Wioletta Wysocka 2 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Ewidencja czasu pracy: godzina rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy Witam , pierwszy raz na forum Od niedawna jestem użytkownikiem programu Kadry i Płace @ Nexo. Proszę o jakieś wskazówki dot. ewidencji czasu pracy, a dokładnie wprowadzania godzin rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy. Wiem jak wpisywać w systemie godziny rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy dla poszczególnych pracowników w poszczególnych dniach, ale oczekuję, że system ma możliwości, które pozwolą maksymalnie ograniczyć potrzebny do tego czas pracy, bo na obecny stan mojej wiedzy to czuje to tak: MASAKRA! Podaję właściwości naszej firmy: kalendarz czasu pracy: jeden; ilość pracowników: ok. 40; ilość działów:4; harmonogram czasu pracy: tygodniowy (różne godziny rozpoczęcia pracy w ramach działu). W ewidencji spodziewam się możliwości : podania godzin pracy od-do dla wybranych (np. zaznaczonych) pracowników, dla zakresu dni od do. Jeszcze raz proszę o pomoc i jakie wskazówki. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 373 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Ewidencja czasu pracy: godzina rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy Problem był już poruszany w wątku: Jak już tam wspomniałem w wersji 25 planujemy wprowadzić ułatwienia w ewidencjonowaniu godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy. Link to postu
Wioletta Wysocka 2 Napisano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Ewidencja czasu pracy: godzina rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy Dziękuję za tak szybką odpowiedź, Przeanalizowałam ten wątek. Mam kalendarz z opcją rozliczania obecności: zbiorczo. Ze względu na ustawiony wyjątek: 12-11-2018 - wolny dzień nie mogłam zmienić w kalendarzu rozliczanie obecności szczegółowo wobec tego utworzyłam nowy kalendarz przez: powiel. Jednak dalej nie mogę zmienić ustawienia ponieważ nadal pojawia sie komunikat o istniejących wyjątkach lub cyklach.(w załączeniu print-screen). I pytanie dlaczego w bloku Kontrola norm dane wyświetlaja sie czerwona czcionką, czy dlatego że aktualnie mam przyporządkowany do umów inny kalendarz ? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 373 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Ewidencja czasu pracy: godzina rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy Nie można zmienić sposobu rozliczania nieobecności jeśli kalendarz był choć raz użyty w umowie. Jeżeli chcemy przejść z rozliczania zbiorczego na szczegółowe to NA PEWNO musimy stworzyć nowy kalendarz. W kontekście zmian, które planujemy w wersji 25 (umożliwienie rejestrowania godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy także w kalendarzu zbiorczym może można by się wstrzymać z tym definiowaniem nowych kalendarzy). Normy są źle wyświetlane ponieważ cykl kalendarza jest źle zdefiniowany - pierwszym dniem jest piątek, a cykl wygląda na zwykły - poniedziałek do niedzieli. 1 Link to postu
Wioletta Wysocka 2 Napisano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Ewidencja czasu pracy: godzina rozpoczęcia i zakończenia czasu pracy (edytowane) Dziękuję , wstrzymam się tak jak Pan sugeruje. pozdrawiam Edytowane 12 Lutego 2019 przez Wioletta Wysocka Link to postu
Polecane posty