Skocz do zawartości

Electronic Star

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Electronic Star's Achievements

1

Reputacja

  1. @Bartosz Rosa Dziękuję. Przekazane do uwagi naszych devsów. Na razie będziemy wysyłać tracking manualnie
  2. Dzień dobry, Czy możecie Państwo powiedzieć nam coś więcej na temat mechanizmu informowania klientów o trackingu do zamówienia i jak to działa w Sello? Kwestia po naszej stronie wygląda w następujący sposób: 1. Klient składa zamówienie w serwisie Allegro 2. Zamówienie jest następnie zatwierdzane w Sello 3. Zamówienie przenosi się do naszego wewnętrznego systemu 4. Zamówienie jest przekazywane do jego realizacji do uwagi naszego magazynu 5. W momencie wysyłki produktu nasz automat wysyła do klienta oddzielną wiadomość mailową z numerem listu przewozowego/trackingu, tak że klient ma wgląd w aktualny status realizacji dostawy Wiemy, że w niedługim czasie Allegro będzie wymagać od wszystkich swoich sprzedawców dodawania trackingów do wysłanych produktów. Wiemy również, że Sello powinno być w stanie realizować tę funkcję automatycznie. Pytanie brzmi, co konkretnie powinniśmy wykonać po naszej stronie żeby skonfigurować taką funkcję? Jeżeli macie Państwo jakieś gotowe rozwiązanie, które możemy przekazać do uwagi naszych Devsów, to chętnie z niego skorzystamy. Dziękujemy i czekamy na Państwa odpowiedź.
  3. Testowe zamowienie zostalo w sposob poprawny przeniesione z Sello do naszego systemu. Wyglada na to, ze wszystko funkcjonuje jak powinno. Raz jeszcze dziekuje za pomoc i temat mozecie Panowie zamknac
  4. Ok Panowie, wyglada na to, ze Sello znowu pracuje jak powinno. Sprawdzimy jedno testowe zamowienie i damy znac. Dziekujemy za pomoc!
  5. @Bartosz Rosa @Ks. Robak Ponizej ustawienia trybu silnika HTML: @Bartosz Rosa Adres Allegro.pl na IE nie laczy przez RDP Jakies sugestie Panowie?
  6. @Ks. Robak Wersja Sello: OS: Windows 10 [przez RDP, jezeli to ma jakies znaczenie] @Bartosz Rosa Gdzie znajde parametry uzytkownika zeby sprawdzic ustawienia silnika HTML? Screenshoty mile widziane.
  7. U mnie na teraz pojawia sie takie oto okno. To rzecz jasna po wykonaniu powyzszych krokow. Zadnych zmian, okno jezeli go nie wylaczyc moglo by tak wisiec podejrzewam, ze dlugo i namietnie. Po wylaczeniu okna widzimy ponizszy komunikat: Jakies pomysly gdzie powinnismy grzebac zeby poradzic sobie z ta kwestia? Login i haslo na pewno sa poprawne.
  8. Dzieki Przekazalismy info do naszych devsow. Jeszcze takie pytanie laika. Jak ewentualnie zabrac sie za autoryzacje Sello? Co konkretnie trzeba zrobic?
  9. Ponizej zalaczam powtarzajace sie szczegolowe informacje na temat bledow:
  10. Screenshot logow z ostatnich dni: Jestescie Panstwo w stanie powiedziec cos wiecej na ten temat?
  11. Dzien dobry Panstwu, Od pewnego czasu notujemy problemy z poprawnym importowaniem zamowien z Allegro do Sello. Zaraz po wlaczeniu Sello, program wyswietla nam 3 nastepujace monity o bledach: Samo Sello nie pobiera z automatu dostepnych parametrow jak to robilo w momencie w ktorym dzialalo poprawnie. Program nie wykazuje zadnej aktywnosci po jego wlaczeniu. Jezeli dla przykladu sprobujemy pobrac dostepne zamowienia z Allegro, to rowniez i w tym przypadku program nie pobiera zadnych dostepnych parametrow tylko od razu wyswietla nam powiadomienie jak ponizej: Nasza wersja Sello to: 1.29.0.2686 Orientujecie sie Panstwo co moze byc przyczyna? Dziekuje za pomoc.
  12. Wybaczcie Panowie moj brak wiedzy na ten temat, ale niestety nie jestem w stanie odnalezc zakladki o ktorej wspominacie: Uzywanie skrotu Ctrl+B z pozycji listy aukcji trwajacych tez nie powoduje, ze jestem przenoszony do zakladki, ktora chociaz odrobine przypominalaby te powyzsza. Jakies inne wskazowki?
  13. Niestety nie za bardzo wiem, gdzie konkretnie mogę sprawdzić tę funkcję. Możecie mi to Panowie jakoś w miarę łopatologicznie wytłumaczyć? Obszerne screeny mile widziane.
  14. Nie zauważyliśmy żadnych błędów w zakładce "ZMIANY" u dolu aukcji trwających. Natomiast co do drugiego pytania, to gdzie możemy sprawdzić informacje na temat synchronizacji w naszych aukcjach?
  15. Dzien dobry, ostatnimi czasy mamy problem z aktualizacja stocku naszych zamowien. Kwestia mianowicie dotyczy tego, ze pomimo regularnego wysylania danych na serwis aukcyjny wedlug ponizszych krokow Sello zwraca nam informacje o wyslaniu takich danych z bledem Sam proces pomimo komunikatu o bledzie wydawac sie moze, ze dobiega konca w sposob poprawny, poniewaz przeliczony stan stocku znika kompletnie, czyli gdzies jednak zostal wyslany, natomiast od niedawna klienci zglaszaja nam informacje, ze na przyklad przy okazji naszej aukcji widnieje informacja o dostepnosci 2 sztuk produktu, podczas gdy w naszym systemie taki produkt nie jest dostepny w ogole. Czy powyzsze moze miec zwiazek ze soba czy moze powinnismy wykonac jeszcze jakas dodatkowa aktualizacje danych stocku o ktorej nie wiemy? Dziekuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...