniu klientów, firm współpracujących z kurierem K-ex. Jako, że forma wysyłki kurier K-ex jest zintegrowana z systemem Sello, mam prośbę o wdrożenie kilku szczegółów bardzo ułatwiających proces wysyłki. Przejdę do szczegółów: 1. Wdrożenie opcji dodatkowych takich jak - awizacja telefoniczna dostawy (kurier musi zadzwonić do odbiorcy przed dostawą), awizacja smsowa (klient dostaje smsa w dniu dostawy z informacją o planowanym doręczeniu i opcjonalnie kwotą pobrania) i awizacja meilowa (informacja na meila o planowanym doręczeniu). Najlepiej aby taka opcja była w okienku konfiguracji wysyłki K-ex (słowniki dostawcy) - do zaznaczenia. 2. Wdrożenie opcji wysyłki pobrań z szybszym czasem ich zwrotu. Domyślnie teraz pobranie jest wysyłane w "strzale przez Api" jako pobranie standard z czasem zwrotu około 7-12 dni roboczych, oprócz tych opcji klienci chcieliby mieć opcje zdefiniowania pobrań jako express lub extra express (zwrot pobrania następny dzień roboczy). Również wskazana opcja do zaznaczenia w słownikach przy konfiguracji. 3. Zaznaczenie w Sello opcji „Ubezpieczenie” i „Kopiuj z kwoty pobrania” w przypadku paczki pobraniowej powoduje, że wartość pobrania i ubezpieczenia są ustawione na kwotę pobrania. 4. Zaznaczenie w Sello opcji „Ubezpieczenie” w przypadku paczki bez pobrania nic nie powoduje – pole „ubezpieczenie na liście przewozowym zostaje puste. 5. Eksport paczek z kodami pocztowymi, gdzie nie ma możliwości świadczyć usługi z opcją „Express Plus” (z zaznaczonym tymże parametrem) powoduje błąd o treści: „Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.: Podczas próby importu przesyłek wystąpiły błędy. Żadna z przesyłek nie została dodana do systemu.Przepraszamy ale usługa Express Plus nie jest aktualnie dostępna. (0x80004005)”. W takim przypadku jeśli K-ex przekaże taką zwrotkę - aby paczki z automatu zostawały jeszcze raz wysłane bez usługi Express-plus - zaoszczędzi do czas na ponowną wysyłkę dla nadawcy. Sugestia: Rozwiązaniem w przypadku punktów 3 i 4 może być regułka: Dla wszystkich paczek, jeśli wartość transakcji większa niż 100 zł ustaw wartość ubezpieczenia na wartość transakcji. To dosyć istotne bo pobranie wcale nie musi być na wartość transakcji – np. Klient kupuje parę produktów, płaci i kolejnego dnia przypomina sobie, że chce coś jeszcze ale zapłaci za to przy odbiorze (wówczas pobranie to tylko ułamek wartości produktów), obecny mechanizm który przekopiowuje kwotę pobrania do ubezpieczenia właśnie przez takie sytuacje dobry nie jest a reguła „Dla wszystkich paczek, jeśli wartość transakcji większa niż 100 zł ustaw wartość ubezpieczenia na wartość transakcji” załatwia w 100% temat. I teraz ta regułka sterowana „ptaszkiem”, czyli dla klientów, którzy ubezpieczenia nie chcą niech jej nie zaznaczają. Pozdrawiam! Grzegorz Sajdak Przedstawiciel K-ex Oddział RZESZÓW tel. 510 - 030 - 456
×
×
  • Dodaj nową pozycję...