Paweł Lewandowski 0 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 w Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu Witam serdecznie Mam zamówienie od klienta na wartość 347,45 zł. Z tego zamówienia został zrealizowany jeden produkt do którego został wystawiony paragon na wartość 43,90. Widać to w polu "wartość zrealizowana". Mam pytanie, dlaczego w polu "Pozostało" pozostaje kwota całkowitej wartości zamówienia (347,45) a przecież powinna być już pomniejszona o tę część zrealizowaną czyli pomniejszona o 43,90. Wadług mnie w pozycji "Pozostało" powinna widnieć kwota 303,55zł Pozdrawiam Paweł Lewandowski morze-martwe.pl Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 w Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu Na wspomnianym zrzucie ekranu nie ma wybranych form płatności. Jaki jest wynik jeżeli wskażemy jedną z nich? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 w Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu Ten brak formy płatności, to taki mały mankament NEXO przy zamówieniach - nie jest on wybierany automatycznie z ustawień klienta. Było by to bardzo przydatne, gdyż prawidłowo wstawiony termin realizacji, pozwalałby na obliczanie planowanych obrotów, wynikających z zamówień. Tyczy się to ZK i ZD. Link to postu
Marek Pyznarski 347 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 w Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu Dnia 3.04.2017 at 08:02, Radomił Ząbik napisał: Ten brak formy płatności, to taki mały mankament NEXO przy zamówieniach - nie jest on wybierany automatycznie z ustawień klienta. Było by to bardzo przydatne, gdyż prawidłowo wstawiony termin realizacji, pozwalałby na obliczanie planowanych obrotów, wynikających z zamówień. Tyczy się to ZK i ZD. Brak podpowiadania płatności na zamówieniach wynika z tego, że operator powinien na zamówieniu świadomie wskazać płatności, aby przypadkowo nie zapisał sobie np. KP do zamówienia, do którego nie było żadnej wpłaty. O ile w przypadku płatności natychmiastowych jest to zrozumiałe, to w przypadku odroczonych rzeczywiście mogłoby następować przepisanie domyślnych ustawień klienta. Dopisuję taki pomysł do naszej Bazy błędów i sugestii. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 w Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu Dokładnie, tutaj chodzi głównie o płatności odroczone - to by nam usprawniło pracę i dodało dane do raportów Link to postu
Polecane posty