Skocz do zawartości

Weryfikacja klienta

Polecane posty

Jest taka możliwość. Klient musi być odpowiednio uzupełniony, aby system wiedział, że jest zagraniczny - korzystamy w tym celu z pól VATIN. Jak mamy je wypełnione, to w menu Operacje, znajdują się funkcje dotyczące VIES'a:

 

vies1.PNG

 

Jeśli chodzi o ogólną dostępność do użytkowania VIES'a, to musi on być jeszcze włączony w Konfiguracja -> Pobieranie danych klienta:

 

vies2.PNG

Link to postu
Dnia 25.02.2017 at 07:55, Paweł Modliszewski napisał:

Witam, u mnie ta funkcja nie działa poprawnie. Przy próbie weryfikacji wyskakuje błąd. Wpisany nip klienta zagranicznego również jest błędny. Formularz wypełniony poprawnie, tj. na zdjęciu powyżej. 

 

Zwróci pan uwagę na zawartość pola VATIN - czasem kopiują się spacje lub jakieś ukryte znaki - w tym polu musi być tylko tekstowy identyfikator kraju i potem same cyfry - nie może być żadnych spacji. Oczywiście kraj musi być zgodny. Ważne też, aby nie wstawiać nic w polu NIP, bo wtedy system się pogubi. Jeśli to nie pomoże, to ciężko to sprawdzić, bez znania numeru do weryfikacji.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...