Arek Kaim 0 Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 w Komunikat "Niepoprawne dane autoryzujące lub brak dostępu do żądanego serwisu" Dzień dobry, Po aktualizacji NEXO PRO do wersji 14.0.0, po restarcie serwera pojawia się komunikat: "Niepoprawne dane autoryzujące lub brak dostępu do żądanego serwisu" (zrzut ekranu w załączniku). Po wybraniu "OK" komunikat znika. Subiekt załącza się poprawnie. Nie mniej od momentu aktualizacji pozostałe 2 stanowiska pracują wyjątkowo wolno. Jaka jest przyczyna pojawiania się komunikatu którego zrzut załączam ? Czy wolne działanie Subiekta na 2 pozostałych stanowiskach może być powiązane z tym komunikatem ? Link to postu
Andrzej Kulawik 7 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w Komunikat "Niepoprawne dane autoryzujące lub brak dostępu do żądanego serwisu" Dnia 3.02.2017 at 16:38, Arek Kaim napisał: Czy wolne działanie Subiekta na 2 pozostałych stanowiskach może być powiązane z tym komunikatem ? Nie. Te problemy raczej nie są ze sobą powiązane. Pracujemy nad poprawką, która powinna rozwiązać problem wydajnościowy. Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w Komunikat "Niepoprawne dane autoryzujące lub brak dostępu do żądanego serwisu" (edytowane) Witam, wolna praca na stacjach klienckich proszę spróbować https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/1026-aktualizacja-140-prędkość/#comment-2964 Pozdrawiam Edytowane 8 Lutego 2017 przez Jarosław Skorek Link to postu
Polecane posty