Skocz do zawartości

Niepoprawna wartość "Pozostało do zapłaty" na zamówieniu

Polecane posty

Witam serdecznie

 

Mam zamówienie od klienta na wartość 347,45 zł. Z tego zamówienia został zrealizowany jeden produkt do którego został wystawiony paragon na wartość 43,90. Widać to w polu "wartość zrealizowana".

 

Mam pytanie, dlaczego w polu "Pozostało" pozostaje kwota całkowitej wartości zamówienia (347,45) a przecież powinna być już pomniejszona o tę część zrealizowaną czyli pomniejszona o 43,90. Wadług mnie w pozycji "Pozostało" powinna widnieć kwota 303,55zł

 

Pozdrawiam

Paweł Lewandowski

morze-martwe.pl

 

czesciowa_realizacja.jpg

Link to postu

Ten brak formy płatności, to taki mały mankament NEXO przy zamówieniach - nie jest on wybierany automatycznie z ustawień klienta. Było by to bardzo przydatne, gdyż prawidłowo wstawiony termin realizacji, pozwalałby na obliczanie planowanych obrotów, wynikających z zamówień. Tyczy się to ZK i ZD.

Link to postu
Dnia 3.04.2017 at 08:02, Radomił Ząbik napisał:

 

Ten brak formy płatności, to taki mały mankament NEXO przy zamówieniach - nie jest on wybierany automatycznie z ustawień klienta. Było by to bardzo przydatne, gdyż prawidłowo wstawiony termin realizacji, pozwalałby na obliczanie planowanych obrotów, wynikających z zamówień. Tyczy się to ZK i ZD.

 

 

Brak podpowiadania płatności na zamówieniach wynika z tego, że operator powinien na zamówieniu świadomie wskazać płatności, aby przypadkowo nie zapisał sobie np. KP do zamówienia, do którego nie było żadnej wpłaty. O ile w przypadku płatności natychmiastowych jest to zrozumiałe, to w przypadku odroczonych rzeczywiście mogłoby następować przepisanie domyślnych ustawień klienta. 

Dopisuję taki pomysł do naszej Bazy błędów i sugestii.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...