Skocz do zawartości

Grzegorz Raduszewski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Grzegorz Raduszewski's Achievements

0

Reputacja

  1. Na Allegro klient wybiera płatność FEDEX pobranie. W Sello w zakładce do paczek filtrujemy dokumenty zawierające płatność fedex pobranie i generujemy grupowo dokumenty końcowe. W fakturach/paragonach pojawia się niewłaściwy opis płatności. Jak ustawić (gdzie jest możliwa konfiguracja) żeby na dokumentach końcowych pojawił się w takim przypadku opis np. "fedex pobranie gotówki od klienta".
  2. Nie mogę zaktualizować Sello. Na dysku 36GB wolnego miejsca a baza 10GB. Poniżej komunikat z logów. Czy mimo wszystko brakuje miejsca na dysku? Aktualizacja podmiotu: XXXX_SELLO z wersji: 1.230 do wersji: 1.24.2.2485 dnia: 2017-11-21 Zastosowano do podmiotu skrypt: C:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Skrypty\skrypt1.230_1.232.enc Nie powiodło się wykonanie polecenia: if exists (select * from dbo.sysobjects where id = object_id(N'PK_em_Email')) ALTER TABLE [em__Email] DROP CONSTRAINT [PK_em_Email] Błąd 80040E14: Could not allocate a new page for database 'XXXX_SELLO' because of insufficient disk space in filegroup 'PRIMARY'. Create the necessary space by dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup. Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 80040e14: Could not allocate a new page for database 'XXXX_SELLO' because of insufficient disk space in filegroup 'PRIMARY'. Create the necessary space by dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup. Przywrócenie podmiotu powiodło się.
  3. Witam Sello 1.19.1 Klient zamówił pomyłkowo więcej niż chciał np. 10 szt a powinna być 1 szt. Sprzedawca w dobrej wierze wystawił 10 szt. na paragonie fiskalnym. Po wyjaśnieniu sprawy sprzedawca zrobił zwrot do PAi. W transakcji, zakładka Dokumenty wykasował powiązanie z niewłaściwym paragonem (na 10 szt.) ale w Subiekcie GT paragon został (bo tak być musi). Po ręcznym poprawieniu transakcji na 1 szt. i ponownym wystawieniu paragonu do transakcji zostaje wpisany ten sam nr. PAi i nie tworzy się nowy PAi w Subiekcie. Nie można też w zakładce Dokumenty ręcznie poprawić nr. PAi. Jeśli tak zostawimy sprawę to w transakcji przypisany numer PAi jest niewłaściwy (do pomyłkowej transakcji na 10 szt.) 1. Czy wersja 1.20 ma to w jakiś sposób poprawione? 2. Wg mnie po skasowaniu powiązania w Sello z dokumentem końcowym PAi w Subiekcie, przy wystawianiu kolejnego paragonu powinien być nadany kolejny nr (w stosunku do numeracji Subiekta) a Sello mimo wszystko po skasowaniu powiązania gdzieś ten numer (powiązanie) pamięta i zamiast wystawić nowy PAi wpisuje tylko nr starego (wcześniej wystawionego). 3. Jak inaczej rozwiązać takie zwroty, czyli PA, Zwrot, wystawienie nowego PA w powiązaniu z transakcją w Sello. Pozdrawiam Grzegorz
  4. 1. W jakich przypadkach może stać się poniższe: - ten sam klient robi kilka transakcji o jednakowej godzinie po jednej sztuce - koszt np. 10 + 10 + 10 zł i np. transport 5 zł (towar, przesyłka ilościowo i wartościowo ok) - płatność payu chwilę później na 35 zł (w mailu i na allegro ok) - klient nic nigdy wcześniej nie kupował Efekt w Sello po zgrupowaniu transakcja 30 + 5 (ok) - płatność z formularzy pozakupowych 60 (jakby podwoił wartość towarów) + 5. 2. Jak poprawić taką transakcję, wpłatę (nie da się wpisać ręcznie).
  5. 1. Czy możemy anulować wszystkie niepotrzebne transakcje mimo że przy "zabawie" w okresie wdrożeniowym zrobiliśmy z nich paczki ? 2. Czy to pomoże w przypadkach gdy Sello "odgrzebuje" jakiś stary formularz (np. sprzed roku) i łączy z aktualnym zakupem ?
  6. Jak ręcznie możemy podpiąć wiadomość do transakcji lub kontrahenta (np. przyszła z innego adresu)
  7. Czy data "Zapisuj transakcje od dnia" powinna być co jakiś czas zmieniana i ewentualnie według jakich zasad.
  8. Jeśli nie ma jeszcze oczyszczania bazy to jak pozbyć się transakcji opłaconych, nieopłaconych, paczek itp. które w dużej ilości pobrane były w trakcie okresu wdrażania programu? Czy wystarczy je zbiorowo opłacić ... przesłać do paczek ... i w paczkach oznaczyć jako wysłane. Chodzi po prostu o to żeby nie było dziwnych połączeń transakcji czy płatności i można było już normalnie pracować na Sello.
  9. Są producenci którzy w swoim oprogramowaniu dzielą bazę / bazy sql na lata. Może zamiast czy oprócz czyszczenia wymyślić mechanizm przenoszenia niepotrzebnych danych do bazy/baz archiwalnych (w okolicy np. marca danego roku uruchomić funkcję odcięcia danych ze starego roku).
  10. Sello nie pobiera wielu wiadomości. Niektóre transakcje z dnia wczorajszego nie mają podpiętych żadnych wiadomości. Czy przyczyną może być to że klient ma ustawione różne przekierowania automatyczne, obrabia wiadomości na gmailu ręcznie i jest "szybszy" niż odbieranie wiadomości przez Sello.
  11. Sello jest w okresie wdrożenia. W grudniu pobraliśmy pierwsze dane (wszystko co było dostępne) - dużo transakcji itp. Aukcje ręcznie powiązane z towarem i Subiektem GT. Przy odebraniu transakcji dzisiejszej jej wartość sprzedaży jest dwa razy większa od zapłaty. Po analizie w menedżerze sprzedaży identyczna dla tego klienta była w lipcu 2015 (pół roku temu) ale nie wiem czy była odebrana czy nie do sello. Tu mam kilka pytań: 1. Czy Sello mogło połączyć transakcję z lipca 2015 z aktualną i jak to można sprawdzić. 2. Czy da się to w jakiś sposób wyłapać (stwierdzić że tak właśnie było), rozdzielić - może jest gdzieś historia przy transakcji której nie widzę. W przyszłości okres między takimi transakcjami może być krótszy.
  12. Chodzi o to aby w transakcjach obok daty była godzina w kolumnach utworzona i data wpłaty. Towary wylicytowane za pobraniem do data i godzina transakcji do 12:00 w południe lub zapłacone z datą i godziną do południa są wysyłane w aktualnym dniu i wtedy wszystko widać na pierwszy rzut oka.
  13. Czy gdzieś w tabeli transakcji oprócz (obok) daty jest możliwość ustawienia godziny (transakcji , płatności).
  14. Gdzie możemy skonfigurować co przy wystawianiu dokumentu końcowego w Sello może pojawić się w "Uwagi do dokumentu" w dokumencie sprzedaży np. pod fakturą (u mnie połączone z Subiektem GT). Czy da się przy automatycznym wystawianiu dokumentów nie wpisywać nic w uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...