Skocz do zawartości

Krzysztof Owczarek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Krzysztof Owczarek w dniu 7 Lipca 2019

Użytkownicy przyznają Krzysztof Owczarek punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Krzysztof Owczarek's Achievements

3

Reputacja

  1. Dziękuje za odpowiedź. Teraz otrzymałem odpowiedź, a wcześniej logi wysyłałem kilkukrotnie z aplikacji Insert Mobile. Było to około miesiąc temu. Zdecydowałem się skontaktować tutaj, pomimo, że wolałbym rozwiązywać i opisywać problemy z działaniem w trybie prywatnym. Czy tamten kanał komunikacji nie jest w jakiś sposób preferowany ?
  2. Witam Próbowaliśmy wdrożyć Insert Mobile zaraz niedługo po powstaniu pierwszej wersji programu niestety nie działała więc zawiesiliśmy uruchomienie do czasu dopracowania. Funkcjonalność jest bardzo przydatna i wartościowa dla wielu firm, jednak mam wrażenie, że wcale nie jest rozwijana i wspierana. Niestety od miesiąca testujemy aktualną wersję i po opłaceniu abonamentu praktycznie nie da się korzystać z aplikacji. Po kilkukrotnym wysyłaniu logów na wskazany adres nikt nie odpowiada. Na początku tworzenia aplikacji ktoś odpowiadał, a teraz cisza. Aplikacja ma duże problemy z prawidłową synchronizacją danych o działaniach pomimo, że pobierane są opłaty za funkcjonalność. Niektóre stale występujące problemy: aplikacja na telefonie nie synchronizuje zmian wprowadzonych w NEXO lista działań nie pokrywa się z listą w nexo aplikacja po wymuszeniu pełnej synchronizacji wyświetla komunikat Trwa rejestracja urządzenia - niestety rejestracja nie kończy się nawet po kilku godzinach. Czasami jednak zaskakuje i działa, ale niezbyt długo po czym ponownie występują problemy pomiędzy użytkownikami lista się różni w zakresie zadań do których obydwie osoby są dopięte często po zakończeniu działania w telefonie ponownie wyświetla się jako nie zakończone Z powodu tak istotnych problemów nigdy nie można mieć pewności, że pracownik który otrzymuje zlecenie zlecenie wykonania działania będzie miał je wyświetlane w telefonie. Otrzymałem informację, że kończy się okres abonamentowy za 5 dni, z ofertą na przedłużenie abonamentu. Czy jest szansa, żeby ktoś w insert się tym tematem i pomógł doprowadzić narzędzie do stanu nadającym się do użytkowania ?
  3. Witam Do niedawna wszystko działało prawidłowo. Być może po jednej z ostatnich aktualizacji mam problem z generowaniem faktur sprzedaży do biura rachunkowego. 1. Konfiguruję następujące ustawienia. 2. Po wygenerowaniu utworzone zostają pliki z rozbiciem na poszczególne magazyny. Niestety w każdym pliku są dokładnie te same informacje. Każdy plik posiada również tą samą wielkość. Jeżeli generuję oddzielnie na każdy magazyn wszytko przebiega prawidłowo, ale dużo bardziej jest to czasochłonne. Może ktoś ma jakieś pomysły w czym może być problem ?
  4. Potwierdzam taką potrzebę. Bardzo często pracownik jak nie poprawi adresu to towar dostarczany jest pod niewłaściwy adres.
  5. Przy każdym zamówieniu od klienta w naszym procesie obsługi klienta wymagamy podania przez sprzedawcę uzgodnionego z klientem Sposobu dostawy. Jest ono bardzo ważne ponieważ prawie 90% zamówień jest umawiana na dowóz po skompletowaniu zamówienia. Niestety obsługa tego pola ciągle nie jest dopracowana w nexo. Podstawowe problemy to: - brak możliwości ustawienia wymagalności tego pola przy zapisywaniu zamówienia (pracownicy zapominają często o przypisaniu ustaleń przez co klienci mają pretensje że np nie dowieziemy zamówionych mebli w ustalonej cenie). - w konfiguracji widoku zamówień brak możliwości wystawienia kolumny, filtrowania i grupowania wg tego pola (nie można więc sprawnie przeglądać np skompletowanych zamówień w celu umawiania klientów na odbiór lub transport wg ustalonego sposobu dostawy) - brak możliwości odfiltrowania zamówień wg ustalonego sposobu dostawy (brak filtra) na formatce - brak jest również możliwości wystawienia samej miejscowości dostawy na liście zamówień (usprawniło by to znacznie grupowanie zamówień wg kierunków transportowych (po miejscowościach), obecnie jest prezentowany wyłącznie cały adres dostawy) Żeby sprawdzić jakie są ustalenia z klientem trzeba za każdym razem edytować lub podglądać konfigurację zamówienia od wewnątrz. Poniżej przykładowe Sposoby dostawy używane do ustaleń przy składaniu zamówień.
  6. Do zaawansowanych pól własnych v2 koniecznie trzeba byłoby dodać: - operacje zbiorcze (zmiana wartości) - możliwość filtrowania informacji po tych polach - wyświetlanie pól na listach
