Skocz do zawartości

Marcin Brudziński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Marcin Brudziński w dniu 5 Października 2018

Użytkownicy przyznają Marcin Brudziński punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Brudziński's Achievements

3

Reputacja

  1. Cześć, Zastanawiałem się czy wrzucić temat tutaj czy do dział SubiektGT. Postanowiłem tutaj gdyż jest to dział o Sello, a jednocześnie dział dla ludzi sprzedających w internecie. Większość z Was jest długo w handlu internetowym i ma ogromne doświadczenie. Chciałem Was prosić o radę. Kiedyś z Waszą pomocą udało mi się powystawiać sporo aukcji na Allegro przy użyciu Sello, wtedy korzystałem z programu magazynowego "Lomag" więc integracja tych 2 programów była niemożliwa. Ale wystawianie i edycja grupowa była szybka i łatwa. Jednak ostatnio w/w program magazynowy zaczął sprawiać mi problem gdyż ciągle stany magazynowe są niepoprawne i mam podejrzenia, że po prostu program coś miesza.Wczoraj w nocy zainstalowałem SubiektaGT i postanowiłem zacząć wprowadzać towary. Przypomniałem sobie, że Sello miało "cechy" w których dodawałem np. S,M,L,10szt.,50szt. itd. (co odpowiadało rozmiarowi lub ilości towaru w paczce), oraz "pola własne" w których miałem takie pola jak poniżej umożliwiało to np. grupową edycję Sekcji Gratis (by nie zmieniać na każdej aukcji oddzielnie opisu, gdy zmienialiśmy gratisy do produktów), tworzenie tabelek ze specyfikacjami towaru itp. To samo znalazłem w SubiekcieGT, czy moglibyście podpowiedzieć jak warto dodać/ustawić produkty w subiekcie by miał "ręce i nogi" Gdzie/w jaki sposób dodać opis czy może w polach własnych (niestety są ograniczone do 8 ), a może bezpośrednio w "Pełnej charakterystyce pozycji", gdzie zamieszczać informacje o ewentualnych gratisach do produktów by przy zmianie "gratisów" nie musieć edytować każdej aukcji z osobna itd? Dodam, że mam swój mały sklep internetowy oraz 2 kont Allegro. W przyszłości chciałbym otworzyć drugi sklep (bardziej ogólny) ale na którym między innymi też będą dostępne produkty z tego pierwszego sklepu.
  2. Czy znalazł ktoś prawidłowe rozwiązanie problemu "Zwrot Smart" ? Klient zamówił Smart Allegro wysłało e-mail by nie zwracać kosztów dostawy. Ale FV muszę jakoś "wyzerować"
  3. Ale macie jakoś dodatkowo zaznaczone np które przesyłki darmowe? Jak oznaczacie które faktury mają np. produkty wyróżnione ponieważ jest inna prowizja? Od razu Wam wszystko podlicza każdą fakturę odejmując standardową prowizję oraz dodatkowe od wyróżnień?
  4. Cześć, Czy mógłby ktoś pomóc/ wytłumaczyć jak najłatwiej wyliczyć np dzienny zysk? Prowadzę sklepik internetowy i allegro. Tutaj pojawia się mały problem. Allegro to komplikuje ponieważ mają różne prowizje w różnych działach oraz dodatkowe prowizje od aukcji wyróżnionych. Gdy wchodzę w magazyn i raporty dajmy na to jest zysku 500zł ze wszystkich faktur z danego dnia. Ale jak teraz zrobić by jeszcze odjąć od tego prowizje allegro, koszt darmowych wysyłek itp? Czy sumujecie np. wszystkie faktury z Allegro i potem odejmuje prowizje oddzielnie do każdej faktury (czasochłonne i trochę bez sensu) Czy może jakimś innym sposobem? Co w przypadku darmowych wysyłek? Macie jakoś je dodatkowo zaznaczone które przesyłki były "gratis"? Czy może dodatkowy excel w którym zliczana jest ilość i koszt darmowych wysyłek . Do tej pory robiłem tylko miesięczne zestawienie sobie przychód minus wszystkie faktury i miałem ile na "czysto" Ale coś tknęło mnie by zacząć kontrolować dokładniej ile na gratisowe przesyłki poszło itd. Proszę podzielcie się swoim doświadczeniem i pomysłami. Cytuj Edytuj
  5. Dziękuję Bartku, wczoraj w nocy nie myślałem i dałem np Rozmiar w ten sposób Rozmiar: [Towar::PW::cecha_1 | template=`<li>{value}</li>`] I się dziwię, że coś jest nie tak ehhh
