Skocz do zawartości

mbilski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mbilski's Achievements

0

Reputacja

  1. Podłączam się. U nas podwyżka faktury za samo promowanie wyniosła by ~ 6k. Więc zostało około 20 ofert wypromowanych, które faktycznie obrócą i wywalczą. Konkurencja oczywiście śpi i dostanie kubeł zimnej wody na łeb z kolejną fakturą, ale to już nie moja broszka Problem jest taki, że ciężko teraz ustawić promowanie na chwilę, a potem wyłączyć. Nie ma żadnych danych na temat okresu promowania ani w allegro ani w API. Podobno planują wdrożenie jakiś statystyk i ulepszenia obsługi promowania, ale jeszcze na ten moment cisza. Edit: za to z ciekawych rzeczy - zauważyłem, że jak konkurencja chce wyłączyć promowanie to zamyka aukcje... Chociaż jest już możliwość wyłączenia promowania. Tyle wygrać
  2. Ok, dostałem info z Allegro. Na pytanie czy planują dać takie info w API i jak w ogóle teraz kontrolować ten koszt dodatkowy i ująć w liczeniu rentowności: Słowami wieszcza: Dżizus k... ja p... edit: Jak by ktoś nie zauważył, nie ma nigdzie pokazanej daty następnego naliczenia 19 zł i jest ona kompletnie niezależna od daty wystawienia czy wznowienia aukcji.
  3. Bartku podłączam się do tematu, żeby dubli nie tworzyć. Używam danych z bazy Sello do innego dodatku i teraz mam zagwozdkę. Okres promowania to zawsze 10 dni. Ten okres jest niezależny od okresu trwania aukcji. Możesz wystawić niepromowaną aukcję na 30 dni i po trzech dniach ja wypromować na dziesięć dni. Promowanie automatycznie się wznowi (i naliczy 19 zł) po 10, 20, 30 dniach itd. Aukcja się wznowi po 30 dniach i będzie jeszcze promowana przez trzy... i tak dalej. Co więcej promowanie możesz od teraz wyłączyć, co będzie skutkowało tym, że promowanie się nie wznowi po kolejnym cyklu 10 dniowym. Czy gdzieś w bazie Sello będą kolejne daty promowania, albo data rozpoczęcia ostatniego cyklu promowania? Czy w API Allegro coś takiego się pojawiło? Maciej
  4. Witam, Widzę, że można w Sello dodać koszt wysyłki jako konkretną usługę podczas wystawiania paragonu. Problem mam z tym taki, że wolał bym mieć możliwość przypisania wszystkich wysyłek dostępnych w sello do konkretnych usług w Subiekt. Tak, żeby na paragonie były widoczne konkretne formy wysyłki - Kurier, Allegro inpost, poczta itp. Czy to jest w ogóle możliwe w tym momencie? Maciej
  5. Funkcją w lewej kolumnie albo po prawym kliku. Wskakuje mi data wysyłki, więc zakładam że jest ok. Nie drukujemy tych list. Maciej
  6. Cześć Jak wysyłam ręcznie to rzeczywiście wiadomość trafia do nadawczej. W szablonie wszystko gra i wiadomość idzie do klienta. Wygląda więc na to, że trigger wysłania wiadomości po oznaczeniu "wysłana" się jakoś schrzanił. Zaznaczę, że w wiadomościach automatycznych mam przy utworzeniu paczki "brak". Dodałem tylko szablony przy wysłano za pobraniem i wysłano płatną z góry. Ten sam szablon maila w obu przypadkach (może to coś chrzani). Maciej
  7. Zmiana szablonu nic nie daje. Nawet jeśli w szablonie był by jakieś krzaki, to wiadomość by chociaż powstała. Nawet jeśli pusta. W którym dokładnie momencie powstaje wiadomość dot. wysyłki? Oznaczenia paczki jako wysłanej? Oznaczenia listy jako wysłanej? Co jest triggerem?
  8. Paczki na zielono. Data wysłania dodana. Sam puściłem jedno zamówienie pod siebie. pierwszy mail poszedł, ale z wysyłką już nie. Co ciekawe przeglądałem wysłane wiadomości i czasem się zdarzy, że pójdzie ten mail. Ostatnio 04.09 poszło pięć tych maili z większej puli zamówień. Nie mam już pojęcia co może być nie tak. Podejrzewam, że to jakaś głupota ale nie mogę namierzyć.
  9. Oznaczenia jako wysłanej. Zbieramy paczki w listy po formie wysyłki i oznaczamy jako wysłane. Wszystko niby "po bożemu", a wiadomości nie wskakują nawet do skrzynki nadawczej. Maciej
  10. Witam, Mam problem z wiadomościami które powinny tworzyć się automatycznie po wysłaniu paczek. Mam stworzony szablon. Przypisałem go w wiadomościach automatycznych do wysłanej paczki i wysłanej paczki z pobraniem (treść jest dynamiczna więc nie ma problemu). Generalnie wiadomości powinny trafiać do skrzynki nadawczej w momencie zamknięcia listy wysyłkowej, ale nic się tam nie pojawia. Dodam, że wiadomości wysyłane po zakupie nie zwracają żadnych błędów i trafiają do klientów. Any ideas? Maciej
  11. Dzięki Panowie, Myślę, że zaczniemy od jakiegoś SSD w RAID0 i zobaczymy jak to będzie się sprawdzało. A potem ewentualnie płatna licencja MSSQL i więcej RAM. Maciej
  12. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź A no właśnie... A nasz serwer w wersji express ma granicę 1GB RAM (faktycznie bierze jakieś 1,6) A parę osób na raz się podłącza i nie tylko sello / subiekt. Największy fuckup widzę właśnie tu. Pytanie czy wydajność znacznie skoczy kiedy MSSQL będzie miał dostęp do 16 GB. Prawda, ale kiedy śledziłem wykorzystanie dysków, to nie sięgamy granicy zapisu / odczytu. Niemniej pomyślę nad SSD, bo to już nie taki koszt jak kiedyś.
  13. Witam, Mam zainstalowany serwer MSSQL 2014 Express. Jak wiadomo, ma on ograniczenie wielkości bazy do 10GB, obsługę jednego procesora oraz obsługę RAM do 1GB (faktycznie bierze ~1,6). Baza przez kilka lat urosła mi do ~8GB - czy jest jakiś sposób na ominięcie maksymalnej wielkości 10GB w przypadku Sello? Podobnie z RAM - teraz serwer bierze ile może. Ile RAM mógł by obsługiwać przy odblokowaniu granicy i założeniu, że pracuję na Subiekt / Sello? Muszę przyznać, że jest strasznie zamulony. Rozważam zakupienie licencji standard, ale tylko jeśli będzie to dawało jakiś sensowny efekt przy pracy. Może ktoś ma wersję MSSQL standard i mógł by podejrzeć jak żre RAM przy mieleniu mocniejszym. Był bym bardzo zobowiązany za takie info. Pozdrawiam, Maciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...