Skocz do zawartości

ltest

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ltest's Achievements

1

Reputacja

  1. To w takim razie zapytam inaczej. Czy przewidujecie zwrot pieniędzy za okres w którym program jest bezużyteczny ? - bo to ponad miesiąc.Od strony klienta który kupuje towar to trochę mnie to nie interesuje z jakiego powodu co nie działa i że sezon jest urlopowy i że jest gorąco Cały proces wystawiania dokumentów i obrabiania kompleksowo klientów na allegro mi leży.
  2. No tak Komputer włączony całą noc i wtedy pobrało dane Dość duża przeszkoda z tym komputerem pracującym całą noc. Nie ma możliwości realizowania transakcji w ciągu dnia. Sello coś nie nadaje się do użytku myślę że program nie nadaje się do pracy co jest bardzo przykre.
  3. Nadal nie pobiera mi transakcji. To już kawał czasu jak nie działa mi sello. Ktoś ma jakiś pomysł bo niestety robimy wszystko na menadżerze allegro. Jak tak dłużej potrwa to muszę zaprowadzić zamiany i zacząć używać czegoś innego
  4. Niestety na Sello ja nie mogę pracować. Ściąga co chce i kiedy chce. Muszę korzystać z managera sprzedaży allegro i zwykłej poczty do emaili. A jak jest u was ?
  5. u mnie sello dziś pobrało 40 transakcji od momentu Awarii do dziś czyli tyle dni wyrywkowo kilka aukcji
  6. 30 min po zamianie pliku i nie widać żadnej różnicy ... od 14 parę minut do 21 nic nie zostało ściągnięte
  7. hmmm mam 40-50 transakcji dziennie do pobrania. Kupujących na niektórych aukcjach ok 10% jest od 40 do 180 Wcześniej nie było żadnych zauważalnych problemów aż do piątku. Czy problem mnie dotyczy w opisanym wątku dotyczącym dużej ilości kupujących ?
  8. Wiadomości zrobione filtr na 3 komputerach klienckich został włączony. Nadal walczę z transakcjami. Program staje na aktualizacje danych klientów.
  9. Ja zauważyłem że wystawka 999 szt powoduje że klient ma czas na namysł bo mu towaru nie braknie i mimo że w swojej branży jestem liderem a w kategorii mam bardzo dużo produktów o najwyższej sprzedaży a mimo to sprzedaż siedzi tak chyba od marca
  10. U mnie sciągnięte emaile widać tylko na koncie szefa. Uprawnienia są ok. Stan ten trwa od piątku przed aktualizacją do dziś po aktualizacji. Klucz webapi nowy. Transakcji nie pobiera wogóle
  11. Mam problem taki jaki koledzy a w zasadzie kilka. Sello nie było aktualizowane a że w Poniedziałek okazało się że : 1 pobrane wiadomości widoczne są jedynie na jednym użytkowniku sello ( personel) 2 transakcje nie pobierają się Sello zostało uaktualnione do najnowszej wersji i niestety lipa. Problemy nadal występują takie same. Czytam wątek i szczerze to nie wiem od czego mam zacząć. Wybrałem odbierz serwisy aukcyjne i nic nie przychodzi tak jak przy pobieraniu pełnych danych. Żadnej transakcji nie udało się pobrać Jakieś sugestie co mogę jeszcze zrobić ? ...... wisi na aktualizacja danych klientów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...