  6. Cześć, Kiedyś na forum chyba widziałem możliwość ukrywania pola własnego jeśli nie ma w nim tekstu, Czy jest możliwość by wypunktowana lista miała "opisy" i nie trzeba było tego dodawać za każdym razem w towarze? <ul> [Towar::PW::cecha_1 | template=`<li>{value}</li>`] [Towar::PW::cecha_2 | template=`<li>{value}</li>`] [Towar::PW::cecha_3 | template=`<li>{value}</li>`] [Towar::PW::cecha_4 | template=`<li>{value}</li>`] </ul> Teraz będzie to zwykła lista, czyli Opis z Cecha 1 Opis z Cecha 2 itd, Chciałbym by wyglądało to na zasadzie np. Rozmiar: Opis z cechy 1 Wzór: Opis z cechy 2 A gdy jest coś nie wypełnione to jest chowane.
  7. Cześć, Czy ktoś z Was próbował walczyć z Allegro w sprawie nieuzasadnionego obniżania gwiazdek? Mam tutaj na myśli czas wysyłki powinno być oceniane jak szybko wychodzi paczka z firmy, a nie po jakim czasie otrzyma ją klient. Czas dostawy nie jest zależny od nas. Sytuacja komentarza z dzisiaj. Obniżone gwiazdki do 3 za czas wysyłki gdzie towar został zamówiony 16.07 Paczką w ruchu po godzinie 14 a wysłany został 17.07 czas wysyłki mam ustawiony na 24h a przesyłki są nadawane rano. Więc to trochę niesprawiedliwe gdyż wszystko zostało błyskawicznie załatwione, a jednak gwiazdki obniżone. Jeśli ktoś zamawia 16.07 i jest czas 24h to czego on oczekuje, że zostanie nadany mu kurier albo sam zawiozę towar by miał kilka godzin później go?
  8. Trochę mijało by się to z ich pomysłami. Chcą zdjęcia w jak najlepszej jakości, a tutaj takie kwiatki by robili?
  9. Cześć, Szukałem, ale nic nie znalazłem odnośnie tego błędy. Czy ktoś z Was spotkał się, że nieważne jakie zdjęcie wrzuci się to tło (zdjęcia produktu) jest w "paski" jak poniżej. Dodam. że zmniejszanie obrazków jest wyłączone
  10. Dodając produkt musi dodać zdjęcia jakie chce mieć na aukcji. Ja robię to tak. AUKCJE -> SZABLONY Tworzę nowy szablon, w zakładce OPIS dodaje wszystkie potrzebne modyfikatory, zdjęcia itp. Ustawiam to tak jak chcę by wyglądała aukcja czyli gdzie ma być tytuł, zdjęcie 1, opis1, zdjęcie 2, opis 2, nr katalogowy, inne dane. Przechodzę do zakładki ZDJĘCIA i dodaję ile zdjęć chce by zaciągało z Towaru. TOWARY Tworzę nowy Towar i zdjęcia ustawiam kolejnością tak jak chcę by były wstawione do szablonu. A potem podpinam odpowiedni szablon do danego produktu i wystawia się.
  11. To mnie tym Pan nie pocieszył ale patrząc optymistycznie zostało z 5 miesięcy hehe.
  12. Cześć. Jakiś czas temu skonfigurowałem Sello wszystko ładnie działała aukcje są pobierane, ale używam Sello przede wszystkim do wystawiania aukcji gdyż nie posiadam Subiekta i drukarki. Czasy się zmieniają, wystawianie faktur imiennych staje się coraz bardziej kłopotliwe gdyż trochę więcej paczek wysyłamy. Stoję przed zakupem Subiekta i Drukarki i tutaj jest moje pytanie. Jak najłatwiej usunąć stare FOD paczki itp. generalnie czystka do stanu pierwotnego oprócz usunięcia towarów, szablonów, cenników itp.?
  13. Cześć. Szukałem i szukałem ale chyba nie ma takiej funkcjonalności w Sello. Mam na myśli, że ustawiam czas trwania promocji np do 1.7 i cenę promocyjną 19.99 i żeby po tej dacie zmieniło cenę automatycznie na 28.99. Fajnie takie coś funkcjonuje na moim sklepie internetowym na Prestashop bo po primo nie zmieniam tego ręcznie, po drugie primo nie martwię się, że zapomnę o towarze i ktoś zamówi po promocyjnej cenie gdy już takiej nie mam w hurtowni Jak Wy sobie radzicie z promocjami na określony czas?
  14. To już nie na moje umiejętności hehe więc to zostanie marzeniami ściętej głowy hehe
  15. Dzień dobry, Czy jest możliwość ustawienia tak szablonów by zawsze ostatnie zdjęcie(logo) producenta było wstawione jako pierwsze na samej górze aukcji. Wiem, że można ustawić by np 4 zdjęcie było zawsze na górze tylko problem tkwi w tym, że niektóre produkty maja po 4 inne po 6 zdjęć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...