Edyta Skibicka 0 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w problem z programem po aktualizacji po aktualizacji programu u niektórych podatników pomimo, iż są wystawione faktury sprzedaży przy generowaniu pliku JPK FA " w podanym okresie nie ma dokumentów do uwzględnienia w JPK" i wymiana z GT pokazuj się komunikat , że "w podanym okresie nie ma dokumentów do wyeksportowania" Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w problem z programem po aktualizacji Czy problem dotyczy klientów, którzy rozliczają się z wykorzystaniem metody kasowej? Jeśli tak, to przy generowaniu plików JPK_FA proszę wejść do Parametrów i w parametrze Wybierz sprzedaż wg wybrać wartość Data wystawienia. Tak to powinno być domyślnie ustawione i przywrócimy takie ustawienie w najbliższej aktualizacji. Jeśli nie, to prosiłbym o przekazanie mi w wiadomości prywatnej namiarów na klientów, których dotyczy problem i będziemy sprawę analizować. Link to postu
Edyta Skibicka 0 Napisano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w problem z programem po aktualizacji nie ma metody kasowej tylko jest podatnikiem bez VAT nie wiem czy to ma znaczenie Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w problem z programem po aktualizacji W przypadku podatników bez VAT domyślnie powinna być wybrana Data wystawienia. Poprawimy to w kolejnej aktualizacji, a do tej pory trzeba to zmienić ręcznie w parametrach podczas generowania plików wymiany. Link to postu
Polecane posty