Izabela Krzyżaniak 1 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w Weryfikacja klienta Witam, czy z poziomu Subiekta Nexo możliwa jest weryfikacja Klienta pod względem poprawności aktywności w systemie VIES i portalu podatnika? Pola z tą możliwością mam nieaktywne. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w Weryfikacja klienta Jest taka możliwość. Klient musi być odpowiednio uzupełniony, aby system wiedział, że jest zagraniczny - korzystamy w tym celu z pól VATIN. Jak mamy je wypełnione, to w menu Operacje, znajdują się funkcje dotyczące VIES'a: Jeśli chodzi o ogólną dostępność do użytkowania VIES'a, to musi on być jeszcze włączony w Konfiguracja -> Pobieranie danych klienta: Link to postu
Izabela Krzyżaniak 1 Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w Weryfikacja klienta DZIĘKUJĘ. DZIAŁA. Link to postu
Paweł Modliszewski 2 Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 w Weryfikacja klienta Witam, u mnie ta funkcja nie działa poprawnie. Przy próbie weryfikacji wyskakuje błąd. Wpisany nip klienta zagranicznego również jest błędny. Formularz wypełniony poprawnie, tj. na zdjęciu powyżej. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 w Weryfikacja klienta Dnia 25.02.2017 at 07:55, Paweł Modliszewski napisał: Witam, u mnie ta funkcja nie działa poprawnie. Przy próbie weryfikacji wyskakuje błąd. Wpisany nip klienta zagranicznego również jest błędny. Formularz wypełniony poprawnie, tj. na zdjęciu powyżej. Zwróci pan uwagę na zawartość pola VATIN - czasem kopiują się spacje lub jakieś ukryte znaki - w tym polu musi być tylko tekstowy identyfikator kraju i potem same cyfry - nie może być żadnych spacji. Oczywiście kraj musi być zgodny. Ważne też, aby nie wstawiać nic w polu NIP, bo wtedy system się pogubi. Jeśli to nie pomoże, to ciężko to sprawdzić, bez znania numeru do weryfikacji. Link to postu
Polecane posty