Skocz do zawartości

Czynność: "Przekaż wiadomość pracownikowi" [sugestia x3]

Polecane posty

 

Sugestie:
Proszę o modyfikację czynności: "Przekaż wiadomość pracownikowi" lub ewentualnie dodanie nowej zmodyfikowanej czynności na bazie tej istniejącej tylko o następujące elementy:

1/ do pola Nadawca przepisywać będzie 1:1 pole Nadawca z pierwotnej wiadomości.
W chwili obecnej do pola Nadawca przepisywana jest nazwa skrzynki z której dokonujemy przekazania wiadomości do pracownika, niby to logiczne i oczywiste ale.... to jest o tyle problematyczne, że wówczas wyszukiwanie na liście za pomocą F8 np. po nadawcy jest niemożliwe! wiec to mocno życie utrudnia. A to przecież pole NADAWCA (obok adresu e-mail nadawcy) to najważniejszy rozróżnik nadawcy na liście.

2/ to drobiazg, ale przy przeklejaniu zawartości wiadomości dodawane są 2-3 entery (2-3 puste linie) których naturalnie być nie powinno skoro to przeklejenie 1:1.

3/ ciąg konwersacji urywany jest między skrzynkami, tzn. od strony wiadomości odebranej przez pracownika (podglądając konwersację poprzez CTRL+J) nie widzę wiadomości pierwotnie odebranej i nie widzę wysłanej.
W konwersacji widzę tylko 1 wiadomość, tzn. tą bieżącą, odebraną.
Idealnie byłoby gdybym widział cały łańcuch, czyli 3 wiadomości: Odebrana->Wysłana->Odebrana.

 

Krytyczna jest kwestia 1/, dacie to radę poprawić do ver. 22?
Kwestie 2/ i 3/ są mniej istotne.

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
Dnia 13.06.2018 o 22:10, Użytkownik GT/NEXO napisał:

 

Sugestie:
Proszę o modyfikację czynności: "Przekaż wiadomość pracownikowi" lub ewentualnie dodanie nowej zmodyfikowanej czynności na bazie tej istniejącej tylko o następujące elementy:

1/ do pola Nadawca przepisywać będzie 1:1 pole Nadawca z pierwotnej wiadomości.
W chwili obecnej do pola Nadawca przepisywana jest nazwa skrzynki z której dokonujemy przekazania wiadomości do pracownika, niby to logiczne i oczywiste ale.... to jest o tyle problematyczne, że wówczas wyszukiwanie na liście za pomocą F8 np. po nadawcy jest niemożliwe! wiec to mocno życie utrudnia. A to przecież pole NADAWCA (obok adresu e-mail nadawcy) to najważniejszy rozróżnik nadawcy na liście.

Na pewno nie będziemy ingerować w podmianę nadawcy. Możemy przyjrzeć  się czynności Przenieś wiadomość i spróbować rozszerzyć ją o możliwość wyboru folderów z innych kont pocztowych - wtedy Nadawca zostanie ten sam. No ale wtedy nie będzie żadnej informacji, że ta wiadomość została przeniesiona, różnica między tą wiadomością przeniesioną, a innymi z tej skrzynki będzie w postaci innego adresata.

 

Cytat

2/ to drobiazg, ale przy przeklejaniu zawartości wiadomości dodawane są 2-3 entery (2-3 puste linie) których naturalnie być nie powinno skoro to przeklejenie 1:1.

W najprostszym scenariuszu nie widzimy, żeby takie problemy miały miejsce (kopiowanie treści wiadomości HTML i wklejanie w nowej wiadomości). 

 

Cytat


3/ ciąg konwersacji urywany jest między skrzynkami, tzn. od strony wiadomości odebranej przez pracownika (podglądając konwersację poprzez CTRL+J) nie widzę wiadomości pierwotnie odebranej i nie widzę wysłanej.
W konwersacji widzę tylko 1 wiadomość, tzn. tą bieżącą, odebraną.
Idealnie byłoby gdybym widział cały łańcuch, czyli 3 wiadomości: Odebrana->Wysłana->Odebrana.

 

Krytyczna jest kwestia 1/, dacie to radę poprawić do ver. 22?
Kwestie 2/ i 3/ są mniej istotne.

Konwersacje są widoczne w kontekście konta. Jeśli wiadomość jest przekazana na inne konto pocztowe to ciąg się urywa. 

Link to postu

Ad. 1
Mam wersję PRO, udało się we własnym zakresie dodać nową czynność aby nazwa nadawcy była przenoszona pierwotna (z tego co się dowiedziałem, nie wszystkie serwery zezwolą nadpisać własną nazwę nadawcy). Na home.pl podmiana nadawcy działa z tego co przed chwilą wstępnie sprawdziłem.

