Skocz do zawartości
Forum użytkowników

HotKey .

Użytkownik
  • Ilość treści

    2320
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    4

HotKey . wygrał w ostatnim dniu 2 września

HotKey . ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

114 Excellent

O HotKey .

  • Ranga
    HotKey

Ostatnio na profilu byli

521 wyświetleń profilu
  1. Wow, to Wy chyba internet na Allegro moglibyście sprzedawać.
  2. Wymuszałem pobieranie wszystkiego, kategorie nowe też sprawdzałem, nic nie zauważyłem.
  3. Coś takiego na pewno miałem, odświeżyłem cenniki i wiele aukcji przeszło. Teraz mam jeszcze problem przy wysyłaniu dość starych aukcji (sprzed ok 2 miesięcy), już cenniki wszystkie odświeżone, a dalej mam forbiden 403 ....
  4. Ja wysłałem do insertu pliczek z opisem tego problemu, czekam na analizę. Wiedziałem, że problem prowróci. Czy dotyczy to aukcji wznawianych ? U mnie chyba tylko z nimi jest problem, coś z cennikami mi tam pluje jeszcze.
  5. buuu, ale było by to ciekawe To mógłbyć tylko faktycznie frejmłork
  6. I tego zabronią. Bo w Amazonie tak już od dawna jest. Ja dostaję kupę wizytówek, broszur itd staram się dużo kupować na Allegro, wiele sklepów tak robi korzystaj póki można.
  7. Potwierdzam. Od kilku miesięcy Subiekt nie jest w stanie wystawić nawet jednej FWN. Kończy się chyba timeoutem i dymkiem bez żadnej wiadomości (pusty dymek). Radzę sobie tak, że próbuję wiele razy. Za którymśnastym razem przechodzi. Na serwerze przechodzi to znacznie częściej, niż na PC-klientach.
  8. Po co duplikować funkcje? Dorzućcie Gestora GT do Sello, tak jak zrobił to Team od Subiekta:
  9. Każda firma ma inne uwarunkowania, do tego kwestia obsługi, wsparcia, bezawaryjności. Po drugiej stronie szkolenia na Liunksa (zrobienie tego dobrze i bezpiecznie przed wirusami, hackerami, złośliwymi pracowikami - patrz przypadek morele.net) będzie niebawem mega drogie, stąd poszukiwanie dobrych (sprawdzonych, bezpiecznych) rozwiązań (racjonalizacja) zrozumiałe. Pensja miminalna ma być niedługo 4000 pln, stąd koszty sprzętu będą coraz mniej ważne, a firmy będą cięły bardziej koszty na ludziach, mniej na sprzęcie, a entuzjaści (np ja) będą mieli zabawę z QNAP, przy ogólnej konieczności modernizacji naszych "kiosków", no bo jak zarobić teraz na pracownika w wymiarze pensji minimalnej na Allegro ...
  10. Każdy kto mnie zna na forum, to wie, że raczej nie piszę króciótkich, zwięzłych, ciętych postów, po prostu nie mam tego we krwi, podobnie z mailami jest mi ciężko napisać coś "krótko", dosłownie jednym zdaniem, zaraz zaczynam się zastanawiać, że może to niegrzecznie, albo może niewyczerpująco, ale w temacie korespondencji z Klientami to jest to kwestia zasadnicza, można się tego nauczyć. No i też soft do zarządzania szablonami odpowiedzi, w Outlooku jest to zrobione, aż ciężko uwierzyć ... strasznie kiepsko (!), stąd zalecam Gestora - no i można też od razu z poziomu maila sprawdzić fakturki Klienta i inne sprawy, choć wersja GT jest niestety dość uboga i chyba nierozwijana już, (ograniczenie tylko do jednego konta IMAP, etc.), ten soft sprawdza się. Na Allegro maili to są tony dziennie, stąd zainwestowałem w swój czas i potwierdzam znaczne ułatwienie w pracy, racjonalizację obsługi i jedno okno programu mniej na pulpicie (MS Outlooka odsunąłem od obsługi Allegro). A i działa podpinanie maili Inazcej zrealizowane, ale działa Przy okazji, Bartku na trafność ma coraz większy wpływ czas odpowiedzi na Dyskusje, stąd poprosimy o AUTORESPONDER poprzez API wrzucający suchą lakoniczną odpowiedź "Dziękujemy za kontakt, pomożemy CI, czekaj 24h, bajbaj". Były wpisy niedawno na ten temat.
