Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 w Dekretacja faktur sprzedaży Witam, Potrzebowałbym zapytać Was o prawidłowe ustawienie schematu dekretacji, kiedy faktura sprzedaży wystawiona jest na firmę i ma formę płatności przelew. Ustawiłem schemat, który prawidłowo dokonuje zapisu rozbijającego wartość brutto na konto VAT oraz na przychód, ale mam problem, aby w tym samym dekrecie utworzyć zapis księgujący z konta 148 (w moim planie jest to konto środków z kasy fiskalnej) na konto 202 (konto nabywców). Chciałem wykorzystać do tego celu kontekst "płatności na dokumencie", w których wyznaczam filtr typ płatności: "płatność odroczona", ale po utworzeniu schematu dekretacji z wykorzystaniem takiego wariantu, niestety Rewizor ignoruje ten filtr i w utworzonym dekrecie nie tworzy księgowania rozliczającego płatność przelewem. Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 w Dekretacja faktur sprzedaży 4 godziny temu, Przemysław Nowakowicz napisał: Chciałem wykorzystać do tego celu kontekst "płatności na dokumencie", w których wyznaczam filtr typ płatności: "płatność odroczona", Proszę zwrócić uwagę, że typy płatność są predefiniowane - wykorzystywane w definicji form płatności: Może jednak na fakturze wykorzystana została forma płatności oparta na innym typie płatności? Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 w Dekretacja faktur sprzedaży Witam, U mnie to samo: Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 w Dekretacja faktur sprzedaży Dzień dobry. Proszę zwrócić uwagę, że w schemacie dekretacji faktury sprzedaży, jest kontekst pozycji: "Płatności na dokumencie", przy czym dotyczy on płatności zrealizowanych (odpowiadając z pamięci również zasugerowałem się, że sugerowana forma płatności do zapłaty, np przelew, dostępna jest w obrazie księgowym faktury). Ładnie to widać w module "Dekretacja dokumentów", gdy podejrzymy obraz księgowy jakiejś faktury. Do dekretacji kwoty niezapłaconej dokumentu można posłużyć się kwotą nagłówkową dokumentu (N) Pozostało (suma) bez konieczności filtrowania po formach płatności. Link to postu
Polecane posty