Skocz do zawartości

Jacek Synowiec

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jacek Synowiec's Achievements

0

Reputacja

  1. Szybkie płatności Blue Media chyba jednak byłyby lepszym rozwiązaniem. To chyba to: https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/bill-payments Mniejsze prowizje i można by je przerzucić na płacących jak np. w infakt https://goo.gl/PyQHcx Zaledwie: 1 zł przy 0-1000 zł 2 zł przy 1000-2000 zł ...
  2. PS Tu myślałem o takiej implementacji płatności w Subiekt 123 - bo jest to w końcu rozwiązanie online. Ale zasadzie, gdyby link do płatności online był zawarty, zaszyty w generowanej fakturze PDF, którą dalej można by przesłać pocztą e-mail klientom, to taka funkcjonalność mogła by być też zaimplementowana w innych programach: Subiekt 123 Subiekt GT Subiekt nexo PS2 Ewentualnie można by się też zastanowić nad kodem QR do takiej płatności drukowanym na fakturze, ale to już byłaby bardzo "wysiudana" opcja
  3. Jak to miałoby działać? Chodzi o coś takiego, aby na PDF lub jeśli się nie da w wersji htmlowej faktury lub w miejscu w którym jest dystrybuowana faktura, albo w samym e-maili wysyłanym do odbiorcy z fakturą był link do płatności online "Kliknij i zapłać online". Tak aby po jego kliknięciu klient był przerzucany do płatności elektronicznej (podobnie jak się płaci na Allegro czy w innych sklepach) Coś w tym stylu jak na: http://fakturownia.pl/platnosci-online Na początek wystarczyła by choć jedna bramka płatności np. https://tpay.com/ Musiałaby być integracja z API bramki płatności (podawałoby się w konfiguracji w Panelu swój numer z bramki płatności np. Tpay). Ideałem byłaby dwukierunkowa komunikacja, tak aby płatność była rejestrowana w Subiekcie 123, choć na początek nawet jednokierunkowa - tylko udostępnienie takiego linku do zapłaty, też byłoby wielkim ułatwieniem dla płacących klientów. Taka funkcjonalność płatności online wydaje się w dzisiejszym świecie koniecznością - bo klienci są coraz bardziej leniwi i nie chce im się przepisywać, wpisywać kont bankowych ... ... takie rozwiązanie skracało by drogę do zapłaty. PS Gdy coś takiego się pojawi, z chęcią przenoszę się na Subiekt123
  4. OVH oferuje Cloud Desktop, są to wirtualne komputery uruchamiane na których bez problemu działają można zainstalować różne aplikacje (np. MS Office, LibreOffice, Firefox itp). https://www.ovh.pl/cloud/cloud-desktop/oferty/ Spróbowałem zainstalować Nexo i w czasie samej instalacji nie pojawiały się żadne błędy. Pojawia się jednak problem przy próbie uruchomienia - jak na zrzucie ekranu, i dalej już nie można przejść (log w załączniku). Co z tym można zrobić? nexo-subiekt-ovh-vmvare-blad-log.txt
  5. To za każdym importem np. z mBank będzie inny parser? Trzeba będzie cały czas modyfikować? Nie ma standardowych dla danych banków? Dość niewygodne ... i kto będzie z tego korzystał?
  6. Import wyciągu bankowego z CSV / Konfiguracja Parsera ( Wprowadzona funkcjonalność w wersji 16.0 ) Czy są, będą jakieś domyślne parsery dla konkretnych banków? Np. mBank.
  7. Hmmm ... Dlaczego dane wrażliwe przechowywane są na zewnętrznej infrastrukturze Google? Nie ma o tym nic w regulaminie: https://mojekonto.insert.com.pl/pdf/Regulamin_Konta_InsERT.pdf
  8. Dla Insert chyba nie byłoby problemu, aby mieć 2-3 serwery (zdublowane) u siebie z 2 łączami na wypadek awarii jednego. I 2-3 adminów tylko od serwerów ... Nie wiem, wydaje się, że chyba nie byłoby problemu ... ? Wiem, że prościej i taniej zrzucić na zewnętrzną chmurę np. Google. Ale czy bezpieczniej? I jak widać wtedy aż takiej szybkiej reakcji nie ma, w teorii jest (na papierze), ale w praktyce żeby aż 2 dni? PS Ludzie są z reguły mądrzy po szkodzie, to może ta awaria poprawi coś jednak.
  9. Dziwne ... dla Insert hostowanie tak wrażliwych danych (bo jak padają widać pada wszystko) powinno być na 1 prorytecie i jak w Banku raczej we własnej "serwerowni". Byłoby więcej możliwości manewru w razie awarii i szybsza reakcja, mniejszy przestój. A tak uzależnienie od Gogole.
  10. Ale w przypadku zwykłego hostingu to aż 2 dni przywracanie usług by nie trwało, jak w przypadku tej awarii z Google.
  11. Co się stało z Google?? https://www.insert.com.pl/aktualnosci/informacje/2017/awaria_–_pracujemy_nad_jej_usunieciem.html PS Czy nie można zrobić jakoś tak na przyszłość, aby w razie awarii, przynajmniej Forum działało? Bo tak są problemy z możliwością zgłoszenia ...
  12. Czy nie można zrobić jakoś tak na przyszłość, aby w razie awarii, przynajmniej Forum działało? Bo tak są problemy z możliwością zgłoszenia ...
  13. Hmmm ... czy nie mogli by Państwo bezpośrednio skontaktować się z mBank? Skróciłoby to drogę, do rozwiązania problemów. kontakt@mbank.pl / pomoc@mbank.pl tel. 801 300 800 / tel. 42 6 300 800
  14. Jest odpowiedź od mBank - mam nadzieję, że będą to dla Państwa cenne wskazówki, by poprawić import. -- Dzień dobry, przeprowadziłam analizę, która nie wykazała nieprawidłowości po stronie wygenerowanego raportu. Litera „C” oznacza saldo kredytowe, a litera „D” saldo debetowe. W załączniku do odpowiedzi przesyłam specyfikację raportu MT940 dla klientów detalicznych. Zaznaczam, że jest to wersja robocza, która ma ułatwić odczytywanie raportu. Mam nadzieję, że Panu pomogłam. W imieniu zespołu mBanku ... W załączniku: mBank-specyfikacja-raportu-MT940-dla-klientów-detalicznych.pdf
  15. Kiedy pojawi się np. możliwość płatności online za faktury za pomocą np. Transferuj, przelewy24, PayU, PayPal ... To w dzisiejszych czasach standard, przy programach do fakturowania online, które ma konkurencja (np. Fakturowania, wFirma, iFirma).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...