Wyszukiwanie po nadawcy (mamy klientów jednorazowych, gdzie klient niejednokrotnie nie kojarzy dokładnie swojego adresu e-mailowego "na pamięć") to naprawdę "must have" bo był chaos. 
Przykładowo, klient dzwoni, wiem, że mam na skrzynce jego wiadomość bo kojarzę przez mgłę temat a nie mogę jej odnaleźć bo w jaki sposób to zrobić sprawnie nie przeszukując całej skrzynki mail po mailu? Do tej pory była to troche orka w polu, wyszukanie wiaodmości pierowtnej na skrzynce ogólnej, sprawdzenie poprzez CTRL+J komu i kierdy przekierowano a następnie odzsukanie ręczne tej wiadomosci po dacie. 

PYTANIE 1:
Dlaczego nie chcecie ingerować w nazwę nadawcy, jakie to może powodować zagrożenia (chce sobie zwizualizować czym ryzykuje)?
Oczywiście zakładam wykorzystanie mechanizmu bo bożemu... tylko do sprawnego kierowania wiadomości między skrzynkami pracowniczymi. 

PYTANIE 2: 
Odnosząc się do funkcji przenieść wiadomość. Jeśli udałoby się zagospodarować jakiś łatwy skrót klawiszowy aby robić to sprawnie to oczywiście rozwiązanie wydaje się nawet lepsze od obecnego bo przenoszenie działa "w locie - wewnątrz nexo" (nie trzeba pobierać poczty).

Ad. 2
Poniżej prinscreen jak wygląda wiadomość w oknie odczytu przed przekierowaniem do pracownika  a jak po przekierowaniu do pracownika (proszę porównać długość zielonej strzałka, w sensie po przekierowaniu dodawany jest odstęp).

 

2.thumb.jpg.2977edd27253f9debeda4c5f566d3a4a.jpg

 

1.thumb.jpg.0833f5ccbc5b62dc2039b2cb04eb93f3.jpg

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Ad 1.

Nie chcemy ponieważ niektóre serwery traktują takie wiadomości jako spam i odrzucają tego typu wiadomości.

Przyglądniemy się tej operacji Przenieś do i czynności w regułach Przenieś wiadomość  pod kątem aby umożliwić przenoszenie wiadomości między różnymi kontami pocztowymi. Nie mogę jednak obiecać, że uda się to do wersji 22. 

Ad 2. 

Ok, teraz już rozumiem, że chodzi o wiadomość przekazywaną za pomocą reguły, czynnością Przekaż wiadomość pracownikowi :) Wcześniej myślałem, że chodzi o najprostsze kopiowanie treści wiadomości i wklejanie w nowej wiadomości. Tak faktycznie dla tej reguły jest jakiś problem. Zapisujemy do poprawy.

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu

Ad. 1
No tak, bo w nexo jest "Przenieś do" i "Przenieś wiadomość" w regułach.
Lepsza byłaby ta druga, czyli. w regułach, bo wówczas korzystalibyśmy z reguł i już zdefiniowanego skrótu do ich wywoływania na danej wiadomości.

W jednej z poprzednich wiadomości pisał Pan, że przeniesienie nie jest odnotowywane. Mam zatem prostą propozycję: Może wpisać w kolumnę status jakiś znacznik. np kropkę.
A jak już dokonamy odpowiedzi na tą wiaodomość wówczas strzałka mogłaby zaiwerać kropkę.image.png.32db4d260a7141aae4aaa2579d571b0f.png
Kropka zwracałaby uwagę, że to wiaodmość przeniesiona z innej skrzynki.

 

 

 

Link to postu

Do kropki musielibyśmy też dodać status gdy wiadomość jest przekazywana dalej :). Pomyślimy.

Bardziej może proponowałbym dodać wtedy kolejną czynność do naszej reguły np. Oznacz wiadomość flagą (np pomarańczowa gwiazdka). Takie oznaczenie informowałoby wszystkich, że ta wiadomość została przeniesiona z innego konta. Mało tego można by było dla różnych kont stosować różne oznaczenie flagami. 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu

Szczerze powiedziawszy wykorzystywałbym kolumnę status bo po to została powołana przez Państwa.
My akurat flagi wykorzystujemy na inne okoliczności - stąd pewnie moja uwaga jak wyżej.

 

Dnia 21.06.2018 o 17:10, Igor Bernakiewicz napisał:

Do kropki musielibyśmy też dodać status gdy wiadomość jest przekazywana dalej :)

No tak.
Po prostu wyświetlić nowy znak graficzny (który zaprojektujecie) w kolumnie status.
W przypadku który Pan przytacza mogłaby być nią strzałka która miałaby w sobie jednocześnie kropkę image.png.32db4d260a7141aae4aaa2579d571b0f.png
Czyli w 1 znaku graficznym byłyby zaszyte 2 informacje: że wiaodmość przeniesiona i do tego, że np. odpowiedziano na nią już.


Nie upieram się przy statusie bo "to małe piwo jest", ważne abyście przedmiotową funkcję, tj.: przenieść wiadomość w regułach zaimplementowali ASAP.

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...