Krzysztof Owczarek 3 Napisano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Po uruchomieniu i zsynchronizowaniu pokazała się lista klientów. Niestety po kolejnym wejściu w listę tabela jest już pusta. Nie pomaga wymuszenie pełnej synchronizacji. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Dzień dobry, Bardzo proszę o przesłanie logów (zarówno z nexo jak i z InsERT mobile). Najlepiej na e-mail. Zapisywanie logów z nexo konfigurujemy jak dołączonym screenie. Logi z InsERT mobile są zapisywane automatycznie. Proszę w aplikacji wejść w Ustawienia --->Pokaż logi diagnostyczne. Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Na jaki adres wysłać dane logów ? Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Uwagi do Nexo mobile - baaardzo długi czas eksportu kontaktów z aplikacji do książki tel. w telefonie. POdczas eksportu tel. się mocno nagrzewa. - opcja pokazywania/exporu bazy klientów do kontaktów powinna być ograniczana przez szefa firmy dla wybranych pracowników używających Insert Mobile (Przekazywanie całej bazy danych firmy do telefonu pracownika nie jest dopuszczalne przez większość firm) - w ustawieniach w Nexo - powinna być opcja umożliwiająca ograniczenie pokazywania i synchronizacji kontaktów dla danego pracownika tylko do tych które związane są związane z działaniami i zadaniami do których kontakty zostały przypisane. W niemal wszystkich przypadkach jakie analizowałem pracownik który ma zlecone zadania potrzebuje tylko kontaktu z klientami którzy przypisani są do jego zadań. Ograniczy to bardzo użycie danych oraz zabezpieczy przed nieuprawnionym dostępem do całej bazy danych osobowych dla nie uprawnionych pracowników. - bardzo potrzebna jest opcja Będy - na Samsung S8 Edge - po skopiowaniu kontaktów do książki telefonu wchodząc w Agendę - lista jest pusta (przed operacją kopiowania zawierała dane) W tabeli "Dzień" są dane nadal wyświetlane (08.06.2018 -godz 10.04) - 10.49 - zawiesiła się aplikacja na liście kontaktów. Brak możliwości przejścia na jakiekolwiek okno. Konieczność wyłączenia na twardo. - problem z ponownym uruchomieniem (przez długi czas biały ekran). Po długim czasie - wczytywanie danych - również przez długi czas. Po zakończeniu komunikat “Nie masz żadnych kontaktów”. Po przejściu na inną formatka i ponownie na kontakty uruchamia się ponownie wczytywanie danych. Błędy na Samsung J5 Przy logowaniu wyświetla się komunikat z paskiem postępu “trwa rejestracja urządzenia” - komunikat ten jest bez końca wyświetlany. Aplikacje trzeba zamknąć na siłę bo wygląda jakby się zawiesiła na tej operacji. Błędy na Samsung S6 edge Jak na S8 - znikające dane w tabelach, samoczynnie wylosowanie się aplikacji, Brak danych w danych po ponownym zalogowaniu i niemal nieustające synchronizacje. Brak możliwości jakiegokolwiek użytkownika. Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Przesyłam logi. Hasło do pliku przesyłam mailowo. W razie pytań proszę o kontakt - tel. 500110701 Logi_insert_Mobile.zip Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych (edytowane) Dziękuję bardzo za sprawdzenie aplikacji na kilku urządzeniach. Czy mógłbym prosić o podanie wersji androida na użytych urządzeniach ? Przeanalizujemy opisane problemy jak również przesłane logi i odezwę się do Pana. Edytowane 11 Czerwca 2018 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Dnia 8.06.2018 o 11:16, Krzysztof Owczarek napisał: Uwagi do Nexo mobile - baaardzo długi czas eksportu kontaktów z aplikacji do książki tel. w telefonie. POdczas eksportu tel. się mocno nagrzewa. - opcja pokazywania/exporu bazy klientów do kontaktów powinna być ograniczana przez szefa firmy dla wybranych pracowników używających Insert Mobile (Przekazywanie całej bazy danych firmy do telefonu pracownika nie jest dopuszczalne przez większość firm) Będziemy badać temat długiego eksportu kontaktów z InsERT mobile do aplikacji Kontakty. Pracownik używający aplikacji ma dostęp tylko do tych klientów, do których ma dostęp w nexo (obsługiwane uprawnienia w nexo: Dostęp do klientów bez opiekunów, dostęp do klientów innych opiekunów), także jeśli firma będzie używać tych uprawnień, to nie ma możliwości aby pracownik miał dostęp do całej bazy klientów firmy z aplikacji InsERT mobile. Dnia 8.06.2018 o 11:16, Krzysztof