Skocz do zawartości

BullIT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

BullIT's Achievements

0

Reputacja

  1. Jasne, ja to rozumiem, ale wystawianie nowych aukcji w sello na "starym opisie" to wg mnie obecnie strata czasu. Wystawianie nowych aukcji na "nowym opisie" z poziomu allegro to jeszcze większa strata czasu. Dlatego dla mnie tak ważne jest, kiedy "nowy szablon" będzie dostępny z poziomu sello. P.S. I oczywiście rozumiem, że trzeba na to jeszcze poczekać.
  2. Hehe, to i tak dobra wiadomość, bo niby stary opis mają wyłączyć od lutego 2018.
  3. A data publikacji tej nowej wersji z obsługą jedynie słusznych nowych opisów jest znana (chociaż z dokładnością do tygodnia)?
  4. Dzięki, nie kłopocz się. I tak tego nie zainstaluję, nie mam dostępu do Administratora na serwerze, na którym śmiga mi Sello. Muszę znaleźć jakieś inne rozwiązanie.
  5. A wysyłasz kuriera InPost? Jeśli tak, to jak tworzysz etykiety? O proszę, czyli nie tylko ja mam te problemy... Informacja po zalogowaniu do WebTruckera:
  6. Dzień dobry. Do dziś korzystaliśmy z menadżera przesyłek kurierskich InPost (WebTrucker), gdzie poprzez "Integrację z allegro" pobieraliśmy przesyłki i drukowaliśmy etykiety kurierskie. Do dziś, bo dziś ta opcja nam zniknęła. Aktualnie widzę tylko opcję "Importuj przesyłki", gdzie zaimportować można plik XLSX, XLS, CSV, ODS. I tutaj proszę o pomoc. Jak można łatwo i bez problemów eksportować z Sello pliki do menadżera przesyłek kurierskich InPost? by można było wydrukować etykiety kurierskie? Rozumiem, że Sello wymaga dodatkowej konfiguracji. Istnieje do tego jakaś instrukcja? Może dostępne są przykładowe/wzorcowe pliki do eksportu, tak by można było je ustawić w Sello w Ustawienia->Słowniki->Eksport danych? Może jest jakieś inne rozwiązanie do wydruku etykiet kurierskich InPost? Pomóżcie, bo jestem w tarapatach...
  7. Potwierdzam, działa ta metoda. Nie jest doskonała, bo przy zakupach łączonych (kupione kilka przedmiotów) transakcje się nie grupują, trzeba to robić ręcznie, ale grunt, że są formularze. Dzięki serdeczne za pomoc.
  8. Na moje oko coś im się grubo posypało. Od wczoraj od ok. 12:00 nie działa praktycznie nic. Nie można zrobić jakiejkolwiek zmiany w trwającej aukcji (cena, ilość sztuk), ms. w ogóle nie odnotowuje wpłat od kupujących, do Sello nie pobierają się formularze transakcji. Może ktoś jeszcze potwierdzić te problemy? Jest jakaś szansa żeby pobrać do Sello wszystkie transakcje, które się od wczoraj nie zaciągnęły?
  9. A czy przy aktualizacji Sello potrzebne jest ponowne podanie kodu licencji lub jakaś jego aktualizacja? Może coś jeszcze, na co warto się przygotować?
  10. Tak przypuszczałem, ale dzięki serdeczne za potwierdzenie. Rozumiem, że w nowej wersji Sello będzie to już dobrze śmigać? I przy okazji pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku. Czy aktualizacja Sello to prosta sprawa? W sensie czy trzeba przed aktualizacją wykonać jakieś czynności, coś przygotować? Przeglądałem encyklopedię używania Sello z tego forum, ale rozdziału o aktualizacji tam nie ma, a problem jest taki, że mamy Sello na zewnętrznym serwerze, gdzie wszystko za nas robi 'profesjonalna firma', więc tę aktualizację też będą musieli zrobić, a ja muszę im napisać jak to mniej więcej wykonać.
  11. Dzień dobry. Od momentu gdy allegro udostępniło możliwość zmiany ceny w trwającej aukcji mam pewien problem podczas obrabiania transakcji w Sello. W chwili, gdy chcę wystawiać dokument końcowy (paragon, faktura) do aukcji, w której zmieniłem cenę (na allegro) Sello zaciąga mi zamiast aktualnej ceny ceną 'starą', taką, z którą wystawiłem przedmiot z Sello (np. 3 czy 4 miesiące temu). Problem w tym, że część moich aukcji trwa już długo, i ceny podnoszę na coraz większej ilości aukcji, w związku z tym ręczne zmiany cen przy każdej sprzedaży z Sello stają się bardzo uciążliwe. Pytanie - jest na to jakieś lekarstwo? Dodam, że używam już dość leciwej wersji Sello, bo 1.19, i pytanie czy aktualizacja pomoże?
  12. Zgadza się, tak właśnie jest. Powielam starą aukcję, a w zasadzie to taki mój prywatny szablon, gdzie mam już część rzeczy ustawionych, tak więc nr konta też tam zaktualizowałem. I gdy robię tak, jak napisałeś, to po wpisaniu w szablonie nowego nr konta działa to poprawnie, w nowych aukcjach numer konta jest już poprawny. Rozwiązanie się więc znalazło, ale tak czy siak, nie działa to tak jak powinno, bo skoro: 1. nr konta zaktualizowałem w danych firmy na nowy, 2. stary numer konta całkiem wyrzuciłem z Sello, to z jakiej paki stary numer, którego już nie ma w Sello, pojawiał się w nowo wystawianych aukcjach? Tak jak napisał PanBanBan "trochę to nie ten teges". Ale dziękuję za wsparcie!
  13. Klikam 'Nowa aukcja'. Co ciekawe, mam np. wczytane niektóre rzeczy, jak "informacja od sprzedającego", ale numer konta ciągle stary. Restart Sello nie pomaga, synchronizacja parametrów też nie.
  14. Witam. Chcę zmienić numer rachunku bankowego w Sello. Wszedłem w Moje dane -> Moja firma -> w zakładce Bank podałem nowy numer rachunku, zapisałem, ustawiłem jako Domyślny1. Przy próbie wystawienia nowej aukcji na karcie 'Płatność i wysyłka' mam ciągle stary numer konta. Dlaczego tak jest, czy trzeba to jeszcze gdzieś zmienić, abym w nowo wystawianych aukcjach miał już nowy numer konta? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...