Lidia Szałach 0 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 w JPK Proszę o podpowiedź w rozwiązaniu problemu. Po wygenerowaniu JPK za maj chciałam sprawdzić aktywność podatników VAT. Jednak w wyniku tej operacji ukazał się komunikat " Błędna informacja o aktywnych podatnikach VAT w JPK"w tym wykazie są wszyscy kontrahenci . Lista nie jest długa więc sprawdziłam ich aktywność na stronie MF - wszyscy aktywni. Nie wiem o co tu chodzi? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Lidia Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2018 w JPK Dzień dobry. Proszę o dodatkowe informacje: na której wersji wykonuje Pani tą operację oraz czy ponowne jej wykonanie zwraca taki sam komunikat? Link to postu
Lidia Szałach 0 Napisano 19 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 w JPK Dzień dobry, Wersja - Insert nexo 20.0.1(2645). Komunikat się powtarza. Sprawę zgłosiłam do pomocy technicznej Insert-u wczoraj i jeszcze nie ma odpowiedzi. Pozdrawiam Lidia Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 w JPK Pani Lidio. Nie potrafimy wygenerować u siebie takiej sytuacji. Proszę podesłać mi na maila NIP-y na których uzyskuje Pani taki efekt. Czy dokładnie taki komunikat Pani uzyskuje: Dnia 14.06.2018 o 20:27, Lidia Szałach napisał: " Błędna informacja o aktywnych podatnikach VAT w JPK Link to postu
Lidia Szałach 0 Napisano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 w JPK Panie Romanie, Komunikat wygląda następująco " Lista podmiotów z błędnym statusem VAT" dotyczy wszystkich podmiotów występujących w danym JPK za maj. Dotyczy mojego JPK i wygenerowanych JPK moich klientów. Po sprawdzeniu w bazie MF wszystko jest o.k. Dzieje się tak dopiero od maja, wcześniej wszystko było dobrze. Wydaje mi się, że od ostatniej aktualizacji coś poszło nie tak jak trzeba. Pozdrawiam Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 w JPK Pani Lidio. 2 godziny temu, Lidia Szałach napisał: Lista podmiotów z błędnym statusem VAT To jest tytuł okienka pokazującego efekt weryfikacji. Proszę podać jaki jest komunikat w kolumnie Status tego okienka dla klienta, który wg MF jest aktywny. Link to postu
Lidia Szałach 0 Napisano 22 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 w JPK status "Podczas sprawdzania w portalu podatnika wystąpił błąd"- dotyczy to wszystkich podmiotów z listy Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 w JPK Dzień doby Pani Lidio. Pani przypadek wydaje się być o tyle dziwny gdyż wykazuje się stanem permanentnym i jednocześnie jest unikalny. Komunikat tego typu świadczy o jakiś problemach z dostępem do internetu. Z drugiej strony, twierdzi Pani, że dostęp do internetu działa - czego dowodzi możliwość sprawdzenia statusu VAT podatnika bezpośrednio na stronie MF. Proszę mi powiedzieć, czy z innych miejsc sprawdzania statusu VAT podatnika, np z poziomu modułu Klienci, również zwracany jest ten komunikat. Proszę spróbować również wykorzystać inne funkcjonalności, jak sprawdzanie danych kontrahenta w bazie GUS, wysyłka maila z poziomu nexo, odbiór UPO do JPK i deklaracji. Czy tam wszystko zachodzi poprawnie? Link to postu
Lidia Szałach 0 Napisano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 w JPK Dzień dobry Panie Romanie, Internet działa, nie mam problemów z wysyłką deklaracji i JPK. Pobieram też bez problemów UPO. Czasami jest problem ze sprawdzeniem kontrahentów w GUS ale chwilowe. Link to postu
Lidia Szałach 0 Napisano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 w JPK Dziękuję za dobre chęci. Problem został rozwiązany przez zainstalowanie nowej wersji programu . Pozdrawiam Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2018 w JPK 20 godzin temu, Lidia Szałach napisał: Dziękuję za dobre chęci. Problem został rozwiązany przez zainstalowanie nowej wersji programu . Pozdrawiam Problem zapewne był specyficzny dla Pani środowiska komputerowego - stąd moje pytania, czy objawia się ten problem w innych miejscach programu. Na przyszłość postaramy się by w takich przypadkach, na dysku zapisywana była informacja co może być przyczyną braku połączenia bądź niepoprawnej odpowiedzi z portalu podatnika. Pozdrawiam. Link to postu
Polecane posty