Mirosław Piwnik 0 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podłączenie klienta do Biuro nexo Witam, Przy próbie dodania klienta do Biuronexo otrzymuję taki komunikat. Jak podłączyć tego klienta? Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podłączenie klienta do Biuro nexo Witam, Proszę powiedzieć, czy w Biurze nexo, na liście klientów biura nie posiada Pan podmiotu o takim symbolu. Link to postu
Mirosław Piwnik 0 Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podłączenie klienta do Biuro nexo Ten akurat komunikat wyświetla się dla klienta, który jest podłączony do Biuro nexo (ale posiada inny symbol i nie mogę go usunąć - posiada rozrachunki). Przy próbie podłączenia innego klienta, nowo założonego w Rachmistrz nexo i nigdy wcześniej nie podłączanego, posiadającego unikatowy symbol, otrzymuję ten sam komunikat (podany symbol jest już używany przez inny podmiot). Może to ma jakieś znaczenie: Przy pierwszej próbie podłączenia był komunikat (przy obu klientach), że klienci nie mają podanego rachunku bankowego i nie zostali podłączeni. Po wpisaniu rachunków bankowych i ponownej próbie podłączenia ukazują się komunikaty dotyczące symbolu. Może gdzieś w systemie jest zapisane, że klienci o tych symbolach zostali podłączeni (za pierwszym razem - brak rachunku) co nie miało miejsca? Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2018 w Podłączenie klienta do Biuro nexo Panie Mirosławie, Proszę dokonać próby dodania Klienta biura bez bazy danych i zobaczyć jaki symbol program chce nadać. Następnie sprawdzić czy ten symbol nie występuje na liście klientów (wszystkich klientów a nie klientów biura). Proszę sprawdzić i napisać jak Pan posiada ustawione nadawanie symboli klientom (Konfiguracja - Nadawanie symboli klientów). W przypadku trybu automatycznego można ustawić początkowy numer na większy niż obecnie istniejący w kartotece klientów. Link to postu
Mirosław Piwnik 0 Napisano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2018 w Podłączenie klienta do Biuro nexo Dziękuję za pomoc. Zmiana ustawienia numeru początkowego symbolu klienta pomogła. Nie wiem tylko dlaczego przy wprowadzaniu nowego klienta do Rachmistrz nexo nadawany jest jego symbol (długi) od nazwy firmy, a nie jak ustawiono automatyczny o określonej liczbie znaków. No i kłopotliwa jest konieczność wprowadzenia nr rachunku bankowego (inaczej nie chce się podłączyć do Biura nexo). Nie zawsze klient go podaje zaraz po otwarciu działalności (wpisywanie fikcyjnego może doprowadzić do zapomnienia jego późniejszej zmiany). Dzięki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich, MP Link to postu
Polecane posty