Skocz do zawartości

Chargeback - WTF ?

Polecane posty

"Informuję, że firma PayU otrzymała reklamację w ramach procedury Chargeback dotyczącą transakcji o identyfikatorze: 72305XXXX. Reklamacja została złożona w banku przez posiadacza karty, którą dokonano płatności na Państwa aukcji.

 

Reklamowana transakcja

Identyfikator transakcji:

Identyfikator Aukcji:

Kupujący: 

Kwota: 1 013,99 zł

Data: 2017-06-19

 

Szczegóły reklamacji

Kwota reklamacji: 1 013,99 zł

Powód reklamacji: Kupujący przekazał bankowi informację, że produkt popsuł się już pierwszego dnia użytkowania.

 

Reklamacja może być odrzucona w następujących przypadkach:

1) Wykonali Państwo wcześniej uznanie/zwrot do reklamowanej transakcji

2) Reklamowany towar został naprawiony lub wymieniony i odesłany do kupującego

3) Dostarczony towar był zgodny z opisem zamieszczonym w ofercie

 

 

W przypadku spełnienia jednego z wyżej wymienionych warunków należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające Państwa stanowisko:

Ad 1) Potwierdzenie wykonania zwrotu środków

Ad 2) Dokument potwierdzający naprawę niezgodności lub wymianę towaru oraz potwierdzenie ponownego dostarczenia towaru do kupującego

Ad 3) Oświadczenie sklepu odrzucające zarzuty kupującego wraz z dokumentacją potwierdzającą, że dostarczony towar był zgodny z opisem; dodatkowo prosimy o informację, czy kupujący składał reklamację bezpośrednio w sklepie oraz czy odesłał towar lub podjął próbę kontaktu ze sklepem w celu jego zwrotu

 

Proszę o przekazanie powyższych informacji pocztą elektroniczną na adres z którego otrzymali Państwo niniejsze zawiadomienie w terminie 5 dni roboczych (do 08.08.2017).

 

Brak odpowiedzi we wskazanym terminie skutkować będzie uznaniem reklamacji i obciążeniem sklepu reklamowaną kwotą.

 

Przedstawiona przez Państwa odpowiedź jest oficjalnym stanowiskiem, które zostanie przedstawione do banku wydawcy karty. W związku z powyższym proszę o zachowanie formalnej formy wypowiedzi.

 

W przypadku pytań, proszę o kontakt przez odpowiedź na mojego maila.

 

W tym miejscu pragnę poinformować, iż w Polsce Kupujący w przypadku zawarcia umowy na odległość (np. przez Internet) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, a także ma prawo do reklamowania wadliwości, niezgodności z ofertą lub podejrzenia o nieoryginalność towaru w ciągu 2 lat od daty transakcji."

 

 

Ogólnie jakiś "niepolak".

21.06.2017 napisał ciężko zrozumiałego maila o problemie na co zaproponowaliśmy reklamację lub zwrot. Od tamtego czasu cisza aż tu email jak wyżej.

 

Towar nieodesłany a brak formalnej reklamacji (i produktu) nie wpisuje się w żaden przytoczony punkt. Więc jak odpiszę, że nie było reklamacji, to ściągną od nas pieniądze a sprzętu za 1000 zł pewnie nie zobaczymy...

 

Ktoś ma jakieś doświadczenie ?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...