Waldemar Skibiński 0 Napisano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2018 w Problem środki trwałe Po wprowadzeniu środka trwałego - auta - i wydrukowaniu OT, ustaliłem amortyzację liniowa na 40 % rocznie. I tu pojawia się problem z wyliczeniem amortyzacji, środek trwały auto, jest podświetlony i gdy klikam nalicz amortyzację, pojawia się amortyzacja jakiegoś innego środka trwałego z 2015 r.. Proszę o pomoc Waldemar Link to postu
Radosław Kostrzewa 808 Napisano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2018 w Problem środki trwałe (edytowane) Nalicz amortyzację działa w obrębie okresu miesięcznego, a nie w kontekście wybranego środka trwałego. W oknie ma Pan sterowanie, za który okres chce Pan naliczyć amortyzację. Zapewne ustawiony okres naliczenia amortyzacji jest inny od okresu przyjęcia środka trwałego (i jego umarzania, domyślnie od następnego miesiąca), dlatego nie widzi Pan do naliczenia amortyzacji tego środka trwałego. Przed naliczeniem tej amortyzacji, musi też jeszcze Pan zatwierdzić Plan amortyzacji. Ale program w razie potrzeby skutecznie o tym przypomina. Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Radosław Kostrzewa Link to postu
Polecane posty