Adam G 24 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 w ZD - Brak możliwości dodania pozycji Witam natrafiliśmy dzisiaj na ciekawą przeszkodę. Mamy w systemie ZD na którym fakturujemy koszty wynajmu dla inwestycji. Jak do tej pory nie mieliśmy, żadnego problemu z dodaniem kolejnych pozycji jako usług tak w dniu wczorajszym mimo statusu ZD jako do realizacji nie jesteśmy w stanie dodać kolejnych pozycji. Co możne blokować możliwość dodawania kolejnych pozycji? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 w ZD - Brak możliwości dodania pozycji Wyświetla się jakiś komunikat/błąd/ostrzeżenie? Link to postu
Adam G 24 Napisano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 w ZD - Brak możliwości dodania pozycji (edytowane) Panie Jacku, żadnych komunikatów, jedyne co to po prostu brak lini do wprowadzania kolejnych pozycji. PS: Jak co po nawet nie można wkleić pozycji z innego ZK PPS: Chciałem sprawdzić czy po zmianie statusu na Zrealizowane i powrocie do realizacji będzie to samo, przy próbie powrotu do Statusu do realizacji wyskakuje komunikat o Dokument pochodzi z zablokowanego okresu. Więc co w takim wypadku robić? Edytowane 14 Listopada 2018 przez Adam G Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 w ZD - Brak możliwości dodania pozycji Wyłączyć blokadę okresu, poprawić dokument i ponownie zablokować 1 Link to postu
Adam G 24 Napisano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 w ZD - Brak możliwości dodania pozycji Dziękuję pomogło. O dacie aplikacyjnej wiedziałem, Data blokady jest dla mnie nowością. Link to postu
Polecane posty