  7. Jeszcze przy okazji. Prawdziwą zmorą przy użytkowaniu systemu Subiekt Nexo jest brak możliwości ustawienia wymagalności poszczególnych pól w kartotekach towarów przy zakładaniu nowych indeksów http://prntscr.com/obzn4e Przez brak tej funkcjonalności nawet ciekawa funkcjonalność (np grupowanie asortymentu) traci praktycznie sens użytkowania ponieważ zawsze jest większy czy mniejszy bałagan spowodowany całkowitym brakiem kontroli poprawności wprowadzanych danych przez wielu użytkowników. Przez to odnalezienie odpowiednich indeksów jest bardzo utrudnione. W podanym przykładzie (na kopii ekranu) widać że codziennie przybywa indeksów, które są nieprawidłowo skonfigurowane. Etat na segregowanie "śmieci" do których ciągle ktoś dosypuje nowych jest całkowicie bezsensowny.
  8. Chciałbym stworzyć grupowanie jak pod linkiem z kopią ekranu .... http://prntscr.com/obzjcm Niestety na zakładce konfiguracji brakuje tego pola http://prntscr.com/obzlbn
  9. Na formatce Konfiguracja widoku > Grupowanie - brakuje możliwości dodania grupowania po polu "Dział sprzedaży".
  10. Jak będzie wprowadzany nowy filtr po stanach/dostępności to proszę o uwzględnienie możliwości prezentowania stanów i dostępności w wybranych magazynach. W naszym przypadku istnieje magazyn przyjęć z który nie jest uwzględniany do sprawdzania stanów i dostępności (służy tylko do przyjęć towarów zamówionych pod klienta lub nasze sklepy).
  11. Dołączam się do prośby Pana Radka Szachnowskiego. Również dopytywałem wcześniej się o rozwiązanie tego problemu.
  12. W najnowszej wersji 26 Nexo dodano możliwość prezentowania w kolumnie stanów magazynowych ze wszystkich magazynów lub konkretnego. Niestety do tej funkcjonalności brakuje możliwości filtrowania towarów dostępnych na stanach ze wszystkich magazynów. Czy jest szansa na szybkie dodanie tej opcji ?
  13. Witam Synchronizujemy dane dotyczące towarów od dostawców po Symbolu dostawcy - z zakładki Dostawy. Problem polega na tym, że każdy producent/importer/Hurtownik posiada unikalny w zakresie swojego systemu symbol, który nam przekazuje i po którym identyfikujemy konkretny indeks aby aktualizować informacje o dostępności towaru oraz sugerowanej cenie sprzedaży. Symbol ten przypisujemy w tabeli zakładka > Dostawy. Ten sam indeks jest sprzedawany przez wielu innych kontrahentów (np hurtowników) - gdzie bardzo często zdarza się, że mają przypisany jako swój symbol symbol producenta. Symbole kontrahentów mogą być unikalne, ale wyłącznie w obrębie oferty danego kontrahenta a nie wszystkich uczestników rynku. Proszę wyobrazić sobie jeszcze sytuację gdzie kilka firm z którymi się współpracuje ma ustawiony automatyczny - taki sam sposób nadawania Symboli (np dł 5 znaków). Przy importowaniu np danych o cenach na podstawie symboli Dostawcy system będzie głupiał ponieważ (w przypadku użycia podobnego sposobu numeracji) będzie np nadpisywał informacje o towarze pobierane od jednego dostawcy dla towaru z takim samym symbolem do innej kartoteki, która posiada taki sam numer indeksu. Dlatego nie rozumiem dlaczego w insert Nexo założono, że indeksy Dostawców - dla tego samego towaru a różnych kontrahentów muszą być unikalne. Unikatowy powinien być dla wybranego w wierszu Dostawcy + Symbol dostawcy (unikatowy dla wszystkich indeksów nadanych przez tego dostawcę) Przykład błędu tutaj ... http://prntscr.com/nq6g1m Jest tu jakiś błąd czy czegoś nie przewidziałem ?
  14. W Subiekcie Nexo brakuje bardzo ważnej funkcjonalności pozwalającej zapanować nad dużą ilością asortymentu. Chodzi mi przede wszystkich o standardowe drzewko kategorii produktów dzięki któremu można byłoby przydzielić do odpowiedniej kategorii każdy z indeksów w systemie. Dotychczas dostępne pola typu Dział sprzedaży, Grupa, Cecha i pola własne są zdecydowanie niewystarczające i posiadają bardzo duże ograniczenia (brak możliwości zagnieżdżania). Funkcjonalność taka jest wielu konkurencyjnych programach np Comarch (jak w przykładzie - załączona grafika). Drzewko kategorii załatwiło by bardzo duzo problemów z uporządkowaniem oferty np możliwość niezależnego pogrupowania oferty wg kategoryzowania stosowanego przez dostawców (jak w przykładzie), łatwość odszukania odpowiednich indeksów jeżeli nie znamy nazwy produktu. Dodatkowo: W celu ułatwienia użytkowania tabeli Asortymentu - Tabela cech asortymentu powinna również posiadać możliwość zagnieżdżenia cech podobnie jak jest to przy Cechach Klientów http://prntscr.com/n8bhcy Zgłaszam sugestię, aby dodać jak najszybciej drzewko kategorii oraz grupowania cech asortymentu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...