Dorota Łęgowska 0 Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 w Brak możliwości logowania w programie po ostatniej aktualizacji (edytowane) Bardzo proszę o pomoc. Błąd programu w załączeniu . Jest aktualizacja 22 do programu. Otwierając program wybrałam bez aktualizacji. W tej chwili nie mogę w ogóle wejść do Rewizora Rewizor.docx Edytowane 23 Października 2018 przez Dorota Łęgowska Korekta treści Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 24 Października 2018 Udostępnij Napisano 24 Października 2018 w Brak możliwości logowania w programie po ostatniej aktualizacji Po wybraniu opcji Aktualizuj i uruchom jest taki sam efekt? Link to postu
Dorota Łęgowska 0 Napisano 24 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2018 w Brak możliwości logowania w programie po ostatniej aktualizacji Nie zdążyłam wybrać tej opcji, bo straciłam dostęp do programu. Wczoraj oglądałam program i wyglądał inaczej. Tak jakby odłączała się baza danych przy aktualizacjach . Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 24 Października 2018 Udostępnij Napisano 24 Października 2018 w Brak możliwości logowania w programie po ostatniej aktualizacji 5 minut temu, Dorota Łęgowska napisał: Nie zdążyłam wybrać tej opcji, bo straciłam dostęp do programu. Program całkiem nie chce się uruchomić? Czy otwiera się okno Wyboru podmiotu i dopiero później wyskakuje komunikat? Proszę jeszcze spróbować uruchomić program z wciśniętym CTRL na klawiaturze, powinno uruchomić się okno Wyboru serwera bazy danych - w tym miejscu zweryfikować, czy są poprawne dane połączenia do serwera i przejść do wyboru podmiotu. Link to postu
Polecane posty