Skocz do zawartości

Ważne: Błąd w aplikacji Subiekt 123

Polecane posty

Informujemy, że w ostatniej aktualizacji Subiekta 123 wykryty został błąd polegający na tym, że dokumenty wystawione przy użyciu opcji "Powiel" nie posiadają wypełnionej tabeli VAT. Błąd dotyczy dokumentów powielonych od dnia 20 marca 2018, godzina 21:30.

 

Do momentu opublikowania poprawki prosimy o niekorzystanie z opcji powielania dokumentów.

Dzisiaj (22 marca) w godzinach wieczornych opublikowana zostanie aktualizacja naprawiająca błąd. Poprawka będzie polegała na uzupełnieniu dokumentów z pustymi tabelami VAT.

 

Dokumenty powielone po 20 marca 2018, godz. 21:30, które zostały pobrane, będą wymagały ponownego pobrania.

Jeżeli dokumenty zostały ujęte w pliku JPK, konieczne będzie jego ponowne wygenerowanie.

Dokumenty, które zostały przekazane do biura rachunkowego, będą wymagały ponownego wysłania do biura.

 

Przepraszamy za problemy w funkcjonowaniu Subiekta 123.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...