Skocz do zawartości
Forum użytkowników

HotKey .

Użytkownik
  • Ilość treści

    2349
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    4

HotKey . wygrał w ostatnim dniu 2 września

HotKey . ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

117 Excellent

O HotKey .

  • Ranga
    HotKey

Ostatnio na profilu byli

582 wyświetleń profilu
  1. Tak kojarzę o co chodzi. Jeśli ktoś sprzedaje części do aut i skrzynia biegów pasuje do: golfa 3 golfa4 golfa 5 passata sata ibiza to robi do każdego nazwę i oddzielną aukcję. Pisaliśmy o tym dawno temu. Wiele hurtowni boryka się z tym problemem, ale kojarzę, że w ankiecie niedawno Allegro o to pytało, więc są pewne szanse, że to się wreszcie pojawi z poziomu Allegro.
  2. Dane punktu odbioru ja zawsze mam w polu NOTATKI w Transakacjach. Niestety jeśłi chodzi o automatyczną obróbkę tego pola w mailigu to jest obecnie duży problem. Mam wiele skarg od Klientów, że zamiast adresu punktu odbioru mailing rozsyła inne adredy. Nie mam rozwiązania obecnie.
  3. Brawo. Jest taki przycisk z lewej strony u góry który nazywamy: Hamburgerem, klika się go i wybiera opcję: "zmień orientację widoku" On przestawia układ w Sello.
  4. Mało prawdopodobne. U nas zmienia na pewno tak samo ZW - każdorazowo przy przyjęciu zwrotu po jakimś czasie Sello w odpowiednim interwale czasowym pobiera dane o zmianach na magazynie z Subiekta. Popatrz czy na pewno pracujesz na tym samym magazynie i czy wywołujesz skutek magazynowy.
  5. P24 opóźnienie było u nas 1 dzień chyba ze względu na długi weekend. PAYU przyszłali tak jak się spodziewałem. Podejrzewam, że regulamin coś tuta reguluje.
  6. Wydaje mi się, że problemy z czasem zimowym zgłaszane od kilku lat znów się pojawiły na nowym API. Mam reklamacje na terminowość wysyłek. Są one zadeklarowane do wysłania w dniu zakupu, przy zakupie do 12:00 w dzień roboczy. Niestety Sello w karcie transkacje w kolumnie UTWORZONA pokazuje chyba znów wg czasu letniego, bo mam poopóźniane godziny dokłanie o 1h. Problem wystąpił po przejściu na czas zimowy. Przy czym, jak się wejdzie do transakcji to w zakładce "formularze" godzina jest poprawna. Jest to obecnie duży problem, musiałem przeszkolić obsługę, aby pakowali do 13:00 Prośba o weryfikację i ew. naprawę. Dziękuję.
  7. Już kilka razy omawialiśmy na forum, ciężko to zautomatyzować. Nawet samo ręczne wpisywanie NIP z GUSU kończy się tym, że w GUS często dane sa nieaktualne i po miesiącu spływa mnóstwo not korygujących od Klientów a to ulica inna, a to nazwa nieaktualna. Nikt na razie nie wymyślił jak to zrobić lepiej w full automacie. Problem polega na tym, że poprane dane są tylko w głowach Klientów niestety, nie ma ich w GUS, nie ma też reguły pt. jeden NIP jedna firma i tutaj o to się wszystko rozbija.
  8. No ja ustawiam zakończenie aukcji aby się nie odnawiała, ptem jak się w taki weekend zakończy, to w poniedziałek zaglądam do "zakończonych' i ręcznie wznawiam to, co potrzeba. Chyba obecnie jedyne rozwiązanie.
  9. No ale w praktyce ludzie patrzą sobie na paragon i piszą maila, odstępuję od pozycji numer 4 z paragonu (której to akurat zaniżyłem cenę rabatem w ofercie). W takim przypadku raczej ciężko się dogadać z mojego doświadczenia chcą zabrać przedmiot z rabatem, a to co im akurat pasuje zwrócić. Wiem, że Klient powinien zwrócić wszystko co było w jednej ofercie, ale to w praktyce nie działało tak prosto, a maile przychodziły nagminnnie pt. "zwracam to a zostawiam to" przynajmniej z mojego doświadczenia.
  10. Ja używam tzw. "KOMPLET"ów montowanych w Subiekcie. Przewaga polega na tym że jest to jedna pozycja i jedna cena. Kiedyś podpinałem właśnie po kilka przedmoitów pod jedną aukcję, to problem był szczególnie gdy taka oferta na kilka różnych przedmoitów była zrabatowana, to Klienci usiłowali zwrócić jedną pozycję, zatrzymać drugą i to razem z rabatem. Odkąd używam kompletów jest jedna pozycja na paragonie / fakturze i nie ma tematu zwrotów częściowych stąd takie zorwiązanie zalecam.
  11. Dzisiaj ok 16:00 Sello crashowało jak szalone przy odbieraniu transakcji. Przy pobieraniu aukcji było OK. Sądzę, że właśnie Serwis Allegro coś takiego wysyłał (może to była wręcz awaria Allegro) co powodowało crash Sello. Już jest spokój, całę szczęście.
  12. znikanie całkowite zdjęć to pierwszy raz zauważyłem. Oferty są stare mają z dobry rok, ale chyba więcej.
×