Marcin Kasprzycki 111 Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Po wczorajszej aktualizacji Subiekta 123 otrzymywaliśmy od Państwa zgłoszenia dotyczące problemów z logowaniem oraz działaniem kartoteki produktów. Pierwszy problem został rozwiązany, działanie aplikacji zostało przywrócone i problemy z logowaniem nie powinny aktualnie występować. Drugi problem dotyczący działania kartoteki produktów nie jest powtarzalny u wszystkich klientów. Jeżeli nieprawidłowe działanie aplikacji w dalszym ciągu u Państwa występuje, bardzo prosimy o indywidualne zgłaszanie problemu na naszą skrzynkę subiekt123@insert.com.pl. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Informujemy, że działanie kartoteki produktów zostało już przywrócone. Link to postu
Szymon Wydymus 0 Napisano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Dzień Dobry, po zalogowaniu do Serwisu wyświetla się komunikat "Sesja wygasła. Przejdź na stronę logowania". Aby się zalogować teraz "wystarczy" wyczyścić przeglądarkę. Coś dziwnego się stało. Wylogowanie przyciskiem "wyloguj" też nie pomaga. Proszę o pomoc. Szymon Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji 15 godzin temu, Szymon Wydymus napisał: Dzień Dobry, po zalogowaniu do Serwisu wyświetla się komunikat "Sesja wygasła. Przejdź na stronę logowania". Aby się zalogować teraz "wystarczy" wyczyścić przeglądarkę. Coś dziwnego się stało. Wylogowanie przyciskiem "wyloguj" też nie pomaga. Proszę wyczyścić pliki cookies dla strony app.subiekt123.pl oraz mojekonto.insert.com.pl i to powinno rozwiązać problem. Link to postu
Aneta Orłowska 0 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji W zeszłym roku wszystko działało bardzo ładnie, a w tym roku miało być lepiej a wyszło gorzej... lepsze jest wrogiem dobrego, naprawy, aktualizacje, zmiany szaty, rozmiaru czcionki... to wszystko jest nieistotne, a efekt taki, że nie mogę dziś faktur wystawić, bo "wystąpił nieoczekiwany błąd"... Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Występowały dziś chwilowe zakłócenia w działaniu serwisu. W chwili obecnej wszystko już powinno działać prawidłowo. Link to postu
Tomasz Krause 0 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Witam. Nowsza wersja jest jeszcze gorsza do użytkowania na telefonie z androidem. Wszystko trwa dłużej i pojawiły się błędy typu : Podczas pisania nowej faktury jest okienko na nazwę firmy lub nip i po wpisaniu nipu jak nie ma firmy w bazie danych to z automatu już nie zacznie szukać w GUSie tylko powie że nie to okienko i trzeba kopiować nip w następne. Szukanie firmy w bazie danych z pozycji nowej faktury jest bardzo uciążliwe bo po wpisaniu nazwy dość często nie wyświetla się to co powinno. Podczas pisania faktury i przełączania okienek rozjeżdża się widok (za mocno przybliża) I główny problem od zawsze to brak informacji czy mail z fakturą faktycznie doszedł. Na komputerze już lepiej ale pojawił się problem z zapisywaniem zapłacenia faktur które były na pulpicie inserta. Po zapisaniu program nie wraca już w to samo miejsce na pulpit jak dawniej a do listy faktur. Pozdrawiam. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji 5 minut temu, Tomasz Krause napisał: Podczas pisania nowej faktury jest okienko na nazwę firmy lub nip i po wpisaniu nipu jak nie ma firmy w bazie danych to z automatu już nie zacznie szukać w GUSie tylko powie że nie to okienko i trzeba kopiować nip w następne. Podczas pisania faktury i przełączania okienek rozjeżdża się widok (za mocno przybliża) Na komputerze już lepiej ale pojawił się problem z zapisywaniem zapłacenia faktur które były na pulpicie inserta. Po zapisaniu program nie wraca już w to samo miejsce na pulpit jak dawniej a do listy faktur. Poprawki znajdą się w kolejnej wersji. 6 minut temu, Tomasz Krause napisał: Szukanie firmy w bazie danych z pozycji nowej faktury jest bardzo uciążliwe bo po wpisaniu nazwy dość często nie wyświetla się to co powinno. Prosiłbym o więcej informacji. Czy problemem są błędne wyniki? Czy wyniki w ogóle się nie pojawiają? Błędne wyniki pojawiają się dla konkretnych sytuacji? 9 minut temu, Tomasz Krause napisał: I główny problem od zawsze to brak informacji czy mail z fakturą faktycznie doszedł. Mamy zapisaną taką potrzebę. Link to postu
Tomasz Krause 0 Napisano 7 Marca 2019 Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Szukanie firm w bazie danych: Wpisywanie słowa kluczowego przy szukaniu dość często się nie sprawdza mimo tego że są to nazwy wydawać by się mogło unikalne. Nie wiem od czego to zależy często znajduje bez problemu ale też często nie ogarnia. Raz musiałem Nip wpisywać bo z nazwy nic się nie dało. Mowa tu oczywiście o użytkowaniu programu na telefonie z Androidem. Telefon jest zaktualizowany i przeglądarka Chrome też. Pozdrawiam Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Problem występuje jedynie przy pracy na telefonie? Będziemy sprawę badać. Póki co, jeśli wyszukiwanie nie działa, może Pan spróbować usunąć ostatnio wpisany znak i wpisać go ponownie, powinno to pomóc. Link to postu
Tomasz Krause 0 Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Ostatnio dość mocno się poprawiło z programem dziękuję ? te szukanie firm to tylko na telefonie zaobserwowałem bo na komputerze rzadziej pracuję. Ale pojawiło się coś jeszcze. Podczas wpisywania kwoty jak się zaznaczy pole to nie znika zero i wychodzi większa kwota i trzeba te zero kasować. Pozdrawiam. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji 6 godzin temu, Tomasz Krause napisał: Ostatnio dość mocno się poprawiło z programem dziękuję ? Dziękujemy 6 godzin temu, Tomasz Krause napisał: Ale pojawiło się coś jeszcze. Podczas wpisywania kwoty jak się zaznaczy pole to nie znika zero i wychodzi większa kwota i trzeba te zero kasować. Sprawdzimy to i będziemy poprawiać. Link to postu
Justyna Lisowska 0 Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji subiekt 123 jest uszkodzony, nie moge się zalogowac muszę podac klientom podatki, jak mam to zrobić jak nie mogę zaimportować faktur płace za program, polecam go swoim klientom i okazuje się ze co chwile się program wywala kiedy będe mógł zaimportować faktury, jest koniec dnia 18 marca, jutro musze podać podatki, jak mam to zrobić?????????????????????? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 w Problemy z działaniem Subiekta 123 po ostatniej aktualizacji Proszę usunąć z przeglądarki pliki cookies. Jeśli nie wie Pani jak to zrobić, proszę podać jakiej przeglądarki Pani używa, napiszę wtedy skróconą instrukcję usuwania plików. Pracujemy obecnie nad rozwiązaniem problemu z logowaniem w niektórych sytuacjach - po poprawkach podobne problemy nie powinny się przytrafiać. Link to postu
Polecane posty