Adam Grzankowski 0 Napisano 5 Maja 2018 Udostępnij Napisano 5 Maja 2018 w nexo Link - zamówienie w walucie Witam Wprowadziłem zamówienie w Subiekt Nexo w walucie euro. Po zsynchronizowaniu w nexolink pokazuje że to jest w PLN. Wniosek że nie ma obsługi walut. Link to postu
Krzysztof Tomczak 0 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 w nexo Link - zamówienie w walucie Dodam, że chyba Nexo link w ogóle nie rozróżnia walut. Mam sprzedaż w Euro, a Nexo link pokazuje to jako złotówki wg kursu 1 do 1, czyli konkretnie mam FV na 500 Euro, a wg. Nexo link moja sprzedaż wyniosła 500 PLN... Link to postu
Adam Grzankowski 0 Napisano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w nexo Link - zamówienie w walucie Panie Krzysztofie Dziwne bo u mnie faktury sprzedaży akurat dobrze przelicza z EUR na PLN. Ciekawe gdzie może leżeć przyczyna. Jest Pan pewien że kurs jest OK ? Link to postu
Adam Grzankowski 0 Napisano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w nexo Link - zamówienie w walucie No i to jest tez przyczyna z moimi zamówieniami. Jak nie może znaleźć kursu to przyjmuje 1 i dlatego był taki efekt. Otatecznie moim zdaniem wszystko działa z tymi kursami. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w nexo Link - zamówienie w walucie Dnia 5.05.2018 o 20:46, Adam Grzankowski napisał: Po zsynchronizowaniu w nexolink pokazuje że to jest w PLN. Wniosek że nie ma obsługi walut. Tak jak Pan zauważył - aktualnie nexo LINK nie pokazuje zamówień w Euro i przelicza kwoty na PLN. Zapisujemy taką funkcjonalność na przyszłe wersje. Link to postu
Polecane posty