Karol Rompkowski 1 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie do osób, które zdecydowały się zainstalować ostatnią poprawkę dla Nexo. Czy zauważyliście spadek wydajności programu ? Mam na myśli szybkość działania. W moim przypadku program działa 10 x wolniej niż przed instalacją ... Włączenie którejkolwiek z zakładek bądź modułów wymaga oczekiwania nawet do 1 minuty .... Pytam, ponieważ jestem ciekaw po czyjej stronie leży wina .... Z góry dziękuję za odpowiedzi. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość U nas wszystko ok. Klikałem teraz trochę, nie zauważam spadku wydajności - ten o którym pan wspomni, jest dosyć wysoki. Sprawdzał Pan Menadżer zadań? Może wskoczył jakiś proces albo któraś z bibliotek szwankuje? Link to postu
Piotr T. 0 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Może pomóc konserwacja bazy danych z poziomu 'Programu serwisowego' Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość (edytowane) Spróbuję konserwacji. Mam jednak jeszcze inny problem - drukarka fiskalna robi nam dowcipy. Mianowicie, fiskalizuje paragony jak jej się podoba. Raz tak, raz nie. Nie mogę znaleźć zależności. Program wyrzuca błąd o treści: "The underlying provider failed on Open" Wersja SUZ najnowsza Drukarka: Posnet Thermal HS FV EJ [Edit] Dodam, że dzieje się tak tylko przy wysłaniu paragonu bezpośrednio po jego utworzeniu. Jeśli każę ponownie fiskalizować wszystko działa - zarówno przez skrót ctrl+R jak i przez "Spróbuj ponownie" w oknie statusu DF Edytowane 7 Lutego 2017 przez Karol Rompkowski Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Witam, ja po aktualizacji mam 4 x wolniej i konserwacja bazy nie pomaga. Co z tym zrobić? Subiekt-Rewizor-Gratyfikant-Gestor-Nexo PRO Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość nie na wszystkich komputerach są takie objawy, jest kilka komputerów w sieci (sieć 100% ok) na których nie można zauważyć spowolnienia programu. co jest grane? Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Wykonałem konserwację bazy danych. Podobnie jak u Pana Jarosław - brak efektów ... Link to postu
Adam G 24 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Pytanie uruchamiacie program z normalnego skrótu czy z Lunchera stworzonego w Programie Serwisowym? Z doświadczenia w firmie mogę powiedzieć, że przy aktualizacji do 12 jak i do 14 trzeba było stworzyć nowe Lunchery w Programie Serwisowym, bo inaczej były problemy z prędkością działania programu. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Z normalnego skrótu... Link to postu
Adam G 24 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość A parametry połączenia przez Domenę czy adres IP? Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość domenę Link to postu
Piotr T. 0 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Mógłby pan wysłać na adres pomoctechniczna@insert.com.pl logi z komputera, na którym występują problemy? Może to istotnie pomóc w zdiagnozowaniu i szybkiej poprawce ew. błędu. Link to postu
Adam G 24 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Panie Karolu czy może Pan spróbować zmienić domenę na adres IP i sprawdzić działanie? Link to postu
Marcin Skoczylas 2 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość U nas problem występował kiedy system Windows 10 pobrał aktualizację i nie została ona zainstalowana. Po aktualizacji systemu problemy z wydajnością ustąpiły. Co ciekawe problem w wersji 12 nie występował. Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Ja próbowałem z Launcherem i przez domenę i z IP i nic dalej muli Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Logi przesłałem... Przez IP to samo. Aktualizacje W10 zazwyczaj instaluję, aczkolwiek sytuacja przedstawia się następująco. Serwer - Windows 10 Wersja Wersja 1.0.14393 Kompilacja 14393 Komputer klienta 1 - Windows 10 Wersja 1.0.14393 Kompilacja 14393 Oprócz tego są inne komputery klienckie, ale na każdym muli tak samo, więc nie będę wszystkich wypisywał. Z tego co wiadomo, są to aktualne wersje ... Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość (edytowane) Witam, sytuacja w moim przypadku wydaje się być opanowana. Systemy na stacjach końcowych to:Windows7 Pro Serwer to: Microsoft Windows Server 2008 R2 Standard + Microsoft SQL Server 2008 R2 1.Przywrócenie systemu na stacjach końcowych do stanu z przed instalacji aktualizacji nexo 14.0.0 2.Odinstalowanie Insert-Nexo 3.Restart systemu 4.Instalacja świeżo pobranej pełnej instalacji Nexo 14.0.0 (podczas instalacji wskazuję praca sieciowa i podaję IP 192.168.xxx.xxx SQL Servera) i o dziwo śmiga aż miło. Pozdrawiam Edytowane 7 Lutego 2017 przez Jarosław Skorek Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Ech... Trochę pracy w moim przypadku, 6 stacji klienckich ... Zobaczymy co powie Insert na wysłany log, jak nie znajdą innego rozwiązania, to będę działał .... Dziękuję za informację Link to postu
Andrzej Kulawik 7 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Potwierdzamy spadek wydajności wersji 14 na niektórych konfiguracjach. Prawdopodobnie jutro opublikujemy wersję, która powinna rozwiązać problem. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Dnia 7.02.2017 at 09:57, Karol Rompkowski napisał: Spróbuję konserwacji. Mam jednak jeszcze inny problem - drukarka fiskalna robi nam dowcipy. Mianowicie, fiskalizuje paragony jak jej się podoba. Raz tak, raz nie. Nie mogę znaleźć zależności. Program wyrzuca błąd o treści: "The underlying provider failed on Open" Wersja SUZ najnowsza Drukarka: Posnet Thermal HS FV EJ [Edit] Dodam, że dzieje się tak tylko przy wysłaniu paragonu bezpośrednio po jego utworzeniu. Jeśli każę ponownie fiskalizować wszystko działa - zarówno przez skrót ctrl+R jak i przez "Spróbuj ponownie" w oknie statusu DF Dziękuję za informację odnośnie spadku wydajności. Czy coś wiadomo jednak w tej sprawie ? Link to postu
Andrzej Kulawik 7 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w Aktualizacja 14.0 - prędkość Dnia 7.02.2017 at 09:57, Karol Rompkowski napisał: ...Mam jednak jeszcze inny problem - drukarka fiskalna robi nam dowcipy. Mianowicie, fiskalizuje paragony jak jej się podoba. Raz tak, raz nie. Nie mogę znaleźć zależności. Program wyrzuca błąd o treści: "The underlying provider failed on Open" Bardzo proszę jeszcze o potwierdzenie czy problem z fiskalizacją wystąpi także na jutrzejszej wersji. Link to postu
Polecane posty