Marcin Gryska 8 Napisano 17 Października 2018 Udostępnij Napisano 17 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Dzień dobry, po aktualizacji do wersji 22 wyskakuje błąd z produktami związany z uprawnieniami (użytkownicy po zmianie ról na Administrator nie widzą tego błędu i wszystko jest OK) Link to postu
Wojciech Szopiński 227 Napisano 17 Października 2018 Udostępnij Napisano 17 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Nie powtarzamy takiego problemu u siebie. Prosimy o podesłanie następujących rzeczy: 1. Jakie odznaczone uprawnienia mają użytkownicy, na których pojawia się błąd? Najlepiej byłoby wejść w edycję takiego użytkownika, na zakładce "Uprawnienia" odfiltrować wszystkie odznaczone uprawnienia i wyeksportować listę do excela. 2. Jakie są ustawienia profilu programu? Można to zrobić tak jak wyżej czyli wyeksportować listę ustawień profilu do excela. 3. Czy na tym podmiocie są używane pola własne (proste bądź zaawansowane) asortymentu i czy były one wyświetlone na widoku asortymentu? Czy próbował Pan może wykonywać operację przywracania domyślnych ustawień widoku? 4. Czy inne widoki również nie działają? Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 (edytowane) 2 godziny temu, Wojciech Szopiński napisał: Nie powtarzamy takiego problemu u siebie. Prosimy o podesłanie następujących rzeczy: 1. Jakie odznaczone uprawnienia mają użytkownicy, na których pojawia się błąd? Najlepiej byłoby wejść w edycję takiego użytkownika, na zakładce "Uprawnienia" odfiltrować wszystkie odznaczone uprawnienia i wyeksportować listę do excela. 2. Jakie są ustawienia profilu programu? Można to zrobić tak jak wyżej czyli wyeksportować listę ustawień profilu do excela. 3. Czy na tym podmiocie są używane pola własne (proste bądź zaawansowane) asortymentu i czy były one wyświetlone na widoku asortymentu? Czy próbował Pan może wykonywać operację przywracania domyślnych ustawień widoku? 4. Czy inne widoki również nie działają? 1. w załączeniu 2. w załączeniu 3. nie, przywracanie widoku nie przynosi żadnego skutku (nic się nie dzieje) 4. ceny produktów na dokumentach wstawiają się "0" listaupr.xlsx profil.xlsx Edytowane 17 Października 2018 przez Marcin Gryska Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 17 Października 2018 Udostępnij Napisano 17 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 (edytowane) Niestety nadal nie powtarzamy błędu proszę wygenerować dane diagnostyczne i przesłać je do nas poprzez formularz kontaktowy wybierając opcję Kontynuując korespondencję z InsERT i powołując się na numer zgłoszenia INS-742835. Edytowane 17 Października 2018 przez Jacek Magiera Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Problem dotyczy uprawnienia do zmiany stanowiska kasowego. Jeśli stanowisko kasowe przypisane do użytkownika nie jest przypisane do żadnego oddziału, to przy braku uprawnienia do zmiany domyślnego stanowiska kasowego w kontekście nie zostanie ustawiony żaden oddział i program będzie wyświetlał błąd w różnych miejscach. Rozwiązaniem na teraz jest nadanie użytkownikowi w/w uprawnienia. Drugim obejściem jest przypisanie stanowiska do oddziału. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Jeżeli mówimy o uprawnieniu "Operacje kasowe - Zmień wystawiającego" to przyznanie takiego uprawnienia nie naprawia sytuacji. Jeżeli chodzi o przypisanie stanowiska do oddziału to z kolei pomaga. Włączyłem oddziały, dodałem stanowiska, wyłączyłem oddziały i już wszystko jest w porządku Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 1 minutę temu, Marcin Gryska napisał: Jeżeli mówimy o uprawnieniu "Operacje kasowe - Zmień wystawiającego" to przyznanie takiego uprawnienia nie naprawia sytuacji. Mówimy o uprawnieniu Zmiana domyślnego stanowiska kasowego Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 A, przepraszam w takim razie, nie zrozumiałem. Niemniej, na tą chwilę uznaję temat za zamknięty, bardzo dziękuję za pomoc Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Wychwyciliśmy kolejny błąd. Jeżeli użytkownik nie ma uprawnienia Zmiana domyślnego stanowiska kasowego, to przy próbie poprawienia płatności innego użytkownika (inny użytkownik wystawił paragon i zaznaczył gotówkę zamiast kartą i należało to poprawić), w skrajnym przypadku program zawiesza cały komputer. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 w Błąd widoków / uprawnień po aktualizacji do wersji 22 Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdzimy również ten przypadek. Jeśli chodzi o pierwszy problem, o którym pisaliśmy wcześniej to zostanie on poprawiony w najbliższej aktualizacji. Link to postu
Polecane posty