  11. Brawo dokładnie tak. Nie wolno uczyć Klientów posługiwania się narzędziami nieprzeznaczonymi do tego w innych celach. Ja zakupiłem sobie ostatnio GESTORA GT (jest on trochę archaiczny, więc nie polecam go jakoś nadzwyczajnie, ale u mnie się sprawdza), mam w GESTORZE ustawionych wiele szablonów odpowiedzi. Są one skrócone do miminum i maksymalnie pozbawione emocji. Do tego: - na początku miłe powitanie z imieniem podanym w koncie Allegro Klienta - redukuje u Klienta poczucie anonimowości i redukuje zbyt śmiałe jego zapędy - na końcu grzeczne pożegnanie - wizytówka firmy (bez linków do sklepu) Nauczyłem się tego pisząc wiele razy do Allegro zadając im różne pytania w moich sprawach, możecie potrenować jak takie szablonowe odpowiedzi działają, niestety są one bardzo często niewyczerpujące i dotyczą zwykle jednej poruszanej przez Klienta (mnie) kwestii, zamiast wszystkich, ale to działa. Do tego na maile nie wolno poświęcać za dużo czasu dziennie, bo są bardzo czasożerne. Można sobie wygospodarować dwa "okienka czasowe" dziennie na odpisywanie, jak Klient ma więcej pytań musi czekać. I nie wolno odpisywać za szybko, bo to zamiast generować sprzedaż, generuje tylko kolejne zapytania od Klientów, stąd "dobre rady Allegro" aby na "dyskusje" odpisywać w ciągu dwóch godzin, to te rady są dobre ale tylko dla Allegro. Staram się działać tak podobnie jak działo przynajmniej do tej pory Allegro wobec mnie. Teraz Allegro jeszcze ma mierzyć i podawać w ocenach Sklepu czas reakcji na "dyskusje" - już można to sobie podejrzeć. Trzeba sobie znów szablon odpowiedzi stworzyć i ja nad takim pracuję, faktycznie będę go wysyłał po 2h od otwarcia "dyskusji". ale będą w nim mega ogólniki, typu: "na wszystkie pytania postaramy się odpowiedzieć do 24h" i Klienta potem sobie czeka te 24, no może odejmę te 2h od otwarcia dyskucji, zatem 22h na udzielenie odpowiedzi w sposób wyczerpujący.
  12. Dostałem maila aby wystawić Allegro pełnomocnictwo w załatwianiu reklamacji z INPOST. Zrozumiałem to tak, że po odrzuconej reklamacji w INPOST Allegro ma tam interweniować u nich ? Ciekawa sprawa. Sugestia w pomocy z załatwianiem reklamacji? Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Wiem, że do brokerów przewozowych kierowanych jest mnóstwo skarg na "niespodziewane" dopłaty i takie skargi przejmie obecnie Allegro. Zobaczymy jaki tutaj jest prawdziwy powód tego pełnomocnictwa i czy ono coś zmieni, ale faktycznie z reklamacjiami doświadczyłem problemów, głównie przy zniszczeniu zawartości.
  13. Przydałoby się do zwrotów, często nie wiem, czy mam zwrócić koszty przesyłki, czy nie jeśli Klient nie wypełni formularza zwrotu.
  14. Problem znów wystąpił tym razem aukcja wykopana sprzed dwóch miesięcy czekała na wznowienie no i doczekała się dzisiaj na wznowienie. PPM i problem rozwiązany. Pojednyczny incydent od dobrych dwóch tygodni.
×