qrczaksmp 0 Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 w Sello brak faktur Witam Nie dostajemy faktur za użytkowanie Sello pomimo tego, że oznaczamy odpowiednią opcję podczas przedłużania licencji. Ostatnią fakturę otrzymaliśmy w styczniu. Proszę o podanie adresu e-mail, na który mogę zgłosić sprawę. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 w Sello brak faktur sello@insert.com.pl Cytuj Link to postu
Leszek M 35 Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 w Sello brak faktur Raczej: sales@insert.com.pl Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.