Skocz do zawartości

Aktualizacja 2018.05

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 21 maja 2018 między godziną 3:00, a 7:00 rano, nastąpi aktualizacja Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany mające na celu zwiększenie ochrony danych osobowych zgromadzonych w aplikacji: 

  • Dodatkowe szyfrowanie komunikacji pomiędzy Subiektem 123, a programami księgowymi InsERT nexo w zakresie przekazywania dokumentów do księgowości;
  • Szyfrowanie plików generowanych z poziomu Subiekta 123, w których mogą znaleźć się dane osobowe klientów. Wszystkie pliki generowane w aplikacji (epp, jpk, csv, pdf) mogą byś skompresowane do formatu ZIP i zabezpieczone hasłem. Do szyfrowania wykorzystywany jest standard AES-256;
  • Możliwość usuwania z kartoteki danych klientów, dla który w wystawione były dokumenty sprzedaży.

Pozostałe zmiany:

  • Drukowanie kodu SWIFT firmowego rachunku bankowego;
  • Możliwość zmiany tytułu dokumentu w konfiguracji poszczególnych wydruków.
  • Lubię to 2
Link to postu

Dzień dobry,

Czy można wyłączyć przy logowaniu zabezpieczenie "nie jestem robotem"? 

Albo stworzyć inną ścieżkę logowania, aby proces nie był spowalniany?

Szkoda czasu, żeby pracownicy się bawili w zaznaczanie świateł drogowych, witryn sklepowych... 

Bardzo mi się nie podoba spowolnienie logowania do aplikacji. 

Z góry dziękuję za odp. 

Szymon, 

Link to postu
20 minut temu, Szymon Wydymus napisał:

Czy można wyłączyć przy logowaniu zabezpieczenie "nie jestem robotem"? 

Albo stworzyć inną ścieżkę logowania, aby proces nie był spowalniany?

Szkoda czasu, żeby pracownicy się bawili w zaznaczanie świateł drogowych, witryn sklepowych... 

Bardzo mi się nie podoba spowolnienie logowania do aplikacji.  

 

Zabezpieczenie CAPTCHA zaczęło się pojawiać ze względu na ogólną dużą liczbę błędnych logowań do aplikacji. Na ten moment dostosowaliśmy parametry zabezpieczenia tak, aby nie było one uciążliwe dla użytkowników. Przepraszamy za niedogodności. 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
Dnia 23.05.2018 o 15:11, Bartosz Roszewski napisał:

Witam,

Czy w najbliższym czasie będzie możliwość zbiorczego drukowania faktur? Przy wystawianiu 60 miesięcznie, najczęściej jednego dnia, bardzo usprawniłoby to działanie programu.

Planujemy dodać operację zbiorczego drukowania dokumentów w Subiekcie 123. Termin realizacji został ustawiony na czwarty kwartał tego roku.

Link to postu

Dzień dobry,

czy przewidujecie Państwo dodanie funkcji podglądu do kogo zostały wysłane mailowo FV?

Problem jest, jak system/połączenie z internetem się zawiesi i nie wiadomo czy mail z fv wyszedł czy nie.
Nie potrzebnie później wysyłamy dwa razy... Również, łatwiej byłoby stwierdzić, że osoba wystawiająca fv ją wysłała. W naszym przypadku fv wystawia kilka osób, choć jest fv tylko kilkadziesiąt w mc.

Z góry dziękuję za odpowiedź,

Szymon

Link to postu
9 godzin temu, Szymon Wydymus napisał:

 

czy przewidujecie Państwo dodanie funkcji podglądu do kogo zostały wysłane mailowo FV?

Problem jest, jak system/połączenie z internetem się zawiesi i nie wiadomo czy mail z fv wyszedł czy nie.
Nie potrzebnie później wysyłamy dwa razy... Również, łatwiej byłoby stwierdzić, że osoba wystawiająca fv ją wysłała. W naszym przypadku fv wystawia kilka osób, choć jest fv tylko kilkadziesiąt w mc.

 

Status wysłania wiadomości e-mail z załączoną fakturą już teraz jest prezentowany na liście dokumentów.

image.png.6d5ca340a12fa2bb34c7889e646b3671.png

 

Jeżeli kolumna ze statusem jest niewidoczna, należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na nagłówku listy dokumentów i wybrać kolumnę do pokazania. 

image.png.a33a3cdf1d49bc9799fe7a2fe3bfc6a1.png

Link to postu

Dziękuję, nie wiedziałem że można zmienić wartości wyświetlane.
Faktycznie jest tam koperta z info czy mail został wysłany.

Jednak nie jest to w pełni dobre narzędzie, ponieważ wypisaliśmy fv, wysłaliśmy do klienta. Program "wyrzucił" nas z fv po wysłaniu maila.
Po wejściu w listę dokumentów faktycznie widnieje Status Wysłany. Jednak gdy otworzymy fv i zrobimy "drukuj" - w przypadku Subiekt 123 to robimy: pobierz plik-->drukuj. To faktura się ponownie zapisuje i status wysyłki maila znika.

Program wyświetla, że nigdy maila nie wysłano.

Można w inny sposób wydrukować dokument? Albo wprowadzić modyfikacje w programie, żeby stale pokazywał wysłaną wiadomość? Bądź uzupełnić program o funkcję drukuj?

Z góry dziękuję za poświęcony czas.

Pozdrawiam,
Szymon,

Link to postu

Zgadza się, operacja "Zapisz i pobierz plik" wywoływana z poziomu edycji dokumentu powoduje usuniecie statusu wysłania faktury do klienta.

W kolejnych aktualizacjach postaramy się rozwiązać ten problem.

16 godzin temu, Szymon Wydymus napisał:

Można w inny sposób wydrukować dokument? Albo wprowadzić modyfikacje w programie, żeby stale pokazywał wysłaną wiadomość? Bądź uzupełnić program o funkcję drukuj?

 

Opcja drukowania, która nie zmienia statusu wysłania dokumentu dostępna jest w menu kontekstowym na liście dokumentów.

image.png.2d2b58bcfb4461da98d1d9cd057bae01.png

 

Alternatywnie operację pobierania pliku można wykonać z poziomu menu w module sprzedaży. Operacja działa w kontekście zaznaczonego na liście dokumentu. 

image.png.7d3ac786e2f6346a25694e764f46d703.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...