Radomił Ząbik 310 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 w Problem z importem wyciągu banku Millenium (edytowane) Podczas importu wyciągu, dostaję komunikat o błędzie: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Wyciąg z banku Millenium, MT940 i odpowiedni parser i kodowanie IBM852, zgodnie ze specyfikacją baku Millenium. Sprawdziłem już plik w Notepad++ i też wygląda ok. Jakieś pomysły, gdzie szukać problemu z wyciągiem? EDIT: Widzę w wyciągu przeksięgowania VAT itp, ale konto VAT mamy ustawione dla tego konta. Edytowane 31 Lipca 2018 przez Radomił Ząbik Link to postu
Rafał Płaszewski 367 Napisano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 w Problem z importem wyciągu banku Millenium Jeśli to możliwe to proszę przesłać na priv plik z wyciągiem, oczywiście anonimizując go. Wcześniej standardowo proszę o zgłoszenie przez formularz. Link to postu
Rafał Płaszewski 367 Napisano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 w Problem z importem wyciągu banku Millenium W jednej z operacji VAT z jakiegoś powodu jest kropka zamiast przecinka (<22/VAT/89.24). Zmiana kropki na przecinek naprawia problem. W innych operacjach jest ok. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 w Problem z importem wyciągu banku Millenium Ok, to będę wiedział gdzie szukać, jeśli problem się powtórzy, no i oczywiście, zgłoszę się do banku. Dziękuje za pomoc. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Problem z importem wyciągu banku Millenium Właśnie zaliczyłem dokładnie taką samą sytuację z ING. Co ciekawe, połowa była dobrze, połowa źle. Czy to może wynikać z jakiegoś błędu jednego konkretnego banku w opisie MPP? Link to postu
Polecane posty