Jarosław S 1 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Rachunek VAT (edytowane) Witam, Po aktualizacji do 23.0.1, podczas wczytywania wyciągu z rachunku VAT (bankowość elektroniczna - pobierz z pliku - MT940), występuje błąd. Rachunek bankowy nie posiada powiązanego rachunku VAT. Przed aktualizacją było ok. "ING-bank". Pozdrawiam. Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Jarosław S Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Rachunek VAT Proszę sprawdzić, czy do rachunku, dla którego wczytywany jest wyciąg bankowy, jest przypisany rachunek VAT. Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Rachunek VAT Ale to jest rachunek VAT. Link to postu
Rafał Płaszewski 365 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Rachunek VAT Potwierdzamy problem. Zostanie on rozwiązany w wersji 24. W tej chwili wystarczy wybrać opcję "Pomiń dodawanie rachunku VAT". 2 Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Rachunek VAT 4 godziny temu, Rafał Płaszewski napisał: Potwierdzamy problem. Zostanie on rozwiązany w wersji 24. W tej chwili wystarczy wybrać opcję "Pomiń dodawanie rachunku VAT". Ok., Dzięki. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 w Rachunek VAT Potwierdzamy występowanie problemu u nas także, z ING właśnie A już miałem pisać posta ... Link to postu
Polecane posty