Agata Adamiec 0 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań Mam pytanie, czy można podejrzeć ile trwały "działania" u danego klienta w danym okresie i czy można to powiązać z zadaniami serwisowymi? Np. 1 działanie - naprawa drukarki u klienta trwała 1 godzinę (moduł działania) 2 działanie - naprawa komputera u nas trwała 30 min (moduł zlecenia serwisowe) 3 działanie - spotkanie u klienta w sprawie rozbudowy sieci trwałą 3 godziny. (moduł działania) I teraz potrzebował bym jakoś wybrać te 3 zlecenia żeby zsumowało mi łączny czas poświęcony dla danego klienta. Aby wystawić mu FV. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań Lista Klienci, prawym Informator. Tam odpowiednio: - zakładka Działania, ... i tu chciałem powiedzieć, aby włączyć Sobie kolumnę czas i ustawić na niej sumowanie, a tu d... InsERT by musiał dodać kolumny - zakładka Zlecenia serwisowe, gdzie już w konfiguracji listy mamy kolumnę Czas i można dać na niej sumę. Co do tego aby zrobić wspólnie zarówno działania jak i zlecenia serwisowe, to trzeba by zrobić raport własny SQL, z odpowiednim UNION. Ale może InsERT w ramach mocnego rozbudowywania modułu serwisowego, wymyśli dla Pana jakieś rozwiązanie. Generalnie w Pana przypadku, wychodząc z zlecenia serwisowego, te działania powinny być z nim powiązane i widoczne w tym module, może tak jest? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań Dzień dobry, Rozumiem, że to 2 działanie to jest działanie wystawione do zlecenia serwisowego? Proszę przyjrzeć się raportowi: Raport wykonania działań. Jest rozbudowany filtr klient, kolumny Planowany czas trwania, a także Rzeczywisty czas trwania (na podstawie rejestracji danego działania) 1 Link to postu
Agata Adamiec 0 Napisano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań Wszystko ok tylko w Informator> Zlecenia serwisowe> czas pokazuje mi w procentach, tak samo jak w Zlecenia Serwisowe, jasne mogę pamiętać ze np scenariusz A zakłada 3 dni pracy i liczyć z tego czas ale nie tędy droga, jest jakaś opcja w ustawieniach która to zmienia? Przeszukałem ale nie znalazłem, może umknęło mi. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań Może Pan skorzystać z kolumny: Liczba dni od przyjęcia. Jeśli dane zlecenie serwisowe jest zakończone to wartość w tej kolumnie odpowiada ilości przepracowanych dni roboczych nad danym zleceniem serwisowym (Od Daty rozpoczęcia do Daty zakończenia serwisu). Dodatkowo warto włączyć sobie kolumnę Liczba dni do zakończenia. Jeśli dane zlecenie serwisowe jest zakończone to w tej kolumnie widzimy czy zostało wykonane przed czy po planowanym terminie. Link to postu
Agata Adamiec 0 Napisano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań To też może być przydatne tylko tutaj z kolei niema funkcji Suma, więc i tak trzeba sumować na piechty. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Podgląd czasu trwania działań W jednej z kolejnych wersji dodamy możliwość włączenia sumowania dla tych kolumn. Link to postu
Polecane posty