Skocz do zawartości

Eduardo Camean Gomez

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Eduardo Camean Gomez's Achievements

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję, bo problem bywa irytujący podczas szybkich wycen dla klienta.
  2. Dziękuję. Wszystkie opcje zaznaczone, ale dobrze wiedzieć na przyszłość, gdzie szukać takich informacji.
  3. Przed aktualizacją problem nigdy się nie pojawiał, ew. należało odświeżyć stronę. Gdzie mogę sprawdzić opcję automatycznego wyliczania danych? Wcześniej nigdzie nie spotkałem się z taką funkcją.
  4. Witam, Pierwszy napotkany problem po aktualizacji to źle wyświetlane stany magazynowe. Wyświetlając listę asortymentu nie zmieniają się stany magazynowe przy zmianie magazynu. Należy zmienić magazyn i otworzyć asortyment w nowej karcie.
  5. Witam serdecznie, Zastanawiam się, czy jest możliwość, aby program naliczał przy wprowadzaniu faktur zakupu termin płatności od daty otrzymania faktury, a nie jej wystawienia? Przykładowo otrzymuję fv wystawioną 13.09. Otrzymuję ją w dniu 29.09, termin płatności 14 dni. W rozrachunkach od razu wyskoczy mi ona jako faktura "przeterminowana". Posiadamy umowę z kilkoma dostawcami na liczenie terminu spłaty odnosząc się od daty otrzymania faktury. W programie do tej pory musieliśmy to wyliczać ręcznie. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
  6. " Teraz przyszła spóźniona lipcowa korekta na te palety, które w ten sam dzień (10.07) zostały od razu zwrócone- producent nie dał wcześniej żadnej informacji, a klient przyjął fakturę z naliczeniem kosztu palet. " Data wykonania usługi na korekcie jest dniem 10.07- więc taką też zmuszeni jesteśmy wprowadzić.
  7. To byłoby zbyt proste rozwiązanie. Wrzucam zrzut ekranu z ruchu asortymentu. Jak zostało wspomniane- program uczepił się 3 palet kupionych 10.07, a sprzedanych 27.07 (zrzut po zrobieniu KFS dla klienta z tego samego dnia).
  8. Witam, Podepnę się pod temat. Tylko w moim wypadku w.w. porada nie działa. 10.07 mieliśmy na stanie 10 palet. Złożyliśmy zamówienie do producenta z dostawą bezpośrednią do klienta. Sprzedano nam 3 palety. Data realizacji to 10.07. Dopiero 27.07 wystawiliśmy FS na klienta (wtedy na stanie też było ok. 10 palet). Teraz przyszła spóźniona lipcowa korekta na te palety, które w ten sam dzień (10.07) zostały od razu zwrócone- producent nie dał wcześniej żadnej informacji, a klient przyjął fakturę z naliczeniem kosztu palet. Problem pojawia się teraz, ponieważ nie mogę wprowadzić korekty, gdyż wyskakuje mi dokładnie taki sam komunikat, jak Panu powyżej. Jest to niezrozumiałe, bo mieliśmy palety na stanie. Program jakby "dokleił" się do tych 3 szt i nie widzi żadnych pozostałych, które mógłby zwrócić do dostawcy. Klientowi nie mogę wystawić już żadnego dokumentu z datą realizacji lipcową, ponieważ lipiec księgowo zamknęliśmy. Ktoś może spotkał się z takim "uporem" nexo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...