Mamut Maniek 115 Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 w Korekta faktury dla elementu kompletu Ze względu, że Sello nie ma opcji grupowania poszczególnych towarów w komplety (zestawy), w momencie sprzedania towaru, który w subiekcie jest zaznaczony jako komplet, na fakturze ląduje jedna pozycja tego kompletu (a nie poszczególne składniki kompletu). Problem pojawia się, kiedy klient reklamuje jeden składnik tego kompletu i chce zwrot kosztów. Korekta do takiej faktury robi się problemowa. Ja na chwilę obecną koryguje kwotę takiego kompletu, żeby wyszło na korekcie prawidłowa kwota do zwrotu (kwota tego reklamowanego elementu kompletu). Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Może macie lepszy pomysł? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 w Korekta faktury dla elementu kompletu Ja bym tak nie robił. Po pierwsze wymagałbym od klienta zwrotu albo kompletu albo niczego Zwykle cena kompletu jest inna niż wszystkich elementów osobno. A jak już chcesz rozdzielić słuchawki od telefonu, to w przypadku sprzedania Telefon Samsung Note7 komplet gdyby okazało się, że bateria jest do reklamacji i klient chce ją zwrócić, to zrobiłbym: korekta Telefon Samsung Note7 komplet -1 szt. Telefon Samsung Note7 +1 szt. Jeżeli w komplecie była by też ładowarka to oczywiście doszłaby do korekty Ładowarka Samsung +1 szt. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 w Korekta faktury dla elementu kompletu Ja bym tak nie robił. Po pierwsze wymagałbym od klienta zwrotu albo kompletu albo niczego Zwykle cena kompletu jest inna niż wszystkich elementów osobno. Zgadzam się. Często spotykałem się z przypadkiem, że Klient kupował zestaw po to, aby zwrócić jego element i na tym dodatkowo "zaoszczędzić". Moim zdaniem sprzedawca jest tutaj prawnie chroniony, jeśli Klient zakupi zestaw to zwraca zestaw. Poza tym można spotkać promocje typu "kup 1 sztukę, drugą weź za 1zł", Klienci też chcieliby zostawić sobie tą sztukę za 1zł, a pierwszą zwrócić. Poza tym nie musisz przyjmować zwrotów od Klientów którzy kupili towar na firmę, w szczególności, jeśli taki zakup jest potwierdzony fakturą, dodatkowo wiele wielkich sklepów wysyłkowych (swego czasu kiedyś Komputronik) wyłączał rękojmię dla przedsiębiorców w regulaminie sklepu, stąd Klient taki miał tylko Gwarancję, na warunkach sprzedawcy. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2016 w Korekta faktury dla elementu kompletu Ja bym tak nie robił. Po pierwsze wymagałbym od klienta zwrotu albo kompletu albo niczego Proszę bardzo akurat robię zakupy świąteczne, no i jest nawiązanie do Twojego tematu, proszę tak robi np X-KOM na Allegro: "... W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw ..." Jestem tego samego zdania, trzeba się uczyć od większych Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.