Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Ks. Robak

Użytkownik
  • Ilość treści

    5169
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Ks. Robak wygrał w ostatnim dniu 24 listopada 2019

Ks. Robak ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

313 Excellent

1 obserwujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Potwierdzam, że domyślnie po instalacji Sello nie łączy się z SQL Serverem. Wgranie opcji "Wyłącz" działa
  2. Osoba fizyczna nie może posługiwać się NIP. Nawet grozi za to kara. Tak więc każdy kto wskaże NIP jest przedsiębiorstwem i kupuje jako nie konsument. Faktura jest tylko dokumentem księgowym służącym do rozliczenia VAT i nie jest niezbędna do uznania, że zakup miał miejsce na rzecz podmiotu gospodarczego. Swoją drogą jak to fajnie, że jednak dobry rząd zrobił te zmiany od stycznia. I to jeszcze przyszłego roku. A mógł od tego. 😁
  3. U mnie też Sello z niewyjaśnionych przyczyn zaczęło tydzień temu walić tymi błędami. Różnica jest tylko taka, że u mnie sprawdzanie konfiguracji daje też ten sam błąd, a nie OK.
  4. U mnie to samo. Przeinstalowanie pomaga Zapomniałem dodać: Windows 10 Home x64 Obudowa tracer zielona.
  5. Raport historii środka trwałego nie uwzględnia odłączeń dokonanych na tym środku trwałym. Wprawdzie dokumenty OsT są widoczne na liście historii, jednak nie zmniejszają wartości inwentarzowej środka trwałego, ani nawet nie jest wykazana kwota zmniejszenia, wynikająca z tego dokumentu.
  6. Czy są jakieś wieści w tej sprawie ?
  7. Czy są jakieś wieści w tej sprawie ?
  8. Podczas księgowania dowodu wewnętrznego dodawany jest przedrostek "DW" do wpisanego numeru dowodu wewnętrznego. Wersja 1.56. Jeżeli wpiszemy numer dowodu wewnętrznego DW 1/01/2019, to zaksięguje się jako "DW DW 1/01/2019". Pierwsze co przychodzi na myśl, to nie wpisywać w numerze dowodu "DW" z przodu. Ale wówczas na wydruku dowodu nie drukuje się "DW", bo go nie ma wpisanego w numerze. Tak więc co by się nie zrobiło, to wydruk różni się od KPIR. W związku z powyższym dobrze byłoby, gdyby zostało to ujednolicone. Uważam, że błędne jest dodawanie przedrostka "DW" przez program podczas księgowania dowodu. Numer dokumentu wyświetlany na liście dowodów wewnętrznych jest tożsamy z tym co jest wpisane w dowodzie wewnętrznym. Tak więc numer ten powinien przechodzić do KPIR w takiej samej formie. W przypadku księgowania pojedynczego dowodu, w okienku księgowania pojawia się możliwość edycji numeru, ale przy księgowaniu zbiorczym, takiej możliwości nie ma.
  9. A czy innym programem możesz się połączyć z tym serwerem ? Np. MS Sql Server Management Studio ? Poza tym wydaje mi się, że problemem jest konto lokalne. Zdaje się, że wtedy nie można korzystać z sieci. Spróbuj połączyć się po (local)\MSSQLSERVER Wówczas powinno połączyć się przez Memory Share. Oczywiście zadziała tylko gdy łączysz się z serwerem zainstalowanym na tym samym komputerze co klient. Edycja: Widzę, że konto Local System powinno mieć dostęp do sieci, więc to nie to. Napisz, czy w ogóle łączysz się z tego samego komputera do tego serwera.
  10. A czy byłaby możliwość, aby informacja o błędzie podawała więcej informacji ? Np., że nie można pobrać etykiety, bo przesyłka jest nieopłacona, bo brakuje środków ?
  11. InPost przesyła te dane gdy się do nich napisze na integracja@inpost.pl Nie trzeba mieć umowy, ale trzeba mieć założone konto w Menedżerze Paczek.
  12. Warto dodać, że cenniki "Sellowe" są zamieniane na "Allegrowe" po wystawieniu aukcji, czyli w Allegro widać cennik. Nie działa jedynie konwersja zwrotna, czyli konwersja cennika z aukcji wystawionej przez stronę Allegro, zaimportowanej potem do Sello.
  13. No, i wszystko jasne. Czym to się różni od Amazona ? Czyli pierwszych 3 na samej górze będzie zarabiać, a reszta nie.
  14. Mi też się parę razy zdarzyło nie zauważyć podwójnej opłaty i teraz się pilnuję. Wydaje mi się, że nie da się tego zautomatyzować. Nawet dorobienie takiej funkcjonalności zewnętrznym rozwiązaniem byłoby trudne, bo nie ma nigdzie informacji zwracanej z Allegro, że klient zapłacił za 2 przesyłki. Pozostaje jedynie analiza kosztów za przesyłkę. A te mogą być różne, np. gdy mamy niższą cenę w jednej aukcji, to już nie wyjdzie równe 2x więcej.
  15. @Fencik, ale wysłaliście te 1200 paczek, czy jednak 600? Swoją drogą niech Allegro pokaże punkt z tego ich regulaminu, nakazujący sprzedawcy ewidencjonowanie wszystkich numerów paczek. Nie mam bo nie zapisuję tego. Proszę się pytać klienta ile paczek dostał i jakie miały numery.
×