Owczarek napisał: - w ustawieniach w Nexo - powinna być opcja umożliwiająca ograniczenie pokazywania i synchronizacji kontaktów dla danego pracownika tylko do tych które związane są związane z działaniami i zadaniami do których kontakty zostały przypisane. W niemal wszystkich przypadkach jakie analizowałem pracownik który ma zlecone zadania potrzebuje tylko kontaktu z klientami którzy przypisani są do jego zadań. Ograniczy to bardzo użycie danych oraz zabezpieczy przed nieuprawnionym dostępem do całej bazy danych osobowych dla nie uprawnionych pracowników. - bardzo potrzebna jest opcja Do aplikacji InsERT mobile są synchronizowane tylko te działania, w które dany użytkownik jest zaangażowany. Jeśli dany użytkownik ma dostęp do danego działania (widzi je w nexo), ale nie jest w nie zaangażowany to takiego działania w aplikacji InsERT mobile nie zobaczy. Jeśli chodzi o klientów to tak jak wyżej już napisałem, można się posłużyć uprawnieniami w nexo. Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Przesyłam logi. Hasło do pliku przesyłam mailowo. W razie pytań proszę o kontakt - tel. 500110701 Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Powyżej przesłałem zdjęcie konfiguracji Samsunga J5 Praktycznie po zainstalowaniu na nim aplikacji wcale nie można jej uruchomić. Cały czas wyświetla się rejestrowanie urządzenia. Link to postu
Krzysztof Owczarek 3 Napisano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych Dnia 11.06.2018 o 11:51, Igor Bernakiewicz napisał: Pracownik używający aplikacji ma dostęp tylko do tych klientów, do których ma dostęp w nexo (obsługiwane uprawnienia w nexo: Dostęp do klientów bez opiekunów, dostęp do klientów innych opiekunów), także jeśli firma będzie używać tych uprawnień, to nie ma możliwości aby pracownik miał dostęp do całej bazy klientów firmy z aplikacji InsERT mobile. Wydaje mi się, że w większości sklepów stacjonarnych (typu sklepy meblowe, budowlane, hydrauliczne itp) nadawanie uprawnień i przypisywanie ich do poszczególnych kontaktów o których Pan pisze mają się nijak do procesu sprzedaży. Problem polega na tym, że musimy założyć, że każdy ze sprzedawców pracując przy obsłudze klienta na komputerach komputerach stacjonarnych musi mieć dostęp do całej bazy danych klientów. Pracownicy magazynu też mogą mieć dostęp do całej bazy danych (ale w aplikacji desktopowej). Wykorzystywanie funkcjonalności przypisywania opiekunów do kontaktów nie ma sensu ponieważ klientem opiekuje się zawsze osoba która przyjmuje zamówienie od klienta. Nigdy nie wiadomo jakim klientem będzie się opiekował jaki sprzedawca i za każdym razem może być to ktoś inny. Opisując problem chodziło mi, że powinna być w uprawnieniach Subiekta Nexo opcja dedykowana dla Insert Mobile “Pokazuj w klientach Insert Mobile tylko klientów przypisanych do Działań gdzie jest zaangażowany pracownik użytkujący aplikację” Gdy z aplikacji korzysta np pracownik magazynu lub kierowca opcja taka: ograniczy dostęp przez pracownika do wszystkich kontaktów które nie są związane z działaniami gdzie jest on zaangażowany nie będzie ryzyka, że pracownik zsynchronizuje sobie wszystkie kontakty z Subiekta ze swoim prywatnym kontem u usługach Google (ja np tak sobie dla testu zrobiłem ponieważ jeżeli mogę pokazać kontakty w książce telefonu to i mogę łatwo je zsynchronizować z dowolnym swoim kontem google). mając bazę 13 000 klientów nie będzie trzeba mozolnie ustawiać opiekunów do każdego z kontaktów (jest to z uwagi na wielkość bazy niemal niewykonalne). W naszym przypadku i tak nie miałoby to sensu. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 w Problem z synchronizacją i wyświetlaniem danych (edytowane) Tak jak odpisywałem Panu już wcześniej w prywatnej wiadomości:) Do kolejnej wersji InsERT nexo (wersja 22) postaramy się dodać możliwość określenia w konfiguracji parametrów synchronizacji InsERT mobile aby do aplikacji byli wysyłani klienci tylko Ci, którzy występują jako klienci w działaniach. Dzięki temu pracownicy, którzy operują na grafiku (np dostawcy, osoby serwisujące) będą posiadały w aplikacji tylko tych klientów, których faktycznie mają/mieli ostatnio( do obsłużenia) - też ustawienie w nexo: Wysyłaj dni wstecz. Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Polecane posty