Gonz P 12 Napisano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 w Chargeback - WTF ? "Informuję, że firma PayU otrzymała reklamację w ramach procedury Chargeback dotyczącą transakcji o identyfikatorze: 72305XXXX. Reklamacja została złożona w banku przez posiadacza karty, którą dokonano płatności na Państwa aukcji. Reklamowana transakcja Identyfikator transakcji: Identyfikator Aukcji: Kupujący: Kwota: 1 013,99 zł Data: 2017-06-19 Szczegóły reklamacji Kwota reklamacji: 1 013,99 zł Powód reklamacji: Kupujący przekazał bankowi informację, że produkt popsuł się już pierwszego dnia użytkowania. Reklamacja może być odrzucona w następujących przypadkach: 1) Wykonali Państwo wcześniej uznanie/zwrot do reklamowanej transakcji 2) Reklamowany towar został naprawiony lub wymieniony i odesłany do kupującego 3) Dostarczony towar był zgodny z opisem zamieszczonym w ofercie W przypadku spełnienia jednego z wyżej wymienionych warunków należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające Państwa stanowisko: Ad 1) Potwierdzenie wykonania zwrotu środków Ad 2) Dokument potwierdzający naprawę niezgodności lub wymianę towaru oraz potwierdzenie ponownego dostarczenia towaru do kupującego Ad 3) Oświadczenie sklepu odrzucające zarzuty kupującego wraz z dokumentacją potwierdzającą, że dostarczony towar był zgodny z opisem; dodatkowo prosimy o informację, czy kupujący składał reklamację bezpośrednio w sklepie oraz czy odesłał towar lub podjął próbę kontaktu ze sklepem w celu jego zwrotu Proszę o przekazanie powyższych informacji pocztą elektroniczną na adres z którego otrzymali Państwo niniejsze zawiadomienie w terminie 5 dni roboczych (do 08.08.2017). Brak odpowiedzi we wskazanym terminie skutkować będzie uznaniem reklamacji i obciążeniem sklepu reklamowaną kwotą. Przedstawiona przez Państwa odpowiedź jest oficjalnym stanowiskiem, które zostanie przedstawione do banku wydawcy karty. W związku z powyższym proszę o zachowanie formalnej formy wypowiedzi. W przypadku pytań, proszę o kontakt przez odpowiedź na mojego maila. W tym miejscu pragnę poinformować, iż w Polsce Kupujący w przypadku zawarcia umowy na odległość (np. przez Internet) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, a także ma prawo do reklamowania wadliwości, niezgodności z ofertą lub podejrzenia o nieoryginalność towaru w ciągu 2 lat od daty transakcji." Ogólnie jakiś "niepolak". 21.06.2017 napisał ciężko zrozumiałego maila o problemie na co zaproponowaliśmy reklamację lub zwrot. Od tamtego czasu cisza aż tu email jak wyżej. Towar nieodesłany a brak formalnej reklamacji (i produktu) nie wpisuje się w żaden przytoczony punkt. Więc jak odpiszę, że nie było reklamacji, to ściągną od nas pieniądze a sprzętu za 1000 zł pewnie nie zobaczymy... Ktoś ma jakieś doświadczenie ? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 w Chargeback - WTF ? Ktoś ma jakieś doświadczenie ? https://forum.sello.pl/index.php?topic=9643.0 Ja miałem jeden raz, ale po napisaniu odwołania nie ściągnęli ode mnie pieniędzy. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 w Chargeback - WTF ? Ciekawe przy płatnościach OnLine są różne opcje ubezpieczenia, może z czegoś takiego właśnie korzysta. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.