Katarzyna Garnicz-Garnicka 0 Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 w Wybór aktualnego certyfikatu do wysyłki elektronicznej Dzień dobry proszę o udzielenie informacji, co należy wykonać, aby uniknąć każdorazowo przy wysyłce deklaracji wyboru ważnego certyfikatu. Skończył mi się termin ważności certyfikatu do wysyłki elektronicznej, został on oczywiście przedłużony na dalszy okres. Przy wysyłce deklaracji - deklaracje elektroniczne - wysyłka elektroniczna - złóż podpis kwalifikowany - występuje okno wybór certyfikatu (gdzie automatycznie wyświetla mi się ten poprzedni, nieaktualny już certyfikat) muszę każdorazowo kliknąć na "więcej opcji" aby wybrać aktualny certyfikat i dokonać wysyłki. Co powinnam zrobić, aby aktualnie ważny certyfikat był domyślnym certyfikatem w programie? Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 w Wybór aktualnego certyfikatu do wysyłki elektronicznej Proszę jeszcze powiedzieć czy posiada Pani również jakieś inne certyfikaty (jak wciśnie Panie Więcej opcji, to czy widać jakieś inne niż certyfikat Pani podpisu kwalifikowanego). Link to postu
Katarzyna Garnicz-Garnicka 0 Napisano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 w Wybór aktualnego certyfikatu do wysyłki elektronicznej Dzień dobry nie, nie mam innych certyfikatów oprócz certyfikatu do podpisu. Screen.pdf Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 w Wybór aktualnego certyfikatu do wysyłki elektronicznej Witam. Wydaje się, że najprościej będzie usunąć nieaktualny certyfikat. Można się posiłkować instrukcją usuwania certyfikatów np. dostępną pod adresem: https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1110912 W jednej z najbliższych wersji uporządkujemy listę certyfikatów tak, by te aktualne były na początku listy. Link to postu
Polecane posty