Tom Majster 0 Napisano 20 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Witam Od jakiegoś czasu, kiedy próbuję zsynchronizować asortyment ze sprawdzarką cen (Elzab RS232) lub przesłać asortyment na kolektor (Novitus inwentaryzator 3.1), wyświetla się następujący komunikat w obu przypadkach jest tak samo, kiedy wchodze w rejestr wydarzeń i w szczegóły tej czynności (przesłania asortymentu/synchronizacji), pokazuje mi następujący komunikat Oczywiście przed każdym przesyłaniem/synchronizowaniem były robione testy połączenia. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 22 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Proszę sprawdzić, czy we wszystkich towarach został nadany kod PLU lub kreskowy, jeśli będzie brakować, należy go wypełnić i spróbować ponownie przesłać towary. Link to postu
Tom Majster 0 Napisano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator 5 godzin temu, Jacek Magiera napisał: Proszę sprawdzić, czy we wszystkich towarach został nadany kod PLU lub kreskowy, jeśli będzie brakować, należy go wypełnić i spróbować ponownie przesłać towary. Faktycznie, kilkanaście produktów nie miało przydzielonego kodu PLU, jednak po wygenerowaniu im kodu problem wciąż występuje przy próbie przesyłania asortymentu na sprawdzarkę i kolektor Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Występuje dokładnie ten sam problem? Jeśli tak, to nadal 1+ towar ma pusty kod. Proszę sprawdzić. Jeśli inny, proszę podać treść komunikatu. Link to postu
Tom Majster 0 Napisano 25 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator 4 godziny temu, Mariusz N. napisał: Występuje dokładnie ten sam problem? Jeśli tak, to nadal 1+ towar ma pusty kod. Proszę sprawdzić. Jeśli inny, proszę podać treść komunikatu. Dalej pokazuje to samo, KAŻDY produkt ma kod PLU, nie każdy ma kod kreskowy ale nigdy wcześniej nie było z tym problemu gdyż towary bez kodów były zwyczajnie pomijane w wysyłaniu do sprawdzarki Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator (edytowane) Proszę stworzyć własny raport SQL i wykorzystać w nim następujące zapytanie: SELECT _kk.Id, _jma.Id, _jm.Symbol, _jm.Nazwa, _kk.Kod, _aso.Symbol, _aso.Nazwa FROM ModelDanychContainer.KodyKreskowe _kk inner join ModelDanychContainer.JednostkiMiarAsortymentow _jma on _kk.JednostkaMiaryAsortymentu_Id = _jma.Id inner join ModelDanychContainer.Asortymenty _aso on _aso.Id = _jma.Asortyment_Id inner join ModelDanychContainer.JednostkiMiar _jm on _jm.Id = _jma.JednostkaMiary_Id WHERE Kod IS NOT NULL AND LTRIM(RTRIM(Kod)) = ''; Pokaże on asortyment, który posiada puste lub wypełnione spacjami pole z kodem kreskowym. Edytowane 26 Lutego 2019 przez Jacek Magiera 1 Link to postu
Tom Majster 0 Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Stworzyłem raport SQL, powinienem go teraz uruchomić? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Tak, proszę go uruchomić. Link to postu
Tom Majster 0 Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Pokazuje następujący produkt, posiada on przydzielony kod PLU Link to postu
Tom Majster 0 Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w Problem z przesyłaniem asortymentu na sprawdzarkę i inwentaryzator Odznaczyłem przesyłanie go do UF, obecnie przesyłanie na sprawdzarkę idzie pomyślnie dziękuje za pomoc Link to postu
Polecane posty